Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

KrzysiekDriver

Forumowicz
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O KrzysiekDriver

  • Urodziny 1988.09.16

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Koszalin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra C

Ostatnio na profilu byli

147 wyświetleń profilu
  1. Problem 1.9 cdti egr, przepustnica, turbo

    Byłem ponownie na komputerze. Tym razem jest błąd sondy lambda rząd 1. Fabrycznie nie posiadam dpf więc zostaje sonda na katalizatorze. Czy błąd tej sondy może powodować brak mocy? Dodam że po wylądowaniu błąd wraca po 20-30 km Wysłane z mojego HTC Desire 650 przy użyciu Tapatalka
  2. Problem 1.9 cdti egr, przepustnica, turbo

    Ok. Dzięki za podpowiedź. Jutro powalcze z zawodem.
  3. Problem 1.9 cdti egr, przepustnica, turbo

    Jeszcze Nie byłem 2 raz na komputerze. Jutro dopiero podjadę ale obstawiam ze będzie egr. Dziwne jest to że pokazywało jako usterkę nieaktywna, a po wylądowaniu i tak nie było poprawy. Wysłane z mojego HTC Desire 650 przy użyciu Tapatalka
  4. Część. Nie znalazłem odpowiedzi w istniejących tematach także proszę o wyrozumiałość. Mam problem z moja vectra (1.9 cdti 150km). Przyspiesza dopiero w zakresie 2000 obr. Wymieniłem egr na oryginał i zapaliła się kontrolną samochodu z kluczem. Poczytałem forum i zabrałem się za czyszczenie przepustnicy. Przepustnica była stosunkowo czysta, a płytka shuchutka jak trzeba, czytając znalazłem coś na temat podcisnienia turbo. Znalazłem wezyk w kiepskim stanie więc go wymieniłem. Sprawdzałem również klapy wirowe. Żaden z tych zabiegów nie pomógł. Po połączeniu pod komputer pokazało egr i przepustnice jako nieaktywne błędy. Po wykasowaniu kontrolka znikła, ale różnicy nie było. Po niecałych 50km kontrolka znów się zapaliła. Może ktoś podpowie co może być powodem??
  5. Dwa najwazniejsze dni w moim zyciu to ten, w ktorym sie urodziĹem i ten, w ktorym uswiadomilem sobie po co zyje..

  6. Mamo.. Czemu ludzie klÄkaja??? Bo VECTRA jedzie...

×