Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

KrzysiekDriver

Forumowicz
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About KrzysiekDriver

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 09/16/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Koszalin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra C

Recent Profile Visitors

590 profile views
  1. Walka wciąż trwa:( w międzyczasie serii uległa przekladnia kierownicza, ale to już mechanik grzebie. A przy okazji mam pytanie: czyścił ktoś może sondę?? Bo nie wiem czy tak można spróbować czy ja wymieniać póki jest na kanale. Wywala mi błąd sondy po tym jak dodałem dodatku do paliwa. Wysłane z mojego HTC Desire 650 przy użyciu Tapatalka
  2. Byłem ponownie na komputerze. Tym razem jest błąd sondy lambda rząd 1. Fabrycznie nie posiadam dpf więc zostaje sonda na katalizatorze. Czy błąd tej sondy może powodować brak mocy? Dodam że po wylądowaniu błąd wraca po 20-30 km Wysłane z mojego HTC Desire 650 przy użyciu Tapatalka
  3. Ok. Dzięki za podpowiedź. Jutro powalcze z zawodem.
  4. Jeszcze Nie byłem 2 raz na komputerze. Jutro dopiero podjadę ale obstawiam ze będzie egr. Dziwne jest to że pokazywało jako usterkę nieaktywna, a po wylądowaniu i tak nie było poprawy. Wysłane z mojego HTC Desire 650 przy użyciu Tapatalka
  5. Część. Nie znalazłem odpowiedzi w istniejących tematach także proszę o wyrozumiałość. Mam problem z moja vectra (1.9 cdti 150km). Przyspiesza dopiero w zakresie 2000 obr. Wymieniłem egr na oryginał i zapaliła się kontrolną samochodu z kluczem. Poczytałem forum i zabrałem się za czyszczenie przepustnicy. Przepustnica była stosunkowo czysta, a płytka shuchutka jak trzeba, czytając znalazłem coś na temat podcisnienia turbo. Znalazłem wezyk w kiepskim stanie więc go wymieniłem. Sprawdzałem również klapy wirowe. Żaden z tych zabiegów nie pomógł. Po połączeniu pod komputer pokazało egr i przepustnice jako nieaktywne błędy. Po wykasowaniu kontrolka znikła, ale różnicy nie było. Po niecałych 50km kontrolka znów się zapaliła. Może ktoś podpowie co może być powodem??
  6. Dwa najwazniejsze dni w moim zyciu to ten, w ktorym sie urodziĹem i ten, w ktorym uswiadomilem sobie po co zyje..

  7. Mamo.. Czemu ludzie klÄkaja??? Bo VECTRA jedzie...

×
×
  • Create New...