Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

TmSKaR

Forumowicz
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

TmSKaR last won the day on March 19 2017

TmSKaR had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

About TmSKaR

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    VC GTS Z22SE + AF23

Recent Profile Visitors

391 profile views
  1. A słychać pompę paliwa jak przekręcisz na zapłon? Jeżeli Ecu będzie uszkodzone to nie połaczy się z silnikiem( o ile wcześniej się wogóle łączył )
  2. Tylko że kierownica podczas ustawiania stała prosto i wartosci byly tak jak na foto. Pozostaje chyba zamienić koła i zobaczyć czy coś się zmieni.
  3. Witam, koledzy prośba o ocene geometrii mojej VC. Wymieniłem amorki przód ( z lozyskami i gniazdami , sprężyny zostały stare )+ tył (Sachs) oraz kompletne zawieszenie tylne wraz z " wózkiem " . Przed ustawieniem geometrii kierownica stała na wprost podczas jazdy, po geometrii stoi lekko w prawo żeby jechać prosto, czasem mam wrażenie że ciągnie auto do lewej ale nie zawsze. Geometria ustawiana na sprzęcie 3D , sam patrzylem podczas pomiarów kierownica idealnie była ustawiona na wprost. Czepiać się tej geometrii czy mogą to powodowac opony?
  4. Do tej grafitowej ramki nie montuje sie tej czarnej ori ramki od radia tylko powinna być mniejsza w komplecie, u mnie tak to wyglada
  5. Chodzi Ci o umiejscowienie gniazda aux czy o ogólny wygląd radio?
  6. Ale rozumiem , że to radio cdr2005 chcesz wywalić i założyć jakieś inne niefabryczne tak? Twoje obecne sterowanie w kierownicy wysyła do wtyczki z tyłu radia sygnal rezystancyjny i przy takim sygnale czesto ( dlatego napisałem wyzej że zależy tez jakie radio niefabryczne chcesz podlaczyc ) tez jest potrzebny modul jeżeli chcesz sterowac niefabrycznym radiem (np taki - CTSVX001)
  7. zależy jakie radio, ale w większości do sterowania niefabrycznym radiem przyciskami kierownicy potrzebny ci będzie dodatkowy moduł
  8. Mi też wygląda to na rozjechane mapy w Ecu Pb. Piszesz, że na LPG przełącza się zimny już po ok 2km, więc więcej niż 30 st. to silnik nie ma, a problem znika więc póki co cewce bym dał spokój. Jak jedziesz na rozgrzanym silniku na gazie to nie szarpie ? próbowałeś wtedy przełączać się pomiędzy paliwami( czy zaczyna szarpać po przełączeniu na benzynę )? Masz dostęp do jakiegoś sprzętu diagnostycznego? nawet zwykłym ELM podejrzyj jak się zachowują korekty zaraz po odpaleniu zimnego silnika na benzynie i w momencie przełączenia na LPG co się z nimi dzieje. Możesz też poobserwować wskazania czujnika temperatury dla Ecu i przepływomierza.
  9. Witam, a w opcom możesz wejść w bloki pomiarowe Parktronika, zmieniają się wartości w cm przy zbliżaniu się do poszczególnych czujników?
  10. Chyba najlepiej do Zielonej Góry do P. Kamila
  11. Mam coś podobnego u siebie, działa sterowanie z kierownicy radiem po dołożeniu odpowiedniego modułu, a komp. pokładowy działa w dalszym ciągu z manetki.
  12. Witam, czy orientuje się ktoś czy mocowanie( kołnierz, koszyk ) czujników PDC w przednim zderzaku jest takie samo w przedlifcie i polifcie? dzięki za info
  13. Witam, ostatnio moje auto dopadł problem chwilowego zaniku wolnych obrotów, tzn. silnik pracuje równo, po czym nagle zaczyna nim telepać obroty spadają na ok. 500 obr lub niżej, i albo zgaśnie albo wraca do prawidłowych obrotów. Trwa to może 2 sek. i tylko na ciepłym silniku. Po podpięciu pod kompa zero błędów, sondy pracują. Zauważyłem, że przy wystąpieniu problemu wartość z przepływomierza wzrasta na około 15kg/h a czas wtrysku na ok. 5ms. Po unormowaniu przepływomierz pokazuje od 9 -11 kg/h a wtrysk ok 2.1 ms. Przy mocniejszym depnięciu na gaz przepływka pokazuje grubo ponad 100kg/h. Czy to są prawidłowe wartości przepływki ? Przeszukiwałem różne tematy i znajdowałem rozbieżne wartości. Do tej pory podmieniałem cewkę, świece, czyściłem egr, przepustnicę i przepływkę. Filtry czyste. Jak narazie zastanawiam się nad tą przepływką,ale nie mam żadnej na chwilową podmiankę. Czy ktoś z takim silnikiem mógłby sprawdzić u siebie jakie wartości pokazuje przepływka na wolnych obrotach? Ew. ma ktoś dostęp do TISa? Dzięki za wszelkie info
  14. Z tego co wiem to na to radio już dawno nie wychodzą nowe mapy, a map na Polskę nigdy nie było. Jedyne radio z aktualnymi mapami to dvd90.
×
×
  • Create New...