Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

DawidGTS1.8

Forumowicz
  • Content Count

    197
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About DawidGTS1.8

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 10/09/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Radom
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel Vectra GTS 1.8 16v 122km

Recent Profile Visitors

532 profile views
  1. Cewka to raczej po rozgrzaniu wariuje...
  2. Dziwna sprawa... Pierdzenie... Może uszczelka pod katem wywalona
  3. Valvoline 5w40 w z18xe z gazem jest bardzo dobrze
  4. Ja puki co to obstawiam cewkę... Weź ze szrotu jakąś wypożycz. Dogadaj się że szukasz przyczyny awarii i w razie czego to oddasz. Iskra nie idzie gdzieś na cylindry i tak będzie szarpać. No i swiece oczywiście jedno elektrodowe a nie jakieś wynalazki 4... Platyny itp. badziewia
  5. Błąd 2 sondy... 🤔 A masz kata? Czy wyjety wkład?
  6. Miałem tak że szarpał np. Przy ruszaniu spod świateł. Głównie po rozgrzaniu. Ale i nieraz na zimnym fisiował. Po odpaleniu zgasł... A to że rano odpalasz i auto chodzi na wyzszych obrotach, a po chwili spada to normalne.bo wtedy jest na ssaniu. Jak wyjmiesz cewkę to sprawdź czy nie jest popękana, zdejmij gumki i wyjmij sprężyny i sprawdź w środku czy na tych elektrodach nie ma oleju, czy sprężyny nie są tłuste itp...
  7. Najlepiej jak kupisz kolejny sterownik ECU to odizoluj go od głowicy silnika, bo się bardzo nagrzewa. Ja podłożyłem taką 3 cm płytę monolityczną, taką jaką obkłada się kominki 😁 owinietą w folię alu też do kominków. Mam nadzieję że to wydłuży życie sterownika
  8. Ja zmagałem się z tym problemem. Winna była cewka. Włożyłem nową Delphi. Auto śmiga aż miło. Sprawdź czy olej spod klawiatury nie leje się przez uszczelke na swiece. Ja tak miałem i prawdopodobnie to uwaliło mi cewkę.
  9. Panowie, byłem na kompie. Diagniza Waux-comem. Okazuje się że druga sonda nie żyje... Co Wy na to? Czyżby to było przyczyną?
  10. Wiesz do kogo można się zgłosić po zakup op coma? Słyszałem że są jakieś lipne chinskie wersje... Nie chciałbym się wpakowac na minę i przy okazji popsuć samochodód. Ktoś godny polecenia z forum.
  11. A jakąś apkę na smartfona do tego możesz polecić?
  12. No wlasnie. Muszę po świętach jechać do gaziarza. A słyszałem coś o tym interfejsie ELM?
  13. Na gazie to nawet jest tak, że jak stanę np. na światłach, to sobie tak falują obroty, falują falują, ale jak wtedy przełączę na Bp, od razu staje wskazówka.
  14. U mnie jest STAG zakładałem go 2 lata temu. Może zrobiłem od tamtej pory 30 tysięcy... Myślę że to za wcześnie na takie rzeczy
×
×
  • Create New...