Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Mak3us

Forumowicz
  • Ilość treści

    160
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O Mak3us

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1983.05.14

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Radom
  • Zainteresowania
    Motoryzacja,nowinki techniczne,informatyka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Seat Ibiza 6L 1.9TDI 160KM Cupra

Ostatnio na profilu byli

924 wyświetleń profilu
  1. Cena zaporowa?? jesli przebieg jest autentyczny i stan wzorcowy,to cena jest adekwatna do stanu.3 tygodnie temu sprzedalem vectre 2.5 v6, ze szwajcarii z prawdziwym przebiegiem 120.000km i na 100% byla bezwypadkowa za 15.000 zl i nie posiadala gazu,za to miala xenony i kolorowy komputer z navi tzw CID,wiec jesli szukasz padla to sa v6 po 6-8 tysiecy,w ktore na dzien dobry zainwestujesz drugie tyle.
  2. Kolega taki bajer mial kiedys w starej skodzie 120,instalacja z lat 90 tych,wiec mysle,ze jest to i teraz do zrobienia.
  3. U mnie w miescie koszty sa inne: ja dla siebie wybralem instalke zenit+reduktor Vito 160KM+ wtryski magic jet cena 1950zl z montazem,butla w kolo.Kolektor dolotowy byl zdejmowany do wiercenia. Cena za staga ta sama,dopiero brc koszt 2100
  4. Napisz lepiej jaka masz instalacje: -sterownik -reduktor -wtryskiwacze Przy dobrze zalozonej i dobranej instalacji nie powinno byc prawie w ogole roznic w mocy,tylko jest taki problem u nas w kraju,ze ludzie nie patrza na komponenty,tylko ciesza sie,ze maja sekwencje,najczesciej z alaska pod macha i czerwonymi valtekami a do tego schrzanionymi dyszami.
  5. Na allegro handluje firma bodajze MROPEL,mieli fabrycznie nowy silnik 2.0 16v x20xev za 5 tys i nie byl kompletnie goly,wiec mozesz spytac u nich.
  6. Odepnij przy silniku odplyw paliwa i daj napiecie na pompe ( moze byc na krotko,podpinasz tylko + - ,pod kanapa tylna)
  7. Stag 300,reduktor alaska tomassetto czerwone valteki x20xev miasto 11-13l + benzyna trasa 8-9
  8. Wklady sa tez sprzedawane razem z uszczelkami,stara uszczelka moze tez byc,kupuje sie czarny silikon firmy K2 koszt 8zl do temp 350 C i smaruje sie obudowe i musi trzymac,jak nie trzyma to powierzchnia byla zle odtluszczona i oczyszczona. Do wszystkich benzyowych silnikow 16v i 24v jest jeden wklad,oznaczenie Tv-119 temp otwarcia 92C,koszt takiego wkladu od 25-40zl,zalezne od firmy. Tak wyglada jeden z nich: Wklad termostatu Ten akurat ma blaszke dolegajaca w ksztalcie polokraglym,jest to zrobione celowo by przy domykaniu i otwieraniu sie ,nie zawadzil o zadna krawedz,co by moglo doprowadzic do zawieszenia jego pracy,ale wystepuja rowniez wklady z plaska blaszka i tez spelniaja swoje dzialanie w 100%. Tak wyglada wklad z blaszka prosta: Wklad z prosta blaszka dolegajaca Kupowanie calego nowego termostatu konieczne jest tylko w przypadkach,kiedy: -obudowa jest peknieta -obudowa jest wypaczona
  9. Koledzy nie oplaca sie kupowac kompletnego termostatu z obudowa,wystarczy sam wklad,koszt od 1.6 do 3.0 silnika to 30zl,jest klika firm produkujacych,wszystkie maja temperature otwarcia 92,wiec po co przeplacac.
  10. Sa wklady do 2.5 i 2.6,zreszta ten sam wklad wystepuje od 1.6 16v do 2.6 24v. Wklad wyglada tak samo i jest taki sam wszedzie,temp otwarcia 92 C. Wklad Wklady termostatow do opli robi firma Thermot,Stahler i jest jeszcze jakas polska w niebieskim pudelku,nie pamietam nazwy. Wahler samych wkladow nie produkuje. Cena wkladu 30zl.
  11. Silniki 1.8 T wolkswagena bardzo dobrze pracuja na gazie,nie ma zadnych problemow,jedynie gaziarze montuja dodatkowa oslone metalowa i koniec tematu,spierniczyc kazde auto mozna,nawet wolnossaka,a pozniej kraze takie opinnie,ze turbo i gaz nieoplacalne.
  12. Czytaj ze zrozumieniem,w VB przebieg jest zapisany w zegarach!! a nie w ECU silnika!! jak w VC,wiec nie ma mozliwosci sprawdzenia oryginalnosci przebiegu.
  13. Polecam Meguiars Gold Class Leather Cleaner & Conditioner sam uzywam i efekt naprawde super. http://www.meguiars.pl/shop/product_info.php?products_id=305
  14. Komputer X18XE podobno jest taki sam jak w X20XEV,wiec zmiana nic nie da,zaloz kolektor rurowy,zmien kolektor ssacy,lzejsze kolo zamachowe a bedzie czuc roznice
×
×
  • Utwórz nowe...