Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

chalabala

Klubowicz
  • Content Count

    277
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

24 Neutral

About chalabala

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 03/20/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn lub okolice Skierniewic/Żyrardowa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Nr klubowy
    1145
  • Auto
    VC HB (gts)
  • Oddział VKP
    Warmińsko-Mazurski

Recent Profile Visitors

1486 profile views
  1. już dodałeś post w odpowiednim temacie (Vectra z ogłoszenia). Jeśli brak odzewu to spróbuj w odpowiednim oddziale (tutaj akurat łódzki Ci może pomóc)
  2. Mój weekend będzie szalony... szybka nauka na wtorkowy egz. Człowiek by się pobawił, a tu nie za bardzo można Niby wesel było ostatnio sporo, ale jest niedosyt
  3. sugeruję użyć przeglądarki Przykładowe tematy gdzie poruszany był ten problem - poszukaj odpowiedzi.
  4. 1. Cretux 2. k@aarolek 3. Ost32V6 WiM 4. Arecki 5. Adam 6. chalabala
  5. Spoko Daj znać jak już ogarniesz temat.
  6. wiem, że odkopuję temat, ale innego nie znalazłem, który miałby dotyczyć gałki OPC. Są tematy różne, ale tam ludzie opisują demontaż zwykłej gałki. Ja z kolei nie jestem pewien czy gałka opc nie ma jakiś ukrytych haczyków. Chcę ją oddać do obszycia, ale jest to opcja wysyłkowa i najpierw muszę zdemontować... gałka opc: @wiesiek vc - udało Ci się to bezpiecznie zdemontować? Mam też gałkę opc (taka główka bardziej kwadratowa) i boję się urwać te plastiki od blokady wstecznego. Gdyby ktoś był w stanie pomóc to będę wdzięczny. Wstawiam fotki tego mechanizmu (blokady wstecznego). Ktoś wie, w którym miejscu to najlepiej rozłączyć? Czy muszę zdjąć biały plastikowy pierścień, który jest tuż pod samą gałką, ale nad mieszkiem? (ten biały plastik to taka obejma plastiku srebrnego pod gałką) Boję się, że coś ułamię i będę miał problem. EDYCJA POSTA PO ROZWIĄZANIU PROBLEMU Wstawiam małe info i zdjęcia, bo może ktoś będzie w tej samej sytuacji co ja i się będzie zastanawiał czy czegoś nie połamie itp. Gałka wychodzi do góry (co oczywiste), ale wbrew moim obawom nie trzeba rozpinać mechanizmu zmiany biegów. Cały mechanizm zmiany biegów schodzi razem z gałką i mieszkiem. Element, który składa się z dwóch złączonych elementów plastikowych w kolorach czarnym i białym (w środku jest sprężyna) i który jest ruchomy (przymocowany do "srebrnego przycisku w gałce" zwalniającego blokadę biegu wstecznego), pozostaje w całości. Nie rozpinamy tego. Swój problem rozwiązałem poprzez konkretne nagrzanie gałki ciepłym powietrzem z suszarki do włosów (ten pomysł jest znany na forum) z kilku stron. Potem siłą ciągnąłem gałkę do góry i w końcu poszło. Nie używałem żadnych narzędzi, bo bałem się, że uszkodzę. Uderzanie młotkiem przez klucz odpadało. Na szczęście wystarczyło użycie siły rąk. Co do kręcenia gałki (prawo/lewo) to według mnie "struktura" bolca na którym osadzona jest gałka nie sprzyja ruchom obrotowym prawo/lewo. Poza tym mechanizm blokady wstecznego pracuje na boki przy tych ruchach i można coś uszkodzić. Wg mnie trzeba ciągnąć po prostej do góry. Mocno. Jak widać na zdjęciach, wraz z bolcem zostaje biały plastik będący prowadnicą dla tego ruchomego elementu od blokady biegu wstecznego,który połączony jest ze srebrnym przyciskiem w gałce.
  7. Obstawiam elektromagnes. Co do demontażu to nie pomogę, ale z reguły rozruszniki nie wymagają jakiejś nadzwyczajnej wiedzy mechanicznej. Jak masz podstawy to ogarniesz. tutaj trochę pomocnych informacji: https://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/190/awaria-rozrusznika.html
  8. póki co mi nie pasuje weekend 9-10 listopada, bo 11 planuję jechać na marsz. Reszta może być. Chociaż 1 weekend listopada też raczej odpada, bo jest święto zmarłych.
  9. ile mniej więcej? Mojemu szwagrowi po takiej operacji na hamowni pokazało średni przyrost mocy o 8%. Sporo jak na samą wymianę wydechu bez żadnych modyfikacji. Jak to wygląda u Ciebie?
  10. Nie trzeba być czarodziejem, żeby odkryć skąd paliwo w takiej cenie. btw. te żarty o chytrej babie z Radomia nie są całkiem pozbawione sensu
  11. Rafalg prowadzi działalność polegającą m.in. na sprzedaży używanych części do vectr. Tyle tego rozkręcił, że raczej wie co mówi
  12. tu nie chodzi o wycenę czasu czy doświadczenie życiowe. Ty po prostu kierujesz się wyłącznie portfelem. Co do sprężyn to na podstawie zdjęcia ciężko stwierdzić od jakiego jest modelu samochodu. Stwierdzić można tylko tyle, że sprężyny ze zdjęcia są inne. Zresztą sam jesteś sobie winien, bo kupiłeś sprężynę do 1.6 chcąc ją założyć do 2.0. Sprężyny są dobierane m.in. pod masę silnika. Stąd może wynikać różnica w poszczególnych modelach. Tutaj może znajdziesz cos szerzej:
  13. ja jak szukałem opon do siebie to oponeo miało drogo - to był 2017 r. Zamawiałem w takim trochę lewym sklepie. Wplacało się z gory za całość, a oni mieli chyba miesiąc na dostarczenie opon. Ceny były niższe niż u konkurencji, ale ryzyko, że Cię jednak wydymają było ogromne. Na szczęście dostałem zamówione oponki
  14. ale Cretux pstryczko-zaczepki puszcza
×
×
  • Create New...