Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

thcleniu

Forumowicz
  • Zawartość

    146
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Wszystko napisane przez thcleniu

  1. thcleniu

    Co to za wtyczka Signum

    Ta mala zielona to od czujnika zamknięcia maski...potrzebne do alarmu Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  2. thcleniu

    zasilanie rejestratora jazdy

    Nie obawiasz się że Ci rozładuje aku przy niekorzystnych warunkach? Ja się obawiałem i wybrałem wersję z baterią... Podobno można zamontować jakiś układ który monitoruje napięcie aku i poniżej ustalonej wartości po prostu odcina zasilanie do kamerki.
  3. thcleniu

    Montaż wyłącznika ESP

    Jeśli koszta to nie problem to czemu nie... pompa, płyn, odpowietrzanie, tech i już powinno działać. Ktoś w tym temacie wymieniał pompe...
  4. thcleniu

    Montaż wyłącznika ESP

    Z tego co widzę to fabrycznie nie miałeś ESP ani TC (kody wyposażenia FX3 oraz NW7) Dziwne że masz pełną instalację...ale żeby to działało to musisz wymienić pompe a to chyba mija się już z celem. Rozumiem że jeżdżąc po śliskiej nawierzchni nigdy nie zaświeciła Ci się kontrolka ESP...prawda?
  5. thcleniu

    Montaż wyłącznika ESP

    Wyslij mi Twoj numer vin Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  6. thcleniu

    Montaż wyłącznika ESP

    Kurde...mamy problem. Jesli masa jest na 6 i jest przejscie pomiędzy 3 pinem wtyczki pompy i 5 pinem wtyczki od przycisku to wszystko powinno dzialać. Wyeliminujmy jeszcze źle dzialajacy przycisk. Na wlaczonym silniku zewrzyj na chwile pin 5 i 6 z wtyczki od przycisku. Wylacza sie esp? Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  7. thcleniu

    Montaż wyłącznika ESP

    halo halo....ale nie masz mierzyć oporności tylko czy jest przejście - masz do tego użyć bzyczka, pikacza, buzzera czy jak tam to sobie nazwiesz. po dotknięciu 3 pina na pompie i 5 na przycisku...ma pikać po dotknięciu 6 na przycisku i masy...ma pikać
  8. thcleniu

    Montaż wyłącznika ESP

    Mozesz sobie przedłużyć dowolnym przewodem. Ustaw mirnik na sprawdzanie ciaglosci obwodu "pikacz" i sprawdź piny 5 i 6...wloz sobie tam igle badz cienki drucik. Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  9. thcleniu

    Montaż wyłącznika ESP

    Podswietlenie na przycisku działa? (Musisz wlaczyc światła) Masz miernik i mozesz sprawdzic czy jest ciągłość pomiedzy 3 pinem pompy a 5 przycisku? Czy na 6 pinie od przycisku jest masa? Prawdopodobnie nie ma przejscia na tym zlączu X cos tam Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  10. thcleniu

    "Chłodniczka oleju"

    Jak masz kanał to sobie poradzisz
  11. thcleniu

    Drgania przy przyśpieszaniu

    a płyn do spryskiwaczy jest? konkretna porada już była... sprawdź na szarpakach ten przedni wahacz
  12. Uzwojenie wykonywane jest przeważnie z miedzi i powinno mieć taki właśnie kolor. Jeśli wszystko działa to nie zagłębiał bym się w temat dlaczego akurat masz taki a nie inny kolor. Napisz lepiej jak wymieniłes łożysko, jakie to łożysko i jakie były objawy? pozdrawiam
  13. thcleniu

    Wycie turba 1.9cdti

    Moim zdaniem turbo do sprawdzenia. Pierwsze co bym zrobil to ściągną bym dolot powietrza do turbo i sprawdzil czy wirnik jest ok i czy bardzo jest zaolejona . Trzeba tez zerknac czy nie ma nieszczelności na wężach i plastikach od turbo. Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  14. thcleniu

    Zawory scv Z30DTH.

    Tak sie interesuje tematem bo cos mi delikatnie poszarpuje w zakresie 800-1100 obrotów. Kiedys trzeba bedzie zmienić ale nie widze w tym duzej filozofii oprocz monotonnego rozkręcenia. Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  15. thcleniu

    Zawory scv Z30DTH.

    Jak zwykle z ciekawości pytam...jakie miales objawy? Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  16. thcleniu

    Poprawa trakcji

    Gwint ...lub na początek twardsze i nizsze sprężyny Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  17. thcleniu

    Montaż wyłącznika ESP

    Zrobione...trzeba teraz jechać na jakis plac i zobaczyc jak to działa. P.s. przy okazji zrobiłem tez dodatkowe gniazdo pod zasilanie do kamerki Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  18. thcleniu

    Montaż wyłącznika ESP

    No cos tam było ... Czyli podwazam i pewnie trzeba przesunac w bok. Jutro sie pomęcze Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  19. Jak dziecko ... Jak kupie jacht to zaprosze Cie na pierwsze wodowanie
  20. thcleniu

    Montaż wyłącznika ESP

    Dzieki za podpowiedz...kabelek przeszedl bez problemu. Moze jeszcze mi pomozesz i napiszesz jak sciagnac ten czarny plastik który trzyma w od tyłu te złącza od przycisków? Chciałem sobie wyciagnac zlacze aby mi sie latwiej lutowało ale to jakas masakra jest Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  21. Nie podniecaj się tak bo Ci żyłka pęknie Słuchaj, to moje subiektywne odczucie czy mi sie podoba czy tez nie i szczerze Ci napisałem ze wole wersje z zarowkami bo nie świecą jak latarnia. Nikomu nie polecam i nie mowie co jest lepsze a jezeli nie zrozumiales ironi o zorganizowanej grupie.. No to trudno. Prawda jest taka ze zakladasz te ledy nielegalnie ale oczywiście nikogo to nie obchodzi...chyba ze spotkasz takiego policjanta ktoremu zajdziesz za skórę. Reasumując...Fura fajna ale ledy i tak mi sie nie podobaja...wole moje zaroweczki za 5zl/2szt. Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  22. Kazdy z zorganizowanej grupy powie ze pierwsza opcja lepsza Kwestia gustu ale mi nie podoba sie taka latarenka LED która daje po oczach. Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  23. Moim zdaniem najszybciej i najłatwiej aby miec biale światło to...podjechac do bricomarche i kupić Galaxy Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  24. thcleniu

    Montaż wyłącznika ESP

    Ooo cennna wskazówka. Dzięki. Powiedz mi tylko czy mówimy o lewej stronie...czyli od strony kierowcy? Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
×