Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wilczewicz

Forumowicz
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About wilczewicz

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra C GTS 2003

Recent Profile Visitors

121 profile views
  1. Nie wierze ze tacy ludzie jeszcze istnieją :)
  2. Cześć wszystkim, Mam problem z taśmą w module CIM o nr 13132473. Objawem świecąca ikonka airbag i niedziałające przyciski sterujące radiem. Sprawdzone op-com i pokazuje błąd właśnie wkazujący na taśmę. Problem tkwi w tym, że niewiem totalnei jak się za to zabrać. Od mechanika który wymienia moduły tylko nie w Vectrach usłyszałem że do wymiany cały CIM bo taśmy się nie wymienia, a w innych tematach na forum wyczytałem że mogę wymienić tylko taśmę i teraz co jest prawdą? Jeżeli CIM to jakie nowy-używany musi spełniać warunki? wiem tylko że musi być wylogowany i mieć pin. Jeżeli jest możliwa wymiana taśmy to jaka jest odpwiednia? Na alledrogo nie widzę numerów taśmy czy oznaczeń którymi mógłbym je dobrać. Będę ogromnie wdzięczny za pomoc, bo już szczerze mam dość tych ciągłych usterek...
  3. Nie ma bata! jeździłem firmową vectra c gts i tego nie miała, także tutaj też można na pewno się z tym uporać. Na dniach przejadę się do mechanika elektryka którego polecił mi znajomy. Zobaczymy czy on coś wymyśli. Ja cały czas obstawiam przepustnicę. Jak tylko odbiję się po zakupie opon zimowych to kupię testowo używkę na allegro z gwrancją.
  4. Sprzęgło nowe LUK-a, wymieniane w tamtym roku. Sprzęgło nie slizga, bo gdyby ślizgało to przy ślizgałoby przy gwałtownym przyspieszaniu. Tutaj nawet jak delikatnie dodaje gazu, to przy 1500 obrotów następuje skok, i przy puszczeniu gazu jest to samo. Nie napisałem że obroty rosną a auto nie przyspiesza, nie wiem gdzie to wyczytałeś sęk w tym że przyspiesza po tych 1500 obrotów gwałotownie, i tak samo zwalnia gwałtownie gdy spadnie poniżej 1500 obrotów. Także twoja teoria spalonego sprzęgła odpada. Tak sterowana elektronicznie. Potencjometr przy pedale gazu czy w przepustnicy w końcu ? Czyszczona była 2 razy i nic to nie pomogło. Oczywiście czyszczona sama mechanika, bez elektroniki która jest zamknięta na stałe.
  5. Da się coś takiego zrobić w tej przepustnicy? jestem z Rzeszowa i tutaj mało osób chce otwierać tę puszkę z elektorniką. Może tańsze w kosztach będzie wymienienie przepustnicy na używkę z allegro, wyciągniętą z jakiegoś anglika? Chyba że chodzi Ci o: http://allegro.pl/czujnik-polozenia-przepustnicy-opel-omega-b-c-fl-i4949694085.html
  6. Przepustnica nie łapie błędów. Katalizator? Mi to bardziej wygląda na elektronikę, gdyż zawsze w tym samym miejscu występuje ten problem. Nadal czuje że to może być problem przepustnicy, albo czujnika położenia.
  7. Cześć, Samochód to VC GTS 1.8 16v 2003r. Mój problem dość nietypowy. Podczas jazdy, na każdym biegu mam odczuwalny skok obrotów przy około 1500 obrotów/min. Skok jest odczuwalny podczas przyspieszania, jak i zwalniania. Czuć to tak, jakbym w tym miejscu wsicnął pedal sprzęgła na chwilę i puścił go spowrotem. szczególnie odczuwalne jest to przy jeździe na 1 biegu i manewrach w korkach czy parkingu. Gdy dojade do tego momentu następuje mocne przyspieszenie samochodu, a jak puszcze pedał gazu to mocno go zwalnia w tym miejscu. Dodam że nie ma błędów, przepustnica czysta, egr też, świece wymienione, sterownik silnika też był wymieniany, cewka zapłonowa sprawna. Macie jeszcze jakieś pomysły? Może to uwalona przepustnica tak świruje? Pozdrawiam wszystkich
  8. Cześć wszystkim, Dołączam się do problemu. Silnik 1.8 16V. U mnie identycznie, czyli z rana szarpanie budą tak że można sobie jajka poobijać. Wymienione sprzęgło na LuK, świece Bosch, całe zawieszenie z przodu (amory, wahacze, przeguby, gumy, poduszki), czujnik położenia wału. Pytałem w kilku warsztatach i ręce rozkładają. Jak dla mnie zauważalny rana spadek napięcia, przygasający wyświetlacz komputera. Gdybym nie jeździł na półsprzęgle jak baba, to bym z miejsca pewnie nie ruszył. Ja już też ręce rozkładam i zmierzam ku sprzedaniu mojej Vectry C, bo jazda w zimie do przyjemnych nie należy.
×
×
  • Create New...