Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

robertobob

Forumowicz
  • Ilość treści

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O robertobob

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Opel Vectra C GTS 3.2 V6

Ostatnio na profilu byli

127 wyświetleń profilu
  1. Myślę właśnie o valvoline lub motul co myślicie ? Ale zostanę przy specyfikacji jaką zaleca producent 5w30.
  2. No i dlatego właśnie zastanawiam się czy to nie wina oleju...
  3. No prawdziwe 170000tys, kupiłem ten samochód od rodziny w 2014 jak miał 129000tys a Oni mieli Go od nowości. Nie rozumiem podejrzeń ?.
  4. Witawm wszystkich forumowiczów. Wymieniłem ostatnio olej w mojej Vectrze 3.2 v6 olej na Castrol edge 5w30 ll, oto link https://www.ucando.pl/p/olej-silnikowy-syntetyczny-edge-ll-5w30-4-litry-castrol-5w30-edge-ll-titani./UC-U12C033D940-IT?gclid=EAIaIQobChMImLf1ucWc1QIVTrftCh1CBwJ8EAQYASABEgKhHPD_BwE Po wymianie wydaje mi się, że silnik bardziej jakby klekocze, stuka na wolnych obrotach przez kilka minut. Czy jest to wina oleju, że nie posiada aprobaty, normy GM ? A może wcześniej się tak nie wsuchiwalem. Mój poprzedni olej również to był Castrol edge profesional ,który już nie jest produkowany a jeszcze wcześniej mobil 1 esp 5w30 i chyba tak nie stukalo, Pozdrawiam
  5. Witam wszystkich. Czy jest możliwość sprawdzenia domowymi sposobami czy silnik nie łapie lewego powietrza przez kolektor? Dodam iż spalanie na biegu jałowym wynosi u mnie od 1.0 do 1.2l bez klimatyzacji . Pytam, ponieważ byłem u gazownika który podłączył komputer i powiedział, że silnik na gazie jak i na BENZYNIE ma ubogą mieszankę poprzez nie szczelną uszczelke kolektora (Z32se) Pozdrawiam serdecznie.
  6. Zrobiłem 100km na benzynę, są wyczuwalne drgania na biegu jalowym ale obroty stoją w miejscu z tym, że problem nigdy nie występował na benzynę lecz na gazie z tym spadaniem spalania do 0,5l na jalowym. Rozumiem, żeby sprawdzić odczyty mam jechać na komputer tak ? Pozdrawiam.
  7. Witam, byłem sprawdzić instalacje pod kątem regulacji i wszystko jest jak najbardziej ok. Dodam, że jest to instalacja V generacji ( wytrysk ciekły gazu ). Czy mam możliwość sam zresetowania map ?.
  8. Witam serdecznie, Mam problem, który polega na tym, że spalanie na biegu jalowym spada mi do 0,5, 0,6 silnik zaczyna się dusić i po chwili wraca na normalne spalanie 1,0-1,2 i jest ok. Dzieje się to rzadko ale jednak coś jest nie tak. Gdy silnik ma spalanie na biegu jalowym 1,0-1,2 czyli w normie to też czuć drgania ale nie widać na obrotomierzu spadku obrotów lub zmiany dodam jeszcze, że drgania są mniejsze na lpg niż na pb a błędów brak. Pozdrawiam wszystkich.
  9. Własnie mechanik, który stwierdził, ze pod zawór coś podchodzi patrzył tam endoskopem. Zasugerował wymianę kolektora, tylko nie wiem po co?.
  10. Właśnie, ze nie, Jedyne błędy które mam to przez lpg tzn. czasami błąd sądy itp. Jak jeżdżę cały czas na Pb to zero błędów. Nie wiem co robić, niby nic nie mogę zarzucić a coś nie gra, Mechanik twierdzi, ze coś pod zawór podchodzi, ale ile w tym prawdy? .
  11. Witam gorąco wszystkich forumowiczów. Mój problem tyczy się jednego cylindra na którym stwierdzono kompresje o wartości 6 bar. Za jakiś czas pojechałem sprawdzić jeszcze raz kompresje u innego mechanika i również wyszło 6 bar. Było też trzecie podejście u pierwszego mechanika, u którego na początku było 6 bar, a następnie wyszło 13 bar, tak jak na reszcie cylindrów . Dodam ze silnik pracuje bardzo równo, nie ma żadnego problemu z odpalaniem również w niskich temperaturach. Kontrola tej kompresji wyszła całkiem przypadkowo przy wymianie świec. Nie wiem co o tym sądzić ale, chciałbym prosić o przejechanie się taką samą vectra od kogoś z forumowiczów ze Sląska, ponieważ chciałbym mieć porównanie. Pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...