Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

suchy201180

Klubowicz
  • Zawartość

    3 723
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    5

suchy201180 wygrał w ostatnim dniu 20 Wrzesień

suchy201180 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

45 Best

3 obserwujących

O suchy201180

  • Ranga
    Specjalista
  • Urodziny 1980.11.20

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    kostrza
  • Zainteresowania
    Motoryzacja mechanika

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Nr klubowy
    1168
  • Auto
    vectra c kombi Z19dt, gtb2060vklr +fmic 225KM,450N
  • Oddział VKP
    Dolnośląski

Ostatnio na profilu byli

1 729 wyświetleń profilu
  1. suchy201180

    Buczenie prze obrotach do 2k RPM

    Jak nowki 😀 ok pojezdzi zobaczy jak bedzie
  2. suchy201180

    Buczenie prze obrotach do 2k RPM

    Widze, tylko kijowo ze w 150 nie ma znaku na obudowie zeby gorne kolo ustawic, trzeba miec wlasnie blokade walkow, Korekty bardzo ladne
  3. suchy201180

    Buczenie prze obrotach do 2k RPM

    To dales by ci glowice robili, No to pewnie na swoje znaki, Albo założyli pasek nie tak i sie nie zgrywalo cos, a ze nie zachaczalo o zawory zlozyli i pali pali to ok 😁
  4. suchy201180

    Buczenie prze obrotach do 2k RPM

    Jaki mam teraz na wolnych,?
  5. suchy201180

    Buczenie prze obrotach do 2k RPM

    Nie gadaj, od czego sie przestawil, Nie wierze zeby ci auto gasło itd, rzeby sie przestawil, Pasek sie naciagnał,napinacz puscił Ja juz wiem ze paliwo ma duze znaczenie, lalem na orlen wtryski dwa 1.30 1.30 0,30 0,30 Zalałem teraz z banki 😁 ponoc tez z cpn ale ktorego nie wiem Wtryski 0.90 0.90 0.40 0.40 No to same korekty, ale jednak roznica jest Może u ciebie pomoglo mycie,
  6. Czyli mamy speca od sterownikow 😀
  7. No i masz komplet profesionalnych narzędzi, zrobisz je sam, i wszystko widzisz
  8. Tam kolego nie ma nic trudnego, Zaopatrz sie w szczelinomiez, najlepiej jakis motocyklowy jest dokladniejszy, chiciaz i normalny tez da rade Krzywka kazdego zaworu musi byc na gorze, wtedy mierzysz luz zaworu, Zapisujesz sobie na kartce i patrzysz na prawidlowe wartosci Ssacy 030 Wydech 035 +-0,5 Wyciagasz plytke i patrzysz co na niej pisze i porownujesz, czy potrzeba deczko grubszej, cienszej A co do wyciagania to kazdy tu ma swoje patenty 😀
  9. suchy201180

    Buczenie prze obrotach do 2k RPM

    A ja wam polece,odkręcić tłumik tz plecionke, tu na 3 śruby gdzie sie laczy z katem, I ustawic panowie silnik na poduszkach, Odkrecic kazda z nich i tak ustawic by sroby byly centralnie w srodku, Nikt tego nie robi, a to duzy blad A rure zeby nie bylo naprężen
  10. Montowal ktos hot start Mam lekki problem z rana Pali od strzala ale silnik lekko drga Odlacze wttczke czujnik temperatury z termostatu Silnik chodzi idealnie, czyli podejrzewam dawke na zimnym, I chodzi mi po głowie oszukanie tego czujnika
  11. suchy201180

    problem z rozgrzewaniem sie silnika

    To jest normalna zecz diesla, a tym bardziej opla cdti, masz 88 staniesz na chwile i sie momentalnie ochladza, To normalne Ja po 7km, nawet wskaznik nie drgnie Ale mam webasto dogrzewacz, wystarczy ze odpale silnik z 10min i temperatura juz jest kolo 80, Jade zagrzeje sie do 87 i tak trzyma, wystarczy stane chwile i spada, to normalne
  12. suchy201180

    problem z rozgrzewaniem sie silnika

    stopni czy 60-70 to maly obieg i moze byc zimny waz, Bo tak bedzie i będzie trzymal 70 wiecej sie nie zagrzeje, Diesla puscisz na luz z górki, i z 86 Zrobi sie 80 albo niżej
  13. suchy201180

    problem z rozgrzewaniem sie silnika

    Termostat zmien, Na przyszlosc tematow jest mnóstwo na forum o temperaturze
  14. Moim zdaniem,troche za blisko pompka, tam dotyka do wiazki,a silnik troche sie przechyla,aby nie uszkodzil ci pompki Patent dobry bedzie git
×