Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

PszemoR

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About PszemoR

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 09/11/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrów Mazowiecka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 1.8 122KM 2004

Kontakt

  • Telefon
    530501796

Recent Profile Visitors

206 profile views
  1. To po co jest OffTopic ? Pytam bo sam się wybieram i zbieram informacje. Będę miał batalion pod nosem.
  2. Panie i Panowie... Kto się zaciągnął ? Kto chętny ?
  3. Masz inną skrzynie niż ja więc z tym nie pomogę. No chyba, że opis się nie zgadza i masz 1.8
  4. Przy okazji wymień też uszczelniacz na wale i uszczelniacze półosiek w skrzyni
  5. Ja tak zrobiłem. Wczesniej probowalem odpowietrzyc układ ale to nic nie dało. W InterCarsie za komplet (sprzeglo, docisk, wysprzeglik) policzyli mi 700 pare zł. Zestaw LuK. Bedziesz robił samemu czy w warsztacie ?
  6. Redukcja, wyprzedzanie - ciężko było potem wybić i wbić kolejny bieg. Nagłe, długie przyspieszanie (np. na 3 biegu) i hamowanie do zera - luźny pedał sprzęgła, po podpompowaniu wracał do normy. Czasami wsteczny nie chciał wejść, tak jakby nie było w ogóle sprzęgła. No i na sam koniec długa trasa na jednym biegu bez redukcji i zatrzymywania, prędkość średnia ok 120km/h, dojeżdżałem do świateł i pod sam koniec gdy wcisnąłem sprzęgło - wpadło w podłogę i nie mogłem wybić biegu.
  7. Nie. Był ślad płynu wewnątrz skrzyni ale po stanie w zbiorniczku nie było widać ubywania.
  8. W moim bardzo podobnym przypadku okazał się wysprzęglik. Po 100km stanąłem na światłach i już nie ruszyłem.
  9. Hej Padło mi sprzęgło, pedał wpada w podłogę. Stało się to po długiej jeździe ze stałą prędkością. Wcześniej zauważałem, że po wyprzedzaniu (redukcja i rura) albo po dłuższym przyspieszaniu (ok 6000-7000rpm) sprzęgło lekko zapadało się w podłogę, łapało od samiutkiego dołu oraz biegi ciężko wchodził. Pomagało podpompowanie pedałem i wszystko wracało do normy. Wycieków brak, płyn w normie, sprzęgło było odpowietrzane jakiś tydzień przed zdarzeniem. Pompka i okolice suche, przewody suche, łączenie przy skrzyni biegów suche... Zamówiłem sobie drugi odpowietrznik żeby przerzucić śrubę, ta w moim jest już obrobiona (ja to mam szczęście do tych odpowietrzników...) ale zachodzę w głowę co mogło się stać. Czytam ciągle o tym i w sumie sam nie wiem na co obstawiać. Zacznę od tego, że chciałbym odpowietrzyć układ i wymienić oringi na łączeniu przewód-odpowietrznik-wysprzęglik. Zna ktoś może wymiary ? Edit Wyciągnąłem kolanko z odpowietrznikiem i znalazłem tam pękniętą gumową uszczelkę/podkładkę. Do tego jeszcze plastikowy krzyżaczek. Być może to przez to cały problem z brakiem ciśnienia. Zna ktoś kolejność montażu tych elementów ?
  10. Dziś ogarnąłem sobie ten panel Climatronica. Trochę namęczyłem się z kartą i wyciągnięciem panelu, ale koniec końców udało się. Przelutowanie oraz czyszczenie sprayem ( Cleaner CRC Oxide Clean & Protect Pro zakupiony w Intercars przy okazji za 27PLN). Działać działa póki co oby jak najdłużej. Szkoda, że ominęła mnie ta okazja w Lidl'u...
  11. Uff nareszcie doczekałem się swojej Vectry... poproszę o sprawdzenie VIN'u W0L0ZCF6941126614
  12. Przygoda z Vectrą rozpoczęta...

×
×
  • Create New...