Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

CrashBandicot

Forumowicz
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About CrashBandicot

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 11/15/1980

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Opel Vectra Kombi 2.0 DTi 2000r.

Kontakt

  • GG
    5392507

Recent Profile Visitors

439 profile views
  1. No to trochę czasu minęło, ale już coś wiadomo. Nie ukrywam, iż chciałbym mimo wszystko jakoś teoretycznie tutaj potwierdzić diagnozę i dobrać najsensowniejsze rozwiązanie. Znalazł się mechanik co to mówi, że zna się na tym i auto u niego wylądowało. Poszło do niego, gdyż podczas rozmowy mówił z należytym sensem i rzeczowo. Tak więc wydaje się, że kolo się zna sensownie. Obstawiał sterownik pompy. Okazało się, iż pompa sprawna, sterownik także, natomiast brak kompresji na 1 i 2 cylindrze. Tak więc wychodzi na to, że silnik na śmieci....
  2. Dobra. To mamy aktualizację problemu. Otóż po wymianie tego nieszczęsnego czujnika problem się nie rozwiązał. Odpalanie to katorga, a jak już po przeszło godzinie różnorakiej walki odpalił to tak. Nierówna praca silnika, jak by walił nie na wszystkie gary, do tego kopcenie na czarno. Błędów chwilowo podczas tej pracy brak. Aaa i nadal po wciśnięciu pedału gazu albo się wkręci na obroty albo w ogóle nie zareaguje. Na opcomie widać, że pompa pracuje, widać że gaz wciśnięty. Obroty widać, kilka innych pierdół także. Jakieś dalsze sugestie? Bo nie ukrywam, iż straciłem już serce do tego auta.
  3. za***iście. Wszystko co jak na razie wymieniałem w tym samochodzie ma jakiś posrany dostęp. Dobra To poczekamy aż przestanie padać. Dzięki dziadek. Będę informować o postępach prac i nowych problemach.
  4. Odgrzewając. Powiem szczerze, iż od góry nie mogę dosukać się tego czujnika. Sam czujnik już mam zakupiony i chciałem wymienić, ale jak wspomniałem. gdzie dokładnie? I jakie są szanse wyumiany tego czujnika od góry? Bo już mi się coś zaczęło obijać, iż wymieniać go należy do dołu.
  5. Problem P0400 znam ma wylot Walczylem juz dawno i to zwyciesko:D Czujnik co prawda wsadze na razie uzywke ale orginal
  6. Hej. Wydaje mi się, iż błędy są jako niewystępujące, gdyż sama kontrolka check po zgaszeniu i odpaleniu auta zniknęła. Tak więc błędy jak by zapisane, a nie występujące. P0400 - egr raczej wydaje mi się iż mógł wyskoczyć przez głupienie silnika. Sam egr sprawny - przechodzilem juz przez problemy z nim w miarę niedawno. No z pol roku temu. Orientujesz się pi razy d*** ile ten czujniczek? Rozumiem, że nie bawić się w śmieci z szrotu tylko nowy kupić?
  7. Panowie. Jaja i cyce mi dzisiaj opadły. Ale do rzeczy. Wczoraj podszedłem do Vectry, odpaliła, posprawdzałem wszystko i generalnie gitara. Jak nie to auto. No to postanowiłem, że dzisiaj pojadę nią do pracy. Daleko nie jest, a sie dziewucha rozrusza. I się krwa zaczęło. Objawy zgodnie z kolejnością rozpoznania i pojawienia będę przytaczać w punktach: 1. Odpalenie rano trwało z 10 minut. Generalnie bywa tak bo coś się gdzieś zapowietrza i po nocy zawsze problem z odpaleniem miałem. Na szczęście merdanie gruszką pomagało. 2. Podczas jazdy jak już odpaliła to pracowała przyjemnie. Po pr
  8. Dzięki. trochę mi to rozjaśniło. Będzie trzeba dzisiaj pogrzebać tam, chociaż kilka rzeczy szczerze mówiąc mnie martwi. Szczególnie wymiana wtryskiwaczy. No, ale będzie w takim razie być albo nie być tego auta chyba.
  9. Powitać Panie i Panowie. Lekarstwo mi potrzebne jest na VB 2.0DTH. A więc do rzeczy. Błąd P0190. Jedzie normalnie i jest ok, po czym zapala się co jakiś czas check i od razu diametralny brak mocy. P0190 - Uszkodzenie w układzie czujnika ciśnienia paliwa w listwie wtryskiwaczy. Pytanie. Czego dokładnie szukać i w jakiej kolejności? Ktoś przechodził przez ten problem? Czy jakość paliwa może mieć wpływ na ten czujnik lub na odczyty z niego?
  10. Na moje oko z założenia rozrusznik z małego benzynowca nie podejdzie do 2.0 diesel.
  11. Dobra Panowie i Panie. Alarm odwołany. Rozrusznik dokonał żywota i został zastąpiony lepszym modelem. Mówiąc lepszy mam na myśli rzecz jasna sprawny. Nie będę tutaj opisywać procedury wymiany samego rozrusznika, gdyż szybko stracił bym konto na forum za niestosowny język. Dla potomnych powiem jednak, iż po wykonaniu kilku procedur da się skubańca wymienić od góry. Procedury: 1. Demontaż dolotu aż do turbiny, z jednoczesnym usunięciem gruszki od turbo 2. Rozłączenie większości podciśnień 3. Demontaż osłony termicznej rozrusznika. W tym momencie możemy zacząć myśleć o ja
  12. Aktualnie jestem na etapie myśli samobójczych oraz: odkręcona wiązka elektryczna do rozrusznika i alternatora, zdjęta osłona i to chyba na tyle. Nie idzie mi reszta i już. Dobra Okazało się, że nie jestem w stanie zdjąć koła z racji śruby zabezpieczającej, do której nasadki nie mam. Tak więc nie podejdę od spodu. Nadal fajnie by było jak by się duszyczka dobra znalazła z Łodzi, ale coś mi się wydaje, że marneszanse:D
  13. Jak w temacie. Poddałem się. Muszę wyjąć rozrusznik w swojej VB i już mam dość. Nawet miałem myśli, że może podpalić. Samobójstwo także przeszło mi przez głowę, ale postanowiłem uciec do domu. Czy jest tutaj na forum jakaś dobra duszyczka oczywiście najlepiej z Łodzi, która za przysłowiowego browara przyjedzie mi pomóc w wydłubaniu tego tałatajstwa? Na wszystkie sposoby już próbowałem i nie wiem. Może jestem inny, ale wyjąć od góry tego nie mogę, a za bardzo możliwości działania od spodu nie mam.
  14. Odklepe kotleta bo mnie krew zalewa jak coś takiego czytam. Akurat nawigacje TomToma nie działają na tym samym systemie co inne urządzenia, a co za tym idzie odblokowanie i wgranie czego się chce nie wchodzi w grę.
  15. Jak i tak masz do regulacji, to możesz sprawdzić coś. Ten co ci nisko świeci... dokręć śrubę regulacyjną na maksa. Wykonaj kilka razy test poziomowania i sprawdź czy da się znowu dokręcić śrubę. Jeśli się nie da to cały czas nie wiadomo, bo może być śruba regulacyjna uszkodzona w innym miejscu. Jednak jeśli się da to już masz odpowiedź, iż gwint nie trzyma. Inna możliwość to wydłubać lampę i dokładnie obadać oczkami co i jak.
×
×
  • Create New...
UP