Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dedite

Forumowicz
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About dedite

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/11/1996

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Grudziądz
  • Zainteresowania
    Elektronika, nie tylko samochodowa :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra 2.0 CD 16V 136KM 96r.
  1. dokładnie tak jak mówi Devil_Peter
  2. Zdjęcie pokrywy zaworów nic by nie dało. Z problemem poradziłem sobie wklejając nasadę na poxipol znalazłem takie rozwiązanie na jakiejś ruskiej stronie, u mnie pomogło. polecam spróbować. Smarujesz nasadę w środku klejem wkładasz na świecę, czekasz.. ja czekałem całą noc. po tym jeden zdecydowany i konkretny zamach i świeca puściła
  3. Witam, około rok temu kupiłem VB 2.0 16V do zeszłego tygodnia było wszystko ok, aż nagle zaobserwowałem nie równą pracę silnika. Powodem tego była skruszona ta porcelanowa obwódka na świecy, więc zakupiłem nowe świece i zabrałem się do pracy. Okazało się że że uszkodzona świeca (od zaworu egr) jest po prostu obrobiona, że klucz nasadowy 16 obraca się po świecy, tak jakby ktoś wcześniej próbował nie udolnie ją odkręcić. Próbowałem różnych nasadek, lałem wd-40, próbowałem nawet sklepać lekko nasadkę oraz nabić jakoś 15.. Ale nic nie pomogło. Moje pytanie jest takie czy ma ktoś jakiś sposób na odkręcenie takiej świecy, lub czy mechanik zrobi mi to bez ściągania głowicy?
  4. chodzi mi co ma wspólnego błąd uszkodzonego czujnika wału z abs? + czy wymiana czujnika pomoże zlikwidować bład?
  5. Witam, od jakiegoś czasu mam problem z ABS'em w Vectrze. Mianowicie na początku zaraz po odpaleniu silnika paliły mi się kontrolki ABS i TC po jakiś 2 dniach kontrolki zgasły. Za jakieś 2-3 dni zaczęła zapalać mi się sama kontrolka ABS po przejechaniu jakiś 2 km, po wyłączeniu silnika znów znika na jakieś 2km. ABS oraz TC w tym momencie nie działają. Czujniki ABS opornościowo wyglądają na dobre. Z czytałem błąd 0335 - Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego "A" . Czy jest możliwe żeby był uszkodzony czujnik wału skoro autko odpala i jeździ normalnie? I jaki to ma związek z ABS? Gdzie mam szukać usterki dalej? Uszkodzony moduł ABS? Moduł ABS mam boscha, którego nie da się rozebrać jak większość tu opisuje, po odkręceniu tych 4 śrub jedynie lekko się odchyla i nie da radę go wyjąć Tak wygląda moja pompa: http://www.tinypic.pl/induzgmufi8w Opel Vectra B 2.0 CD 136KM 1996r. benzyna + gaz
  6. A na co najbardziej mam zwrócić uwagę przy zakupie Vectry?
  7. Witam chciałbym kupić vectrę, to ma być mój pierwszy samochód za własne pieniądze. Prowojazdy posiadam od jakiś 10 msc, obecnie jeżdzę Nubirą Daewoo. I moje pytanie jest takie, co myślicie o niej: http://olx.pl/oferta/opel-vectra-b-2-0-lpg-nowe-oc-i-pt-CID5-IDbDojn.html#2d53f01043
×
×
  • Create New...