Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

pioadam

Forumowicz
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O pioadam

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  1. pioadam

    Reflektor TYC polift - homologacja

    Po prostu chcę się doedukować jakie jest prawidłowe oznaczenie reflektora fabrycznie wyposażonego w bi-ledy Ok, chyba znalazłem dobre źródło: Regulamin nr 112 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) – Jednolite przepisy dotyczące homologacji reflektorów pojazdów silnikowych emitujących asymetryczne światło mijania lub światło drogowe, lub oba te rodzaje świateł, i wyposażonych w żarówki lub moduły diod elektroluminescencyjnych (LED) http://www.infor.pl/download/site/pl/oj/2014/l_250/L_-2014-250-01-0067-01-POL.pdf punkt 3.5.3. : "Jeżeli moduły LED są niewymienne, nie są wymagane oznakowania modułów LED." Więc wychodzi na to, że w przypadku ledów reflektor musi mieć homologację dopuszczającą do ruchu w UE (E..) ale nie jest wymagane oznaczenie źródła światła, bo jest niewymienne - zaraz przeczytam cały regulamin i będzie jasne Mimo wszystko dzięki za zainteresowanie! Edit: Nadal pozostaje pytanie gdzie szukać oznaczenia reflektora w polifcie, gdyby ktoś dysponował takim zdjęciem będę wdzięczny.
  2. pioadam

    Reflektor TYC polift - homologacja

    Oczywiście taki skrót myślowy - oznaczenia najczęściej występują jako ciąg znaków dlatego napisałem "E20" ale tak jak piszesz, najistotniejszy jest rodzaj źródła światła. Widzę, że w przedlifcie oznaczenie jest na dolnej krawędzi, niestety u mnie tego nie ma :/ Czy orientujesz się może jakie oznaczenie musi mieć led mijania? Znalazłem jedynie oznaczenie DL dla świateł do jazdy dziennej no i wspomniane halogenowe / xenonowe ale nic dla LED jako mijania. Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
  3. pioadam

    Reflektor TYC polift - homologacja

    Tego, że nie znajdę homologacji na led to jestem w 100% pewien bardziej chodzi mi o jej całkowity brak - właśnie w tych okolicach szukałem, niestety ani od przodu na kloszu ani od góry nie znalazłem "E20" ani nic podobnego :/ Chciałbym mieć jakąkolwiek linię obrony i być przygotowany w razie dociekliwej kontroli Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
  4. Koledzy! Powoli przymierzam się do przeróbki przednich lamp na bi-led. Planuję wymienić cały środek tj. na soczewki ze zintegrowanym modułem LED (chcę to zrobić porządnie więc HIDy/żarówki LED H7 nie wchodzą w grę ). Aktualnie mam H7+H1 więc oczywiście założę spryskiwacze i poziomowanie jak dla ksenonu. Chciałem dzisiaj sprawdzić jaką dokładnie mam homologację na reflektorze (wymienione na nowe "czarne" w zeszłym roku przy okazji małej przycierki) bo ponoć TYC daje wszystkie homologacje na lampę a tylko zmienia mocowanie dla halogenu/xenonu i tu pojawia się problem - nie widzę na kloszu znaków homologacji. Obejrzałem lampę ze wszystkich stron i jedyne co znalazłem to małe h7 obok kapsla, praktycznie nie do zobaczenia od góry (mam w garażu starą lampę, również TYC). Z tego co się orientuję homologacja powinna być w widocznym miejscu w razie kontroli :/ Czy mógłbym prosić o zdjęcia jak to wygląda u Was? Pozdrawiam! Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
  5. Jedno małe "ale" - kolega jeździ na oleju GMa i ma zwykły filtr oleju (nie ten poprawiony od filtrona) a p0014 wypluło mu po uszkodzeniu solenoidu i wycieku oleju więc głowica pewnie nie miała ciśnienia w kzfr. Jeśli dobrze zrozumiałem to po skasowaniu został tylko błąd lambdy, tak? Ja bym zaczął od wymiany oleju i płukanki, u mnie na totalu też było głośniej słychać koła a na motulu jest cisza. Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
  6. Dzięki za odpowiedź, o takie zachowanie właśnie mi chodzi za wypchnięcie klapy do góry odpowiedzialne będą te sprężynki na siłownikach więc tą część już ogarnę. Czy mógłbyś jeszcze napisać jak klapa zachowuje się po kolejnym naciśnięciu przycisku w kabinie? Czy sterownik pamięta, że klapa powinna być otwarta, czy przycisk na pilocie /w kabinie realizuje za każdym razem otwieranie a guzik w klapie tylko zamykał? Orientujesz się, czy zamek w Sigu i VC kombi jest taki sam? Chciałbym to zrobić z wykorzystaniem oryginalnych części więc planuję wymienić panel kierowcy, pilot, zamek w klapie i założyć sterownik elektrycznej klapy z VC. Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
  7. Cześć, Czy udało Ci się ruszyć z tematem? Planuję tego samego moda w Signum ale chcę jeszcze dodać otwieranie nogą (gotowiec z aliexpress, chcę to podłączyć pod styk klamki klapy). Zastanawiam się, czy da się dołożyć obsługę samej klamki z pilota i guzika w kabinie, chciałbym przełożyć panel kierowcy na wersję z przyciskiem klapy - napewno ktoś przerabiał klapę elektryczną na zwykłe siłowniki, jak zachowuje się teraz klapa po wciśnięciu guzika?
×