Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kamilo73

Forumowicz
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kamilo73

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B X20XEV

Recent Profile Visitors

271 profile views
  1. Kolego, czytałem rożne porady i wszyscy pisali ze lepiej zastosować oryginał. mozna tez wyciągnąć płyn chłodniczy rurka przez zbiorniczek wyrównawczy podobno
  2. Hej hej Kupiłem na Allegro termostat to mojego autka (bo trzyma się w trasie temperatura w okolicach niebieskiej kreski, rzadko wyżej). Kupiłem oryginał Wahlera z obudową, dziś dotarło. Więc teraz pytanie czy ma ktoś jakiś dobry sposób (najlepiej ze zdjęciami) jak to ogarnąć? Jest kilka porad, ale kilka do innych silników, jakieś do nowszej Vectry, był jakiś fajny ze zdjęciami ale z 2010 roku i już zdjęcia przedawnione i linki nie działają Pomoże ktoś?
  3. Wymieni, bo olej jest w obiegu razem z czynnikiem chłodniczym. Nie ma inaczej Jeśli wysysa jedno to i drugie.
  4. Musze sie tym zająć, zeby bardziej czegoś nie zajechać dziekuje Ci bardzo
  5. Wlasnie klima przejrzana juz w kwietniu
  6. Bez klimy nie buczy wcale, więc w czym problem?
  7. Wiesz co bez klimy nie sprawdzałem A może mieć klima aż tak z obrotami wspólnego?
  8. 2.0 16V Z klima: 1,1 Bez klimy: 0,8
  9. Witam, dzisiaj po długiej jeździe z klimą, korkach, długim staniu na wolnych obrotach i chłodzeniu się, później podczas przyspieszania od 3000RPM w górę samochód zaczął brzmieć jak TDS z BMW, tak jak tutaj Proszę o jakieś porady o co chodzi Nigdy tak nie było
  10. Zaświecała sie czasem na chwile i potem zaraz gasła
  11. Okazało sie, ze winowajcą jest przepływomierz
  12. Wiesz co, nie mam pojęcia czy takie coś występuje. Nigdy przy tym nie grzebałem mówiąc szczerze. Jak to sprawdzić? Dzięki za poradę
  13. Racja kolego a co to może być, jak czasem jest też tak, że jak ostrzej hamuję ze sprzęgłem w podłodze, to po zatrzymaniu jeszcze np. 2 czy 3 sekundy obroty są w okolicach 1500-2000RPM?
  14. o! czyli albo krokowy albo przepustnica do przeczyszczenia Dzięki kolego Czasem jest też tak, że jak ostrzej hamuję ze sprzęgłem w podłodze, to po zatrzymaniu jeszcze np. 2 czy 3 sekundy obroty są w okolicach 1500-2000RPM
×
×
  • Create New...