Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

damon88

Forumowicz
  • Content Count

    231
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About damon88

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rybnik

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC GTS 1.8 + lpg

Recent Profile Visitors

397 profile views
  1. Odnośnie opaski ,to są dedykowane zaciskane specjalnymi szczypcami a nie śrubowe.Generalnie takie opaski są w zestawie z osłoną. Odnośnie łącznika ,jeśli trzpień nie jest na imbus to spójrz delikatnie pod osłonę gumową i tam masz miejsce na płaski klucz chyba 19.Ostrożnie by nie uszkodzić gumy.
  2. Tutaj kupowałem ale chłopaki przestawili się na Insignie i do Vectry coraz mniej części mają.
  3. Przeczytałem mojego posta i muszę go sprostować. Naprawiony moduł działał chyba z miesiąc więc kupiłem używką na szrocie sprawdzając na miejscu opkiem czy działają wszystkie biegi i 3 lata już spokój
  4. Pół roku temu zapaliło mi się ładowanie. Mając w głowie problemy forumowiczów wyjąłem altka i dałem na sprawdzenie do elektryka,który stwierdził że wszystko ok ale profilaktycznie wymienił mostek na nowy 50zł. Włożyłem altka se do wozu i ostatnio znów się zapaliła ale miałem już miernik ze sobą i o dziwo ładowanie w normie,już nie pamiętam ale koło 14V było. Dodam że od tego czasu był spokój. Być może przed naprawą też było ładowanie ale nie mając miernika nie mogłem tego sprawdzić,bo po ponownym zapaleniu silnika lampka już się nie zapalała jak na złość.Więc lampka swoje a ładowanie swoje.Nic z tym nie robię ale miernik w schowku jest cały czas
  5. Też jestem zdania że to SAS. Kontrola trakcji jaki i odbijanie kierunków do prawidłowego działania potrzebują tego czujnika. Tak jak piszą koledzy: geometria,komputer na zczytanie błedów,ewentualnie kalibracja,może gdzieś jakaś wtyczka,kostka koło cima.
  6. No właśnie mi wieje cały czas w pysk nawet po osiągnięciu zadanej temp. Jak odwrócę kratki to znowu gorąc bije od podszybia i stopy się gotują. Więc muszę mieć cały czas kratki na twarz albo klatę skierowane.Poobserwuję jeszcze te nawiewy bo raczej jakoś inaczej się tego nie ustawia na kompie.
  7. Czy po wybraniu opcji AUTO podczas włączonej klimy, ma dmuchać tylko przez kratki? Klimatronik utrzymuje zadaną temperaturę ale dmucha tylko przez kratki ,brak nawiewu na stopy czy podszybie.Trochę irytujące to jest. Jak ustawię sobie góra,środek,dół to znowu mi wyłacza tryb auto i muszę ręcznie pilnować sobie temperatury. Czy tak ma być?
  8. Super że się udało bo ja pomysłu nie miałem na ten problem.
  9. Dzisiaj wyprałem sobie pasy, wysuszyłem w temp.otoczenia t.j. 35 stopni a następnie spryskałem silikonem w spreju do tego przeznaczonym. Pasy szczególnie na przednich fotelach ciężko się zwijały a teraz to panie fabryka. Przy odpinaniu trzeba uważać bo rękę urwie
  10. Tylko napisz potem jak się sprawa potoczyła
  11. To nie wiem czy tam jest jakiś sterownik ; chyba tylko złącza elektryczne
  12. Sterownik poduszek jest między fotelami w tunelu. Bocznej poduszki nie rozbierałem.
  13. Napinacz jest chyba odpalany z przednią poduszką a nie z boczną? Może warto sprawdzić poduszki bo się okaże że tam tylko rezystory siedzą.
  14. To znaczy że miałeś dwa błędy A w sprawie tematu to się nie znam niestety
  15. Zastanawia mnie dlaczego skrzynka się spaliła.Sama od siebie czy "pomogły" jej kable gdzieś w innym miejscu auta. Elektryk postawił jakąś diagnozę?
×
×
  • Create New...