Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

KrisAngel

Forumowicz
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About KrisAngel

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    DE
  • Auto
    Opel

Recent Profile Visitors

182 profile views
  1. Kolego nie koniecznie sonda, może być też przepływomierz, tym bardziej że obroty Ci falują. U mnie winowajca przy błędzię P0130 byl własnie przepływomierz, wymiana rozwiązała problem.
  2. Jak najbardziej warto. Mam z tej firmy sonde przed kat. od paru miesięcy i od tygodnia przepływomierz.
  3. Prawda to że po wymianie przepływomierza lub sondy dobrze jest zresetować mapy paliwowe? Gdzieś w internetach się na taką wiadomość natknąłem.
  4. Mam podobny problem przy tym silniku rano pod odpaleniu i sam jestem ciekaw czy podmieniać przepływkę
  5. No nie powiedziałbym... U mnie po czyszczeniu auto chodziło potwornie, obroty na biegu jałowym były strasznie nierówne, światła przygasały. Ustało to dopiero po zrobieniu +/- 1200 km
  6. 1.8 kilka postów wcześniej pisałem Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  7. Zrobiłem kilkadziesiąt km na Dunlopach, i pierwsze wrażenia takie że są rzeczywiście bardzo ciche, ale również bardzo miękkie nawet jak na letnie opony, prawie jak zimowe, zobaczę jak będzie ze ścieralnością. Opony zimowe które miałem były jakieś chińskie, co było czuć podczas jazdy, bujanie na zakrętach, czy efekt wykończonych amortyzatorów. Teraz jazda jest dużo bardziej komfortowa, nie czuć tak dziur, lepiej trzyma się na zakrętach Rozmiar 215/55/16 moim zdaniem na takich felgach to max. Wystają poza felge, ale w granicach rozsądku, większe wyglądałby by jak wspomniany już tutaj Zetor. Swoją drogą niemiecki mechanik się dziwił że takie opony a nie mniejsze, twierdził że producent przewiduje inne do tego silnika:)
  8. Ja podjąłem decyzję i właśnie zamówiłem Dunlopy ale wersję SP Sport Response udało mi się trafić na promocję na niemieckim Amazonie, dam znać jak się sprawują, ale myślę że będzie to świetne połączenie opcji RT max sport i blueresponse Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  9. Widziałem właśnie że Dunlopy są podobno bardzo ciche, Hankooki sporo osób chwali i są też tańsze, pytanie tylko jak z jakością tych opon przy takich warunkach jak moje, bo jeśli ktoś jeździ po mieście, to dużej różnicy to pewnie nie zrobi. Uniroyal ran sport(?) chyba głównie na deszcz są dedykowane. zastanawiałem tez się nad Pirelli P7, mówisz że też nie warto? Ogólnie ciężka sprawa, testy testami opinie opiniami, na oponeo każda opona ma tak pięknie rozpisane opinie jak gdyby była niezniszczalna to już dużo mówi, nie wspominając już o testach że prawie zawsze wyniki są inne będę raczej kupował Dunlopy, tylko pytanie które jest model Dunlop Sport Maxx RT oraz Dunlop Sport BluResponse i te niby są bardziej "oszczędne" co do paliwa pytanie jak się sprawują chyba że nie warto dopłacać i brać Hankooki
