Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Pabloos33

Forumowicz
  • Ilość treści

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Pabloos33

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra C GTS 2.2B 147KM 108kW Z22SE

Ostatnio na profilu byli

240 wyświetleń profilu
  1. Mi pomogło przeczyszczenie przepustnicy i wywalenie EGR . Który w dziwny sposób zachowywał się przez rok, aż w końcu doszedłem do tego o co chodzi. Lekki luz gdzieś na skrzyni przekładniowej bądź też na innych częściach współgrających z silnikiem i napędem jest. Jest on na szczęście tak mało odczuwalny, że ciesze się teraz z jazdy. Z moją Viki już wszystko dobrze. Pozdrawiam.
  2. Znalazłem problem sam. Teoretycznie. Rozłączyłem klemy aku i rozładowałem kondensatory. Plus do minusa. Odłączyłem wtyczki, Rozebrałem raz jeszcze przepustnicę i EGR. Przepustnica sprawna, wyczyszczona jak nigdy. EGR to samo. Zauważyłem, ze EGR łączy się z przepustnicą. Nie jestem mechanikiem ani znawcą tematu, ale doszedłem do wniosku, ze EGR musi oddawać część spalin do kolektora dolotowego przez ten pieprzony nazwijmy to wąż, który łączy te dwie części. Poszedłem po linkę stalową od otwierania bagażnika od mojej starej rozbitej Omegi. Postanowiłem to wyczyścić. Nie dało się jednak do końca z jednej i drugiej strony włożyć linki. Dość sporo nagaru jednak wyleciało. Wybrałem wszystko z kolektora. Poskładałem, odpaliłem i eureka - działa. Przejechałem 8 KM zadowolony, ze auto śmiga jak nigdy. Jak tylko pomyślałem o tym, a był to już 8 KM.. znowu się kk.. zaczęło. Wkur**się. Otworzyłem maskę. Odłączyłem EGR z wtyczki i co.. naprawione. O dziwo. Nie wiem o co kaman. Pokazuje Check Engine ma liczniku ze względu na to, że EGR odpięty, a auto dostało ducha i zero opisywanych wcześniej objawów. Jeżdżę tak cały czas i nic. ???
  3. Można zasięgnąć info jak rozkodowujesz VIN ? I ogólnie dzięki
  4. Prosze. VIN W0L0ZCF6838084288 . Dlatego wolałbym znaleźć go na silniku
  5. W takim razie ja jestem albo ślepy, albo głupi Nie potrafię go zidentyfikować.
  6. Potraktuje go dezodorantem ... jak nie pomoże to idę do ruskich po ładunki wybuchowe. Zamontuje pod autem
  7. No powiem Ci ze jak paliła 10/100 tak teraz do 14/100 dojdzie. Mechanik sprawdzał wartości sond i mówi ze wszystko w normie, ale dzięki za info z sądami. Zrobię to samo i zobaczymy
  8. Od czasu kupna czyli jak rok mija to nie zmieniałem. Mechanior stwierdził ze cewka OK. Nie wiem jak to zrobił, niby komputerem.
  9. Witam posiadaczy Viki 2.2B 147 koni. i innych. Mam takowy egzemplarz. Vectra C GTS 2.2B 147 km. Mam z nią problem. Od 2 miesięcy przy stałej prędkości i stałych obrotach do 2200 silnik przerywa, telepocze, szarpie. Przykładowo jadę 60 km\h włączę tempomat, czy też trzymam gaz tak by jechała 60 km/h na biegu który nie powoduje przekroczenia 2200 obr. to dzieje się po prostu tragedia. Telepanie i szarpanie. Od 2 tyg. potrafi nawet sobie zgasnąć na biegu jałowym. Spadają jej obroty a jak dobrze pójdzie to zgaśnie. Czyszczony EGR, przepustnica, odma. Wymieniony olej, filtr oleju, filtr powietrza, świece x4 NGK. Filtr Paliwa. Tankowane Paliwo 95 i dla próby 98. Nadal nic nie pomaga? o co kaman ?! Komputer u kolegi wstępnie nie wykrył błędów. Co robić? Pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...