Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

matthofman

Forumowicz
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About matthofman

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Opel Signum 3.0 CDTI Z30DT

Recent Profile Visitors

250 profile views
  1. Dzięki espaceP9X za podpowiedź, sterownik sinika wymieniony tak że pozostał sterownik od wtysku. A i dlaczego andrzej8885 Piszesz do każdego tematu z 3litrowym sinikem że trzeba wymienić ster. skrzyni? skrzynie akórat w nich są jedne z lepszych.
  2. Witam was. Pacjent to signum 3.0cdti 2006r, kod silnika Z30DT. Szukam przyczyny gaśnięcia silnika na wolnych obrotach. Zaworki scv wymienione. Spr. egr jest sprawny. Filtr paliwa nowy. Posiada DPF. Sprawdziłem też że gaśnie dopiero gdy przekroczy ( 87'c ) gdy tą magiczną cyfre przekroczy zaczyna gasnąć. Ogólnie przed zgaśnięciem daje znać, bo wtedy podwyższa sobie obroty, podwyższa ciśnienie paliwa, EGR i turbina przechądzą w tryb awaryjny i po chwili gaśnie. Oczywiście odpala od strzała. Podłączyłem pod wtyczke czujnika temperatury emulator i jak sam wywołuje temperature sinika powyzej 87'c to zaczyna wpadać w tryb gaśniecia i zaraz jak zmniejsze to przestaje gasnąć. Więc dałem do fachowca aby zrobił sterownik. Kupił więc drugi, zrobił klona i po rozgrzaniu ZGASŁ. Tak że brak już pomysłów, pomóżcie może ktos miał taki przypadek.
  3. Witam. Pacjent to vectra c 1.9 120km skrzynia M32. Problem trwa od 3 miesiecy, chodzi o to że pedał sprzęgła brał dosc nisko i nie mozna było wbic biegu a jak już się wbiło to na wciśniętym pedale sprzęgła samochód ciągnoł. Została wymieniona pompka sprzęgła na nową , pomogło na 2tygodnie i problem wrócił. Następnie podmiana znowu pompki nic nie pomogła wiec zdjołem skrzynie i poszedł komplet dwumasy i dprzęgła + łożysko , było dobrze przez 3-4tygodnie i znowu to samo. Wymieniłem przewód hydrauliczny pomogło na 4-5 tygodni. Niewiem już co robic??? Pomóżcie.
  4. Miałem prawie że identyczny objaw, jak padła mi pompa wspomagania, ale bezpieczniej będzie jak sprawdzisz aku.
  5. Z przodu, wachacze po 350zł średnio , gumy i łaczniki stab. około 150zł i końcówki kier. z drążkami z 200zł. A tył myśle że około 700zł.
  6. Pożyczyłem techa i po wielokrotnym usówaniu błedów nic to niedawało, cały czas był błąd C1532. Trochę z nieświadomością co się stanie wszedłem w programowanie ecu pompy i po tym zabiegu błąd znikł, tak że udało się bez kalibracji czujnika skrętu.
  7. Mam ten sam problem. Czy faktycznie wystarczy skalibrować czujnik kąta skrętu? i czy do tego trzeba mić car-pass(kod)?
  8. Odświeże troche temat. A elektronicznie też dpf wycinałeś? czy nic żadna kontrolka sie nie zapala? Bo wsumie jeśli czujnik ciśnień nie wykryje dużej róznicy to nie będzie robił procedury wypalania.
  9. A próbowali luzować wszystkie śruby od zawieszenia (tuleji) i skręćić na nowo?
  10. Ale jak są zamontowane tak? Bo jak ruszasz przegubem wew. to na skrzyni będzie delikatny luz. Między przegubem a półosią nie może być żadnego luzu.
  11. Hmm skoro tak to jaka była przyczyna Panie? Wujek google pewnie podpowie.
  12. My na warsztacie mamy takie narzędzia którymi wyciągamy wszystkie urwane świece żarowe. Tak że warto oddać do jakiegoś zakładu który się tym zajmuje. Duzo mniejsze koszta.
×
×
  • Create New...