  10. Witam. Również planuje zakup i jako że są to pierwsze nowe opony jakie kupuje, nie sądziłem że może być z tym taki kłopot gorzej niż kobieta z butami (bez obrazy) Przejrzałem ostatnie kilkanaście stron wątku z oponami i w sumie jestem zdziwiony że dla niektórych wygląd jest ważniejszy od bezpieczeństwa, a powinien to być priorytet. Celuje w opony 215/55/16 i obecnie przebywam u naszych Niemieckich sąsiadów więc zakup będzie również tutaj oraz opony w większości będą używane na tych autostradach. 2 razy w roku wyjazd do Polski więc sama droga w sumie wyniesie +/- 4800km we wszystkie strony. Wybrałem kilka modeli na którymi się zastanawiam, ale nie wiem które lepiej się nadają: Hankook Ventus Prime 3 K125 215/55R16 97H Dunlop Sport Maxx RT 215/55 R16 93Y lub 97Y Michelin Primacy 3 215/55 R16 93V Dunlop Sport BluResponse 215/55 R16 93V czy może szukać jeszcze czegoś innego? Pozdrawiam. Auto to oczywiście Vectra C 1.8
  11. Częściowo. Przepustnica albo sama się zaadaptowała, albo komputer dostosował się do nowych parametrów, problem minął dopiero po przejechaniu +1000 km, obroty są równe. Robi się co raz cieplej na dworze i co raz częściej po nocy przy porannym odpalaniu są przez ok 1 minute pojawiają skoki obrotów do ok 2 - 2.5 tyś rmp i spadają Co do mocy auta mam wrażenie że jest nieznaczeni lepiej, ale to i tak nie jest to. Kontrolka emisji spalin na ogół świeci się cały czas, z przerwami co jakiś czas znika na ok 10km po czym zapala się znowu i tak w kółko. W niedalekiej przyszłości wymienię dla spokoju przepływomierz a póki co nie mam czasu żeby się z tym bawić.
  12. Witam ponownie. Trochę mi to zajęło, ale sprawy wyglądają tak: -evap sprawdzony, jest szczelny. - iltr powietrza wymieniony Przepustnica dzisiaj była czyszczona, razem z tym małym kanalikiem, ten był zapchany. Dodatkowo założona nowa uszczelka. Po czyszczeniu pojawił się kolejny problem, na biegu jałowym silnik nierówno pracuje, aż światła przygasają, wiem że przepustnica musi się zaadaptować itd. zrobiłem ok 30 km i póki co dalej to samo:/ i tu moje pytanie: Czy jest na to jaki patent? Jeździć dalej, czy coś odłączać? W op comie jest taka opcja jak "reset wartości wyuczonych przepustnicy", niestety w Z18XE jest ona niedostępna. Auto udało się rozpędzić prawie do 200km/h, oczywiście na autostradzie u naszych sąsiadów, ale dalej jest problem z przyspieszaniem w przedziale 2000-3000 obrotów na 5 biegu:/ na mniejszych tego przynajmniej nie czuje. Więc co dalej? Jutro postaram się zczytać jeszcze raz błędy. Pozdrawiam.
  13. Dzisiaj sprawdziłem szczelność dolotu i jest ok, filtr powietrza też nie wygląda źle. Natomiast co do Obwodu sondy wygląda to tak: Po odpaleniu na zimno sonda 1 oscyluje dynamicznie i obwód sondy ma status zamknięty. Błedu P0170-11 nie ma. Wraz ze wzrostem temperatury silnika i "zagrzaniu się" praca sondy waha się między 39-59mV i obwód sondy widnieje jako otwarty. W tym momencie wywala wyżej wymieniony błąd. Więc jest to na pewno zależne od temperatury silnika nie wiem też czy ma to wpływ na moc silnika. Co do przepływomierza Na zimnym silniku podaję 9kg/h wraz ze wzrostem temperatury wartość ta spada, aż do zagrzania się silnika gdzie uzyskuje 6kg/h Po odłączeniu przepływki brak wzrostu spalania chwilowego na biegu jałowym i brak reakcji obrotami ze strony silnika. Po odłączeniu pojawia się te 2 błedy: P0110 - Czujnik temperatury powietrza wlotowego, za silne wejście obiegu prądowego P0100 - Obwód mas. lub objet. przepływu powietrza, sygnał za niski Co jest chyba normalne w momencie odłączenia na pracującym silniku. Postaram się jeszcze sprawdzić przepustnice i świece (chociaż nie wiem pasuje to do objawów)
×
×
  • Create New...