Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

TmSKaR

Forumowicz
  • Zawartość

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

TmSKaR wygrał w ostatnim dniu 19 Marzec 2017

TmSKaR ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

4 Neutral

O TmSKaR

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    VC GTS Z22SE + AF23

Ostatnio na profilu byli

319 wyświetleń profilu
  1. TmSKaR

    Radio do vc 2003

    Ale rozumiem , że to radio cdr2005 chcesz wywalić i założyć jakieś inne niefabryczne tak? Twoje obecne sterowanie w kierownicy wysyła do wtyczki z tyłu radia sygnal rezystancyjny i przy takim sygnale czesto ( dlatego napisałem wyzej że zależy tez jakie radio niefabryczne chcesz podlaczyc ) tez jest potrzebny modul jeżeli chcesz sterowac niefabrycznym radiem (np taki - CTSVX001)
  2. TmSKaR

    Radio do vc 2003

    zależy jakie radio, ale w większości do sterowania niefabrycznym radiem przyciskami kierownicy potrzebny ci będzie dodatkowy moduł
  3. TmSKaR

    Vectra c 2.2 GTS benzyna+LPG Szarpie,gaśnie na zimnym

    Mi też wygląda to na rozjechane mapy w Ecu Pb. Piszesz, że na LPG przełącza się zimny już po ok 2km, więc więcej niż 30 st. to silnik nie ma, a problem znika więc póki co cewce bym dał spokój. Jak jedziesz na rozgrzanym silniku na gazie to nie szarpie ? próbowałeś wtedy przełączać się pomiędzy paliwami( czy zaczyna szarpać po przełączeniu na benzynę )? Masz dostęp do jakiegoś sprzętu diagnostycznego? nawet zwykłym ELM podejrzyj jak się zachowują korekty zaraz po odpaleniu zimnego silnika na benzynie i w momencie przełączenia na LPG co się z nimi dzieje. Możesz też poobserwować wskazania czujnika temperatury dla Ecu i przepływomierza.
  4. TmSKaR

    Parktronic - zagadka ?

    Witam, a w opcom możesz wejść w bloki pomiarowe Parktronika, zmieniają się wartości w cm przy zbliżaniu się do poszczególnych czujników?
  5. Chyba najlepiej do Zielonej Góry do P. Kamila
  6. TmSKaR

    Radio Pioneer FH-X840DAB vectra c 2003

    Mam coś podobnego u siebie, działa sterowanie z kierownicy radiem po dołożeniu odpowiedniego modułu, a komp. pokładowy działa w dalszym ciągu z manetki.
  7. Witam, czy orientuje się ktoś czy mocowanie( kołnierz, koszyk ) czujników PDC w przednim zderzaku jest takie samo w przedlifcie i polifcie? dzięki za info
  8. Witam, ostatnio moje auto dopadł problem chwilowego zaniku wolnych obrotów, tzn. silnik pracuje równo, po czym nagle zaczyna nim telepać obroty spadają na ok. 500 obr lub niżej, i albo zgaśnie albo wraca do prawidłowych obrotów. Trwa to może 2 sek. i tylko na ciepłym silniku. Po podpięciu pod kompa zero błędów, sondy pracują. Zauważyłem, że przy wystąpieniu problemu wartość z przepływomierza wzrasta na około 15kg/h a czas wtrysku na ok. 5ms. Po unormowaniu przepływomierz pokazuje od 9 -11 kg/h a wtrysk ok 2.1 ms. Przy mocniejszym depnięciu na gaz przepływka pokazuje grubo ponad 100kg/h. Czy to są prawidłowe wartości przepływki ? Przeszukiwałem różne tematy i znajdowałem rozbieżne wartości. Do tej pory podmieniałem cewkę, świece, czyściłem egr, przepustnicę i przepływkę. Filtry czyste. Jak narazie zastanawiam się nad tą przepływką,ale nie mam żadnej na chwilową podmiankę. Czy ktoś z takim silnikiem mógłby sprawdzić u siebie jakie wartości pokazuje przepływka na wolnych obrotach? Ew. ma ktoś dostęp do TISa? Dzięki za wszelkie info
  9. TmSKaR

