Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

C3GLA

Forumowicz
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About C3GLA

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie

Recent Profile Visitors

215 profile views
  1. A jak z zdjęciem koła? Trzeba ściągacz? Jest w stożek? Ciężko schodzi?
  2. Do paska nic nie odkrecalem tylko podnioslem napinacz a tu już się bałem coś odkręcić na ślepo żeby czegoś nie zepsuć i nie zostać z autem na kanale. Trzeba blokować koło? Uszczelniacz to taki: http://www.iparts.pl/czesc/pierscien-uszczelniajacy-walu-korbowego-febi-bilstein-31144,opel,signum-od-2003-05,2-0-turbo-175km,84-4956-17208-100521-0-101-31144.html
  3. Super. Dziękuję za szybką i konkretną odpowiedź o to mi chodziło
  4. Witam, wczoraj wymieniałem pasek wieloklinowy i zauważyłem wyciek przy kole pasowym. Co trzeba wymienić i jak się za to zabrać bo teraz jest pół silnika zachlapane. Wystarczy odkręcić same koło? Da radę samemu czy trzeba rozbierać pół silnika i specjalne narzędzia? Pozdrawiam
  5. Witam, Wymieniał ktoś chłodnice oleju w z20net? Są duże problemy z tym, da radę zrobić to samemu w garażu i co z uszczelkami? Proszę o jakieś porady, Pozdrawiam
  6. Witam ponownie, Sprawa teraz wygląda tak że był to błąd 0140 ale po dwóch, trzech dniach znikł potem pojawiały się takie błędy 0140, 0420, 0139. Po wykasowaniu jednego pojawiał się drugi inny. Od trzech dni utrzymuje się już jednak tylko 0139. Koledzy, 2 sonda do wymiany? Jeżeli tak to czy opłaca się brać zamiennik?
  7. Witam, Wczoraj pokazał mi się check engine, problem polega na tym że nie umiem go odczytać. Wymigałem go metodą gaz-hamulec i ostatnie migniecie ma ilość 11 a kody znalazłem tylko 4 cyfrowe, chyba że źle coś liczę. Proszę o pomoc i dołączam link w którym widać migający check. Pozdrawiam
  8. Witam, Potrzebuje wyjąć trzecią lampę stopu z Opla Signum przedliftowego i nie wiem jak się za to zabrać, nie ma tam żadnych śrubek a rwać na siłę też nie chce gdyż nie chciałbym czegoś połamać i urwać. Może któryś z kolegów już ją wyciągał i pomoże. Dziękuję za każdą pomoc i pozdrawiam
  9. Jak ściągniesz pokrywę to czujnik jest po lewej stronie i od przodu silnika. Zdjęcie nie moje ale zaznaczyłem gdzie jest czujnik.
  10. Termostat z getza, czujnik bosch 50zl. Co do wymiany czujnika jest bardzo prosto go wymienić, musisz mieć tylko klucz 19 o cienkich brzegach najlepiej rurke bo normalną nasadką nie wejdziesz.
  11. Wymieniłem termostat i jak na razie po skasowaniu błędu, check sie nie pojawił, a co do temperatury wygląda na to że w końcu jest jak ma być, na wskaźniku już po paru kilometrach 85 stopni i ładnie się utrzymuje. Mam nadzieję ze błąd juz nie powróci bo po starym termostacie było widać ze ocierał się jak pracował więc czasami mogł sie zablokować w pozycji otwartej. Dziękuje za pomoc
  12. W Takim razie w najbliższych dniach wezmę się za jego wymianę i napisze czy to coś pomogło. Jaka powinna być temperatura tego silnika i po jakim czasie?
  13. Czujnik Bosch a poprzedni miałem Delphi. Wtyczka wygląda na dobrą poruszyłem ją itd. Wczoraj było ok 10st w nocy i na trasie 35km był problem uzyskać 80st. Narazie świeci się cały czas ale też nie dawno się pojawił. Termostat przyszedł mi do głowy przez ten post:
×
×
  • Create New...