Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

barrowy

Forumowicz
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About barrowy

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    NL - Zaandam

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    VC 1.8 140 KM, 2007, liftback

Recent Profile Visitors

230 profile views
  1. Ogólnie chodzi mi o dobre podzespoły do instalacji LPG, bo jak sobie dziś obliczyłem to przez 4,5 mies. zrobiłem na PB już 9650 km dlatego zastanawiam się nad założeniem gazu do mojego auta.
  2. Latka lecą, a instalacje gazowe oraz ich osprzęt się zmieniają dlatego chciałbym zapytać tutaj o "graty" do LPG. Poniżej wypisałem to co udało mi się znaleźć z nowszych rzeczy lecz może jest coś lepszego bądź bardziej niezawodnego. Silnik taki jak w temacie. - Stag QBOX Basic - Reduktor: KME Silver lub Zawoli - Wtryski: Barracuda lub Hana - Zbiornik: 680/200/58L Bormech w miejscu na koło zapasowe - Wlew po klapką od wlewu benzyny - Bez lubrykacji !! Proszę o porady
  3. wracając do tematu -> opony zimowe: (może komuś się przyda) Miałem felgi stalowe z oponami 195/65/15 czyli najmniejszy standardowy rozmiar według klapki od wlewu paliwa, autem bujało na nieruchomościach, przy szybszych skrętach również było mało stabilne. Teraz mam felgi stalowe strukturalne z oponami 215/55/16 stabilność i komfort pokonywania nierówności dużo lepsza i według mojej opinii jest ciszej w środku na nierównej nawierzchni.
  4. Dobrze, że u nas na prawku uczą gdzie się powinno olej wlewać Na czy jak na czym, ale na oleju, filtrze oleju naprawdę nie warto oszczędzać.
  5. Żeby nie zapuścić tak silnika jak to wyżej widać na zdjęciu oraz filmiku to wystarczy zmieniać olej co 15 tys. z filtrem dla silników na PB, o takich parametrach jak zaleca producent czy coś jeszcze należy wykonywać po pewnym przebiegu i czy stosowanie płukanki co zmianę oleju będzie dobrym pomysłem?
  6. A po stronie pasażera również trzeba to zaprogramować jeżeli po stronie kierowcy jest ów sygnał nie zapiętych pasów. Czy po prostu sygnał nie zapięcia pasów występuje tylko po stronie kierowcy, a może to zależy od wersji wyposażenia pojazdu ?
  7. Jeżeli kupisz drogi model to pewnie będą drogie części, baa najlepiej żeby były, bo nie do wszystkich jest dostępny szeroki wybór, a jak się coś zepsuje to potem co z modelem bez części, bo przecież nie wyrzucisz Więc lepiej kupić coś tańszego na początek z dostępnością części, nauczyć się co i jak, a potem się zastanowić czy potrzebny Ci inny model, np. dwu biegowy z większym silnikiem i ogólnie większy rozmiarowo.
  8. Nitro i zapach, hmm... RC benzynowy to raczej by ładniej "pachniał", ale to zupełnie inne ceny, aczkolwiek do nitro też idzie się przyzwyczaić No i rozmiar Pb vs nitro, ta pierwsza jest ok. 2 razy większa przykładowo taka Baja od HPI to jest dopiero autko.
  9. Odnośnie filtra powietrza to wystarczy go umyć w ciepłej wodzie z mydłem i dokładnie wysuszyć, trochę to trwa dlatego mam 2 lub 3, ale najskuteczniejszy jest taki płyn do płukania filtrów w motorach bynajmniej dla mnie tj. od razu usuwa ten olejek którym musi być za każdym razem nasączony filtr, wystarczy kilka kropli oleju. Jest jeszcze olej do konserwacji silnika i używa się go głównie w tedy kiedy model nie jest używany przez dłuższy czas, ale dla przezorności można go stosować po każdym użyciu modelu, wystarczy kilka kropli i parę razy ruch tokiem, aby go rozprowadzić. Co do szarpanki to pewnie nie jest to drogie, ale jeszcze się nie oriętowałem. Następne koszty to świece żarowe one kosztują parę zł. Jest filtr paliwa w baku i on jest wystarczający, aczkolwiek osoby które używają modeli np. na zawodach również montują dodatkowy filtr poza bakiem. Następny punkt to akumulatorki, ja korzystam z firmy eneloop, bo nie mają pamięci niskiego poziomu oraz odpowiednia ładowarka. Standardowe modele RC mają również słabe Serva do skręcania i hamowania, ale to temat do ogarnięcia, bo chodzi głównie o to aby servo było szybkie i zęby w środku były metalowe, bo plastikowe szybko szczerbieją i jest koniec jazdy. Crazy odnosnie modelu to napiszę Ci w Poniedziałek, bo już nie pamiętam co z nim jest, a jeżeli nawet coś nie działa to przy zacięciu majsterkowicza i moim zejsciu z ceny napewno się dogadamy.
  10. Jeżeli ktoś ma coś do zawiezienia do Polski lub przywiezienia do Holandii to będę jechał tylko jeszcze nie znam konkretnej daty, ale wyjazd z NL do PL będzie gdzieś mniej więcej 04, 05 lub 06.12 i powrót po tygodniu do NL okolice Amsterdamu. Do Polski jadę w okolice Szczecina. Chętnych zapraszam na PW.
  11. Ja jakieś dwa lata temu się w to bawiłem (hmm może nawet dłużej?!) Swego czasu dużo na ten temat czytałem i przeglądałem różne tematyczne fora. Aktualnie mam nawet do sprzedania dwa modele: - spalinowe buggy na nitro - elektryczny model TT-01 składany ręcznie części z carbon'u typowo do driftu, ale był on raz użyty na specjalnym torze z wykładziny i potem się plany pozmieniały i trzeba było wyjechać. Taka czy siak oba modele leżą w szafie z kompletnymi akcesoriami do nich. A na jaki konkretnie temat byś chciał podyskutować, bo jakimś specem nie jestem, ale może bym coś podpowiedział
  12. No ja akurat mam wersję elegance więc u mnie nie ma czegoś takiego jak czujniki w kołach, po prostu za biedna wersja , ale z drugiej strony to dobrze, bo już za dużo widziałem i czytałem na temat tych czujników oraz związanych z nimi problemów, a ja i tak sam sprawdzam ciśnienie min. raz na 2 tygodnie. A co do braku czujników na stalówkach to dobrze, że komputer nie pokazuje jakiegoś denerwującego błędu co włączenie zapłonu, bo w niektórych autach tak właśnie jest.
  13. lepiej użyć środka do czyszczenia gaźników, więcej na temat czyszczenia przepustnicy tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=XKtSvB4IvmM (filmik warty obejrzenia od początku do końca mimo iż jest długi)
  14. Ja mam oryginalne śruby w swoim oplu czyli takie jak były fabrycznie.i te szpilki pasują do alu i do stalówek zwykłych bądź strukturalnych. We Wrześniu przekładałem koła z alu 17' OEM na stalowe 15' z oponą taką jak podałeś i bez problemów do tej pory jeżdżę.
  15. To pewnie dlatego każdy dobry wulkanizator smarując obręcze opon używa odpowiednio małej ilości tego środka smarnego (wazelina czy co to jest), a nie takiej jak malarz na obrazie lub ścianie
×
×
  • Create New...