Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

thcleniu

Forumowicz
  • Content Count

    181
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

thcleniu last won the day on January 31

thcleniu had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About thcleniu

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Skąd
    Czeladź

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Signum Y22DTR, Signum Z30DT

Recent Profile Visitors

361 profile views
  1. Dzięki. A jak nazywa sie ten caly dolot ktory przykreca sie do kolektorów? To tez mam traktowac jalo kolektor ssący? Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  2. Czy mógłbym prosić o sprawdzenoe momentów dokręcenia kolektorów i tego dolotu z przepustnica i egr? Nie mam TISa a na googlach ciężko idzie Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  3. Dzięki. Juz sie biore za czyszczenie. Musze powiedziec ze skośnooki inzynier popisal się przy umieszczeniu tego metalowego czegoś dla odmy. Wystarczyłoby umiescic to dalej od pompy i wymiana zaworów była by bajecznie latwa. No ale cóż... Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  4. Pomoc potrzebna Co to za czarna metalowo gumowa rura która idzie od lewej strony nad pompą paliwa? Woda? Olej? Chciałbym ją odpiac ale nie chce niczego zalać. Czy przy okazji wymiany scv warto wyczyścić kolektory? Wiadomo że nagar jakiś tam jest...ale tragedii też nie ma. Dziękuję i wracam do pracy Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  5. Tak krakałem i szukałem dziury w całym bo nie miałem co robić, a dzisiaj okazało się że robota sama się znalazła bo zaczęło szarpać przy 180...także już niedługo przekonam się jakie tam trudności na mnie czekają Zmienie jeszcze filtr paliwa i dmuchne kompresorem do baku...ale nie wierze że się samo naprawi. Zaczynam się rozglądac za zaworkami tak aby nie kupić tego samego co z chin tylko 2 razy drożej
  6. WItam, W chwili obecnej ściągnąłem relingi bo usuwam rdze która była pod nimi i wychodziła też troche na dach...więc przygotowuje do malowania. Jeden z relingów jest w opłakanym stanie i coś z tym chce zrobić, albo kupić nowe albo pomalować. Albo będe bawił się w oklejanie i zamiast fabrcznej czarnej naklejki zastosuje czarny lakier...albo chodzi mi po głowi aby prysnać je całkowicie na czarno. Zrobiłem sobie jako taką wizualizacje ale ciągle nie wiem co o tym myśleć....może Wy pomożecie mi się na coś zdecydować. p.s. z tyłu głowy ciągle mam myśl aby prysnąć na czarno cały dach...bo i tak pomaluje po całosci...musze się zdecydować do czwartku. Co radzicie? jak podobająsięczarne relingi do srebrnego auta?
  7. Gratulacje ja niestety nie wiem czy przewód z pompy powinien jeszcze iść na tył...
  8. Zapomniałem dodac ze ja przewod od pompy prowadziłem podszybiem i przeszedłem do środka przez gumowe cos od strony pasażera. Jak przecisniesz przewodbto zobaczysz to za wentylatorem Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  9. Rozkrecasz schowek. Wyciagasz wszystkie przyciski z prawej strony. Wyciagasz listwe na której sa wtyczki. Mase bierzesz Z pinu 4. Lutujesz. Skrecasz i działa Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  10. Jak nie mozesz ich odnalezc w x1 to moja rada jest taka... olej to i doprowadź przewod z pompy bezpośrednio do przycisku Byc moze patrzysz na złe piny...sprawdź jeszcze raz Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  11. Szkoda ze wcześniej nie wiedziałem Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  12. Po vin to tylko w aso Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  13. No i pierwsze teflony do testowania gotowe. Bede miał też tulejki z innych materiałów...tylko ciekawe czy ten teflon sie zużyje. Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  14. Tzn u mnie problemem był piszczący pasek. Z 4 tulejek wybrałem dwie najlepsze, wymieniłem pasek i działa od października. Nie wiem jaki przebieg miał napinacz z wywalonymi tulejkami...w każdym bądź razie naciąga pasek. Napinacz i rolki leżą w kartonie więc postanowiłem zregenerować tulejki a w rolkach wymienić łożyska. Robię to z ciekawości. Tulejki mam za darmo, łożyska raczej też...więc czemu nie
  15. sprawdze wymiary w domu...jeżeli się zgadzają wymiary to czemu nie. Tak czy owak założe swoje tulejki...bo mam dwa sprawne napinacze z wybitymi/zużytymi tulejkami... po prostu nie lubie marnotrastwa.
×
×
  • Create New...