Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kyrpek

Forumowicz
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kyrpek

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 12/22/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jarosław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Signum

Recent Profile Visitors

165 profile views
  1. Też walczyłem z tą śrubą dwa tygodnie temu, tak jak kolega wyżej napisał gwint jest normalny, dobry palnik i klucz udarowy nie dał rady, urwałem łeb z miejscem na klucz i później dospawałem nakrętkę z przegubu podgrzałem i dopiero wtedy poszło. Śruby nie kupisz w sklepie chyba że coś ci dobiorą ja zamawiałem w serwisie i czekałem około tygodnia, bo zamawiają z Niemiec. Koszt śruby 80 zł z przesyłką za pobraniem.
  2. Witam możecie podać momenty dokręcenia śrub na wale, wałkach , pompie wody i łapie napinacza ???
  3. Miałeś kolego racje wsad do radia, tylko problem był w mojej pamięci 24c64 bo nie chciała się przeprogramować. Kupiłem nową pamięć wgrałem czysty wsad i radio śmiga.
  4. Dzięki za odpowiedz, czyli potrzeba mi czystego wsadu do wyświetlacza którego pewnie nikt nigdzie nie udostępni...
  5. Witam mam problem z radiem CD70, mam wyświetlacz CID i teraz po włożeniu radia CD70 z innego samochodu na wyświetlaczu świeci się (nie mruga) DISPLAY SAFE mam pin do radia i do samochodu jak temu zaradzić ???
  6. Dzięki za odpowiedz, w jakim silniku przenosiłeś??? gdzie go umieściłeś???? przedłużałeś wiązkę ???
  7. Witam jest sens przenosić, albo izolować ECU od silnika ??? w silnikach benzynowych
  8. Witam rozwiązałeś swój problem ???? ja mam podobne objawy i prawdopodobnie mam uszkodzony ECU.
  9. Witam pod czas jazdy od czasu do czasu zaświeca mi się błąd ESP i miga ikonka amortyzatorów i muszę zgasić samochód i odpalić żeby znikły. Błędy jakie odczytałem to: U2105-71 Nieprawidłowe dane z modułu ster. silnikiem (ECM) U2106-71 Nieprawidłowe dane ze sterownika skrzyni biegów (TCM) U2015-00 Brak komunikacji magistrali CAN z modułem sterującym silnikiem U2106-00 Brak komunikacji CAN ze sterownikiem s.biegów(TCM)
  10. Jakie są objawy uszkodzonego sprzęgła ???
  11. Witam wymieniałeś to sprzęgło czy oddawałeś do jakiegoś warsztatu ???? jakie masz (miałeś) objawy ???
  12. kyrpek

    bi-xenon AFL

    Moze faktycznie sa za szczelne, nie mialem wczesniej modułów skrętu i nic nie parowalo.
  13. kyrpek

    bi-xenon AFL

    Wczoraj jezdzilem na dziennych o zaparowala delikatnie jedna, dzis jezdzilem na ksenonie i zaparowaly obydwie prawie do polowy.
  14. kyrpek

    bi-xenon AFL

    Tak lampy byly dokladnie suszone, dzisiaj jezdzilem z wlaczonymi ksenonami i prawie do polowy obydwie sa zaparowane.
×
×
  • Create New...