Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

lukaszek_82

Forumowicz
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O lukaszek_82

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Opel Vectra C

Ostatnio na profilu byli

93 wyświetleń profilu
  1. Witam szukam mechanika z woj.Śląskiego który poradzi sobie z ta roba i jej nie spartoli. Czy ktoś ma namiary na takiego mechanika? Interesuja mnie koszty tej operacji i temat czy bawić sie w wymiane ze wzmocniona dwumasa od wersji 180 czy wybrać 150? Chce to zrobić raz a porządnie. Tzn wymienic kolo dwumasowe, sprzęgło z dociskiem, łożysko koncentryczne, uszczelniacz wału od strony skrzyni, uszczelniacz półosi napędowej do skrzyni, olej do skrzyni i kpl śrób przy jednej robocie wykonać to dobrze. Zna ktoś mechanika który pakował w/żej wymienione czesci z saba 180km? Czy warto bawić sie w taki zabieg czy standardowo zestaw do 150 wybrać? Dylemat drugi to firma części luk czy sasch? Jaki olej? Itd. Ktoś coś doradzi w tym temacie?
  2. Witam szukam mechanika z woj.Śląskiego który poradzi sobie z ta roba i jej nie spartoli. Czy ktoś ma namiary na takiego mechanika? Interesuja mnie koszty tej operacji i temat czy bawić sie w wymiane ze wzmocniona dwumasa od wersji 180 czy wybrać 150? Chce to zrobić raz a porządnie. Tzn wymienic kolo dwumasowe, sprzęgło z dociskiem, łożysko koncentryczne, uszczelniacz wału od strony skrzyni, uszczelniacz półosi napędowej do skrzyni, olej do skrzyni i kpl śrób przy jednej robocie wykonać to dobrze. Zna ktoś mechanika który pakował w/żej wymienione czesci z saba 180km? Czy warto bawić sie w taki zabieg czy standardowo zestaw do 150 wybrać? Dylemat drugi to firma części luk czy sasch? Jaki olej? Itd. Ktoś coś doradzi w tym temacie?
  3. Witam jak w temacie klima nie działa stwierdzono zbyt małe ciśnienie sprężarki czeka mnie wymiana lub regeneracja jej jeśli układ nie jest zasyfiony to tylko tyle ale jeśli bedzie brudny z opiłek itd dochodzi nowy osuszacz skraplacz płukanie. Czy ktoś miał taką awarię? jakie koszty? i jakiego producenta warto kupić części? Czy jest na śląsku jakiś dobry fachura sprawdzony w tej dziedzinie? Z góry dziękuje za informację?
×