Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

shd

Forumowicz
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About shd

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 06/28/1985

Informacja o profilu

  • Skąd
    Szczecin
  • Zainteresowania
    filmowanie, reklama, fotografia

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra C Caravan

Recent Profile Visitors

474 profile views
  1. Tak dla potomności - zamykamy temat. Okazało się, że uszczelka ok, natomiast po wyjęciu webasto z auta i przejechaniu ok. 100 km na benzynie odpalanie wróciło do normy. Więc albo webasto był winny (raczej), albo wtryski się od gazu przypchały. To by wytłumaczało, czemu zimą było lepiej a latem gorzej (późniejsze odpalanie na gazie z uwagi na temperatury).
  2. Dzięki. W przyszłym tygodniu podjadę do gazownika sprawdzić czy to nie jest winowajca tego odpalania, a później robię układ. Czy możesz mi tylko podać przybliżone koszta? orientujesz się ?
  3. Aaaa i jeszcze jedno, możecie mi napisać ile kosztuje (osobno) - wymiana uszczelki - klejenie / naprawa nieszczelnego webasto - naprawa/ wymiana chłodnicy ?
  4. Witam, Jest problem i przypuszczam, że niemały. Ale wolałbym najpierw się trochę poradzić przed oddaniem samochodu do warsztatu, ponieważ może się okazać, że diagnoza będzie zła, a ja zapłacę za coś, czego akurat nie powinno się robić, a dalej problem będzie do rozwiązania. A więc do rzeczy. Objawy: - uciekający płyn chłodniczy, - silnik nie chce zaskoczyć jak się robi temperatura +20 C za pierwszym razem, zapala dopiero za drugim, czasem za pierwszym zapala ale gaśnie - jeździ normalnie itp itd. Po wizycie pierwszej u mechanika - myślałem, że rozrusznik z tym odpalaniem, z płynem
  5. Gaz tylko BP/ Orlen/ itp a instalacja w lubianym i znanym zakładzie. Świeczki powinny być okej, wszystko podczas jazdy świetnie śmiga... Ciśnienie paliwa sprawdzę w tygodniu - podjadę do mechanika to sprawdzić. Dam znać jak będę po. Dzięki za komentarze.
  6. No więc tak... zacznę od końca: yamakasi O tym wspomniał mi szwagier wczoraj, sprawdziłem - dojechałem do chaty na benzynie, żeby nie było nigdzie LPG z poprzedniej jazdy po zgaszeniu silnika i po paru godzinach problem ten sam. Więc ta kwestia raczej odpada, ale uwaga jak najbardziej słuszna Ogółem nie wykluczam, że to coś związanego z LPG, bo już mam tylko 1 tys km do przeglądu obowiązkowego, więc może coś stanowi problem z instalacji... ale nie jest to pozostające w silniku LPG do wygonienia... Pangenitor nie mam pojęcia... chłopakom z warsztatu ufam, na LPG jeżdżę w przy
  7. Witam, Będę wdzięczny za pomoc - auto po dłuższym postoju za pierwszym razem kręci tylko rozrusznik, odpala dopiero za drugim przekręceniem kluczyka (już na dotyk). Muszę go zostawić na ok. 1h, bo po zgaszeniu samochodu na 1 minute i odpaleniu jest ok. Wcześniej odpalał idealnie, nie było żadnych problemów. Dodatkowo od kiedy go kupiłem cały czas pojawia mi się ta kontrolka akumulatora. Akumulator był wymieniany na nowy, auto ma LPG, pompa paliwa była wymieniona na nową. Jakieś sugestie ?
  8. Już pojeździł trochę po mieście i działa ok, tj błąd przestał się pojawiać. Nawet był i sam znikł. Czyli nauczył się w trasie głupot i już zapomniał jak rozumiem Do gazownika jeszcze nie podjechałem, pytanie czy jest sens jechać go rekonfigurować według Was skoro już wrócił do typowego trybu "życia" ?
  9. Zadzwoniłem do gazownika to powiedział że na bank mieszkanka, żeby podjechać w wolnej chwili to poprawią... jak będę po to dam znać jaki efekt.
  10. Nie mam właśnie... zamówię dziś z Chin, ale zanim przyjdzie to minie z 15 dni ;D
  11. Wiecie jak długo? Bo jechałem 20 km gdzieś i wyskoczył... z odpięciem AKU zrobię test dziś.
  12. Hmmm ja robiłem sprawdzenie przez OBD, nie mam OP-COMa i bez niego chyba się nie da zrobić kasowania adaptacji co ?
  13. A to że na benzynie wyskoczył błąd nie wyklucza instalacji gazowej?
  14. Jak w temacie, mam problem z błędem P0170 Fuel trim (bank 1). Pokazuje się zwykle po jeździe, np. polecę do sklepu, wrócę z zakupami i po odpaleniu silnika już jest (a przed zgaszeniem jeszcze nie ma). Kasuje na miejscu i tak jeżdżę kolejny dzień i znów gdzieś wpadnie w podobnej sytuacji. Czyli nie na starcie samym, a po ponownym odpaleniu po jeździe. Wskazówka od zegara nie majta się mocno, więc raczej nie przepływiomierz... moc też ma taką, jaką miał wcześniej i nie dławi nic... mam gaz BRC zainstalowany i z początku myślałem że tu gdzieś pies pogrzebany jest, ale zrobiłem test z jazdą tylko
×
×
  • Create New...
UP