    Mapy siemiens NCDC 2013

    Z tego co wiem to na to radio już dawno nie wychodzą nowe mapy, a map na Polskę nigdy nie było. Jedyne radio z aktualnymi mapami to dvd90.
  10. TmSKaR

    Jakie radio 2-DIN

    Ale z tego co wiem manetka działa tylko z przedliftowym gid'em a nie z cid'em od ncdc. Mylę się?
  11. TmSKaR

    Jakie radio 2-DIN

    Nie wyłączysz, ponieważ przyciski w kierownicy sterują tylko radiem, nie wyświetlaczem. Dopiero w polifcie po zastosowaniu dodatkowego modułu można sterować rolkami na kierownicy wyświetlaczem.
  12. TmSKaR

    Jakie radio 2-DIN

    Z tego co wiem to nad Cid'em nie będziesz miał żadnej kontroli po wyjęciu ncdc, tj coś tam będzie wyświetlał ( nie wiem czy tylko logo datę i godz. czy pokaże spalanie ) ale np. jak pojawi się komunikat o możliwym oblodzeniu itd. to nie wyłączysz tego. Jak chcesz zachować komp. pokładowy i w pełni nim sterować przy niefabrycznym radiu to jedynie wymiana CIda na przedliftowego Gida sterowanego manetką od wycieraczek.
  13. TmSKaR

    Jakie radio 2-DIN

    Kolego ja mam akurat Pioneer fh-x720bt. Nie zależało mi na dużym wyświetlaczu na wysokości kolana, na który i tak bym mało patrzył, a tak to radio ma to czego potrzebujesz - dobry dźwięk, bluetooth i usb. Ma też wiele kolorów podświetlenia więc można ustawić najbliższy oryginału VC. Fabrycznie miałem ccr2006, gid sterowany manetką od wycieraczek i sterowanie radiem w kierownicy( przyciski ). Po zmianie radia Gid działa jak wcześniej( spalanie, komunikaty ) tylko nie wyświetla się nic w miejscu RDS , a po dołożeniu interfejsu Connects2 ctsvx001 działa też sterowanie z kierownicy.
  14. Cześć, jak dla mnie jakaś część układu wydechowego do wymiany, ostatnio znajomemu podobnie chodziło auto jak się oberwał wieszak z kawałkiem rury wydechowej, a co do kontrolki to masz dość płynu w zbiorniczku? Przy przyspieszaniu płyn w zbiorniczku przelewa się , "odpływa" od czujnika i czujnik sygnalizuje brak płynu.
  15. TmSKaR

    Opłacalność instalacji LPG

    Kolego ja mam GTS'a w tej konfiguracji tj. z22se + automat. Zagazowałem go jakieś półtora roku temu. Spalanie wychodzi ok. 13l /100 km Lpg w cyklu mieszanym . Na trasie po PL i DE udało mi się zrobić ok. 8 l / 100 także myślę, że to dobry wynik. Jeśli chodzi o silnik to zero problemów, nie czuć kiedy przechodzi na gaz i odwrotnie. Ostatnio tylko dopadło mnie wypadanie zapłonów na LPG ale to z tego względu, że świece miały już dość. Po wymianie jak ręką odjął. Silnik pracuje równo i cicho. Ja mam instalację w takie konfiguracji: Stag 200GoFast, reduktor Ac R01, listwa AC W01, butla w kole zapasowym ( wchodzi ok 44 l ) , wlew pod klapką paliwa ( Jeżeli chcesz to pod wieczór mogę Ci wstawić fotkę jak to wygląda u mnie, do tankowania wkręcam adapter ) Jedyne co myślę nad wymianą listwy na jakieś lepsze wtryski pojedyncze, Ac w03 albo Barracudy. Może spalanie spadnie, doradzi ktoś?
×