Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

artkaw

Forumowicz
  • Ilość treści

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O artkaw

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTI 120 KM 2004 r.

Ostatnio na profilu byli

276 wyświetleń profilu
  1. U mnie udało się rozwiązać problem ze spadkami napięcia i zapalaniem się czerwonej kontrolki akumulatora. Winny okazał się jednak regulator. Dopiero za trzecim razem udało się dobrać dobry model do mojego alternatora.
  2. Ja mam taką sytuację, zaświeciła się czerwona kontrolka od akumulatora, padło ładowanie więc alternator poszedł do regeneracji, wymieniono regulator napięcie i diody. Mechanik założył zregenerowany alternator do auta, ale zauważył, że się mocno nagrzewa praktycznie zaraz po odpaleniu auta tak że ręką nie dotknie, więc wymienił na inny akumulator i na nim nagrzewanie ustąpiło. Jednak problem był nadal z ładowaniem (zaświecała się kontrolka od akumulatora), więc alternator poszedł drugi raz do sprawdzenia do firmy co go regenerowała-sprawdzili i niby z nim jest wszystko OK. Ale teraz sedno sprawy, po odpaleniu auta dokładnie co 3 minuty zanika ładowanie na kilkanaście sekund spada do ok 12 a potem znowu jest ładowanie i ok 14V. Dastiusz i SITH pisali o podobnym problemie, tylko zastanawiam się jeszcze czy przy tym wszystkim mógł się uszkodzić główny sterownik ECU?
  3. Od ok. 2 lat mam zaślepiony EGR i wpięty emulator. Przez ten czas bylo OK ale ostatnio dwa razy w przeciągu 2-3 tygodni wywaliło mi auto z kluczykiem, zero mocy i dwa błędy "P0100 czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza - usterka" oraz "P0400 układ recyrkulacji spalin - błędny przeplyw". Po wykasowaniu tych błędów auto wraca do normy. Podejrzewam że emulator coś nawala. Ktoś może to potwierdzić?
  4. U mnie w Z19DT rocznik 2005 przy temperaturach za oknem jak są obecnie to wygląda to tak: - na postoju ok. 0,6 l/h (przy zagrzanym silniku) - średnie ok. 9,2 l/100 km (trasa dom-praca ok. 10 km po mieście plus korki). Styl jazdy raczej spokojny. Możecie potwierdzić takie wyniki?
  5. Ja już od roku mam zaślepione przy EGR jak na kolorowym schemacie.
  6. Witam,

    Schowek (uchwyt na kubki) z roletą psiadasz może? Jaka cena jak coś?

  7. Maryooo dzięki za informację. Zamówiłem sobie ten zestaw LUKa DM i sprzęgło... mam nadzieję, że posłuży trochę.
  8. Koledzy podpowiedzcie bo zamierzam w najbliższym czasie wymieniać dwumasę i sprzęgło. Z poprzednich postów wyczytałem że polecane są sprzęgła LUKa i koła SACHSa tylko, że do wersji 150 KM. Ja mam 120 KM więc czy dla mnie wystarczy dwumasa z LUKa czy lepiej wsadzić SACHSa? Za 2050 zł mam możliwość kupić taki zestaw: sprzęgło z wysprzęglikiem LUK 624 3171 33 oraz dwumas LUK 415 0241 10
  9. Dzięki za informację. A posiada ktoś dane, jakie są zalecane wartości do ustawienia całego zawieszenia? W innym temacie był taki link, ale niestety już wygasł.
  10. Podepnę się do tematu odnośnie zbieżności kół, ponieważ wymieniałem wczoraj w VC kombi: - końcówka drążka kierowniczego prawa strona - łącznik stabilizatora lewy przód - tuleja stabilizatora osi przedniej i tylnej po tym wszystkim została niby zrobiona zbieżność, ale mam wrażenie, że auto co prawda minimalnie, ale jednak ściąga na lewą stronę. Kierownica też jak by lekko była skręcona na lewo. Mam wyniki ze stacji diagnostycznej gdzie była robiona zarówno wymiana jak i ustawienie kół. Pomoże ktoś zinterpretować wyniki i powie coś na ich temat?
  11. Czy używa/używał ktoś do reflektorów soczewkowych żarówki H7 TUNGSRAM MEGALIGHT ULTRA +90 i podzieli się opinią? Jak to jest jeszcze z tym oznaczeniem żarówek, do przedlifta VC wg tabelki powinny być z oznaczeniem H7s, ale nawet na allegro nie ma takich do kupienia. Jest jakaś różnica w porównaniu do zwykłych H7?
  12. U mnie czuć i słychać moment włączania się turbiny. Na początku też wydawało mi się, że jest dość głośna i mocno świszczy w porównaniu do innych aut z turbo którymi jeździłem, ale mechanik, który pracuje też w serwisie Opla stwierdził, że nic złego się z nią nie dzieje. U mnie ładnie ciągnie do przodu.
  13. Nie podoba Ci się, że ktoś używa inny mniejszy rozmiar kół niż Ty, to nie czytaj tego i nie pisz, że jest druciarzem albo, że mieszka w polu, ponieważ nic to nie wnosi do wątku o samych oponach i ich walorach. A idąc Twoim tokiem rozumowania to jedyny i słuszny silnik do VC to 3.0 V6 bo Ty taki masz (a przynajmniej tak masz w podpisie).
  14. Ja swoją VC Caravan kupiłem na takich kołach w związku z czym nie zmieniałem na inne a jedynie zainwestowałem w nowe dobre opony. Zima Nokian WR D4 (teraz drugi sezon) a na lato Uniroyal Rainexpert 3. W obydwóch przypadkach kierowałem się jakością opony i jej walorami a nie jej rozmiarem (więc w tym wypadku wpisy typu druciarstwo albo mieszkasz w polu proszę zostawić dla siebie bo są po prostu żenujące). Pod względem wizualnym przy takim rozmiarze wiadomo, że nie ma rewelacji, ale uważam, że w przypadku VC nie ma też tragedii.
  15. Ja na wolnych mam tak: zimny silnik spalanie od 0,7 do 1,2 ciepły silnik temperatura 85 od 0,4 do 0,6 ale średnio utrzymuje się na poziomie 0,5 U mnie komp przekłamuje tzn. zaniża spalanie o 0,5 na 100 km względem tego co mi wychodzi z dystrybutora.
×
×
  • Utwórz nowe...