Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Tantalos

Klubowicz
  • Content Count

    380
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Tantalos last won the day on October 5 2020

Tantalos had the most liked content!

Community Reputation

33 Best

About Tantalos

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rybnik

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1206
  • Auto
    VC GTS 1.8 + lpg
  • Oddział VKP
    Śląski

Recent Profile Visitors

832 profile views
  1. Nie kumam, co z pierwszym katem było nie tak? Na zdjęciu jakby się wysypał czy co?
  2. Czy przy wymianie skrzyni trzeba zwracać uwagę na przełożenie? Czy skrzynia różni się czymś więcej niż tylko przełożeniami i czy różnica w nich jest duża? Trochę nie na temat ale korzystając z okazji....
  3. Też tak myślę żeby luty poprawić na całym panelu.
  4. Chłopaki dziś wystąpił problem którego nie znalazłem na forum. Nie mogę ustawić kierunku nawiewu ani włączyć klimy z tego menu, po prostu pokrętło nie działa. Natomiast jak wyjdę manetką na główne menu to pokrętłem mogę ustawić wentylator. Wciskam pokrętło, wchodzę do menu na zdjęciu i dalej nic nie da się zrobić. Wychodzi na to że pokrętło sprawne. Poradźcie
  5. Ale zauważ że pierwsza strona powstała 8 lat temu i w tematyce olejowej co nieco się zmieniło....chyba
  6. Pany, olej olejem ale gdzie kupujecie? Market, sklep moto,czy alle? Nie wiem czy tu też są podwójne standardy a wolę ze sprawdzonego źródła.
  7. Już pisałem w podobnych tematach o moim przypadku. Palił mi się ESP, opcom pokazywał walnięty przepływomierz powietrza w ECU. Podmieniłem przepływkę na spocie i to samo. Sprawdzałem wiązki i w końcu dałem ecu do naprawy - od 2 lat spokój. 3 miesiące temu znowu ESP i zaczęła mnie k***ica brać. Dobry człowiek na forum doradził zmostkować przewody na wtyczce ABS i....spokój od 1500km
  8. Ja pierniczę, czyli media mówią prawdę - to już plaga,ciekawe czy da się przed tym uchronić... Viki zaliczyła doładowanie rocznego aku z prostownika. Mało jeździ więc nie ma jak się naładować, zorientowałem się że coś nie teges jak po odpaleniu silnika i włączeniu grzania stołków radio zgasło
  9. Dobrze że rozwiązane ale która wtyczka to?
  10. https://www.autoecu.pl/ Naprawiałem sterownik tutaj 2 lata temu i na razie spokój.
  11. Robiłem też obejścia aby sprawdzać wiązki, testowałem przekaźniki w module wentylatorów na krótko, Testowałem opkiem sam moduł ale to było 5 lat temu i nie pamiętam gdzie co i dokładnie jakie kable sprsawdzałem. Chciałbym ale nic więcej nie pomogę.
  12. U mnie też gubiły się biegi wentylatorów. Wymieniłem moduł na używkę i od 5 lat mam spokój.
  13. Ja wpiąłem się w kable od zapalniczki i pociągnąłem przedłużacz do pokrywy nad lusterkiem. Tam jest miejsca sporo aby dać cały kabelek z kamerki i wtyczkę. W razie czego nie muszę rwać oryginalnego kabla przez pół auta tylko odłączam przy lusterku i kamerka z zasilaczem wyjęta
  14. Ooooo tego jeszcze nie widziałem. A jest opcja że nie ma czujnika czy wszystkie miały?
  15. Normalnie jestem w szoku , nie miałem bladego pojęcia że tam jest zbiornik ze wspomagania, będę musiał sprawdzić poziom
×
×
  • Create New...
UP