Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kamilo73

Forumowicz
  • Zawartość

    93
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O kamilo73

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B X20XEV

Ostatnio na profilu byli

242 wyświetleń profilu
  1. Kolego, czytałem rożne porady i wszyscy pisali ze lepiej zastosować oryginał. mozna tez wyciągnąć płyn chłodniczy rurka przez zbiorniczek wyrównawczy podobno
  2. Hej hej Kupiłem na Allegro termostat to mojego autka (bo trzyma się w trasie temperatura w okolicach niebieskiej kreski, rzadko wyżej). Kupiłem oryginał Wahlera z obudową, dziś dotarło. Więc teraz pytanie czy ma ktoś jakiś dobry sposób (najlepiej ze zdjęciami) jak to ogarnąć? Jest kilka porad, ale kilka do innych silników, jakieś do nowszej Vectry, był jakiś fajny ze zdjęciami ale z 2010 roku i już zdjęcia przedawnione i linki nie działają Pomoże ktoś?
  3. Wymieni, bo olej jest w obiegu razem z czynnikiem chłodniczym. Nie ma inaczej Jeśli wysysa jedno to i drugie.
  4. kamilo73

    X20XEV brzmi jak TDS od BMW

    Musze sie tym zająć, zeby bardziej czegoś nie zajechać dziekuje Ci bardzo
  5. kamilo73

    X20XEV brzmi jak TDS od BMW

    Wlasnie klima przejrzana juz w kwietniu
  6. kamilo73

    X20XEV brzmi jak TDS od BMW

    Bez klimy nie buczy wcale, więc w czym problem?
  7. kamilo73

    X20XEV brzmi jak TDS od BMW

    Sprawdzę, dziękuję bardzo!
  8. kamilo73

    X20XEV brzmi jak TDS od BMW

    Wiesz co bez klimy nie sprawdzałem A może mieć klima aż tak z obrotami wspólnego?
  9. kamilo73

    Spalanie na biegu jalowym

    2.0 16V Z klima: 1,1 Bez klimy: 0,8
  10. Witam, dzisiaj po długiej jeździe z klimą, korkach, długim staniu na wolnych obrotach i chłodzeniu się, później podczas przyspieszania od 3000RPM w górę samochód zaczął brzmieć jak TDS z BMW, tak jak tutaj Proszę o jakieś porady o co chodzi Nigdy tak nie było
  11. Zaświecała sie czasem na chwile i potem zaraz gasła
  12. Okazało sie, ze winowajcą jest przepływomierz
  13. Wiesz co, nie mam pojęcia czy takie coś występuje. Nigdy przy tym nie grzebałem mówiąc szczerze. Jak to sprawdzić? Dzięki za poradę
  14. Racja kolego a co to może być, jak czasem jest też tak, że jak ostrzej hamuję ze sprzęgłem w podłodze, to po zatrzymaniu jeszcze np. 2 czy 3 sekundy obroty są w okolicach 1500-2000RPM?
  15. o! czyli albo krokowy albo przepustnica do przeczyszczenia Dzięki kolego Czasem jest też tak, że jak ostrzej hamuję ze sprzęgłem w podłodze, to po zatrzymaniu jeszcze np. 2 czy 3 sekundy obroty są w okolicach 1500-2000RPM
×