Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

matteusz

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About matteusz

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/12/1993

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gostynin
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, fotografia

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C GTS 2.2 DTI
  1. Jeśli koszt mapki to 500 zł to nawet nie miałbym co się zastanawiać Gdzie to robiłeś? Jak wrażenia przed i po programie?
  2. No właśnie o taką odpowiedź mi chodziło Może nie znam się na elektronice na tyle żeby wyszczególnić z czego złożony jest box, ale moim zdaniem jedno z drugim ma bardzo dużo wspólnego Nie zawsze tanie od razu znaczy gorsze. Z ciekawości zajrzałem na stronę tego sprzedającego boxów i z 7 tysięcy komenatrzy ponad 99% ma pozytywów więc z czegoś się to bierze. Co do V-Techa. Zraziłem się nimi jak usłyszałem co mówi o 1.8T(150 koni i 210nm w serii, mówili że nie opłacalna w ogóle mapa bo silnik który posiadałem już sam w sobie dużo więcej nie wykrzesa, poza tym trzeba wylutować kości z ECU czego oni po pierwsze nie robią a po drugie jest to zbyt kosztowne do tego co mogę osiągnąć, czyli jakieś 160/230. Poszukałem dalej i moje 1.8T wypluło mapą, dolotem i wyciętym katem 190/280 za cenę 850 zł) a koszt ich boxa ( 1200 zł ) tylko mnie rozśmieszył.
  3. "Kolego forumowy" Lepiej brzmi? Czytałem nie jedno w tym temacie i wiem, że w Polsce jest masakrycznie mała liczba tunerów specjalizujących się w temacie wgrywania map do 2.2 DTI. Wiem, że jakiś czas temu kilku specjalistów z Polski zaczęło robić też te silniki, ale nie mają tak dużego doświadczenia jak chociaż by w 1.9 CDTI czy starych silników Volskwagena tzn. TDI. Stąd moje obawy co jest lepsze. Co więcej robiłem nie jeden samochód, głównie VAG, ale co nieco o tym już wiem. To samo tyczyło się mojego 1.8T w GTI. Wielu pseudo tunerów mówiło mi że się nie da zrobić bo trzeba wylutować kości z ECU, między innymi V-tech okazał się tak śmieszny, że aż żal było tego słuchać. Co do DTI i opla nie mam takiego doświadczenia, dlatego uznałem że spytam się kogoś kto ma więcej do powiedzenia w tym temacie.
  4. No dobrze. Dzięki za odpowiedzi. Ale jeśli można to chciałbym się dowiedzieć czym się różni ten box za 250 zł od tego za 800-1200. Bo box to box i działa chyba na tej samej zasadzie?
  5. Tak. Temat wgrywania map w DTI jest świeży. A kolega chyba nie umie czytać ze zrozumieniem, albo próbuje "zabłysnąć". Jeśli chodzi o sporta, napisałem jasno i wyraźnie że box'a podłączę pod przycisk SPORT i będzie załączany właśnie tym przyciskiem. Ale widać nie zbyt jasno dla niektórych
  6. Tylko pytanie czym się różni ten za 250 od tego za 600-800... Bo za opornik w ładnej obudowie nie uśmiecha mi się płacić 500 więcej
  7. Witam,jeśli nie trafiłem z działem to proszę moderatorów o przeniesienie tematu w odpowiednie miejsce. Posiadam VC 2.2 DTI i moje pytanie brzmi, czy kiedykolwiek ktoś z was miał do czynienia z boxami z allegro, tymi za około 250 zł. Wiem że BOX to zło ogólne samo w sobie i że można już wgrać profesjonalną mapę do naszych silników, ale koszt rzędu 1200 w górę trochę mnie przeraża, tymbardziej że temat grzebania w DTI jest dosyć świezy. Owy BOX podłączył bym jeszcze pod oryginalny przycisk SPORT i załączany był by tylko w warunkach w którym byłby potrzebny dodatkowy zastrzyk momentu obrotowego
  8. A te nieszczelności będą gdzieś na przelewach czy wystarczy to odpowietrzyć?
  9. W dzień wolny to przejrzę. Dzięki Panowie Mój kolega mówił mi że też walczył z zapowietrzaniem się jego VB 2.0 DTI. Dołożył taką śmieszną pompkę jak we francuzach, w zimę pompował i za każdym razem odpalał. Ale to chyba lekkie druciarstwo
  10. Ja mam ten sam ból, tyle że odpala za każdym razem. Im cieplej tym po dłuższym postoju kręci kręci kręci i dopiero łapie. Zapali, puści sporą chmurę z wydechu i później cały dzień jest OK. Im jest chłodniej tym lepiej odpala. Nie wiem już o co chodzi Najlepsze jest to że kopci tylko po takim ciężkim odpaleniu, a później jak bardzo bym się starał to nawet nie ma szans na mini chmurkę z wydechu.
  11. no szczerze to mogło tak być z tą turbiną, ponieważ od samego początku miałem dziwne wrażenie że od 2.500 obrotów fajnie zaczynał jechać, przy 2800 czuć było stratę mocy, a przy 3500 jej powrót. Teraz ciągnie od samego początku do samego końca na tym samym poziomie. Ale możliwe że naprawiło się to tak samo z siebie?
  12. Witam, to jeden z moich pierwszych postów na tym forum. Zacznę od pierwszej sprawy. Przegrzebałem masę stron na temat chiptuningów naszych "ukochanych" 2.0 i 2.2 dti. Dowiedziałem sie że na dzień dzisiejszy nie ma takiej możliwości aby zrobić profesjonalną mapę, że możliwy jest tylko BOX, aczkolwiek w moim rodzinnym mieście dorwałem się do "speca" który zajmuje się tym od kilku lat i twierdzi że bez najmniejszego problemu zrobi 2.2 dti. Tutaj jest jego strona http://www.racetdi.pl/. Prawdę mówiąc nie chce mu wierzyć w jego magiczne mody jeśli chodzi o nasze silniki. Powiedział mi cenę 1200 zł i będę miał minimum 150 koni w mojej Viki. Co wy o tym myślicie? Druga sprawa. Odkąd kupiłem mojego GTSa co jakiś czas wywalało mi błąd i odcinało kompletnie doładowanie turbiny. 120-130 max i nie jechał dalej. Podłączyłem go pod komputer i wywaliło błąd P0650. Mechanik mówił że gdzieś mi łapie lewe powietrze przez co wywala ten błąd. No ale to mnie nie martwiło tak bardzo jak to że po kupnie miałem wrażenie jak bym jeździł 2.0 dti, coś tam mocy było, ale szału nie robił, myślałem że to przez mój poprzedni samochód. Miałem golfa IV GTI 1.8T 190/280 więc 6.5s było do osiągnięcia. Myślałem że odzwyczaiłem się od braku mocy pod nogą. Ale pewnego pięknęgo dnia na autostradzie jechałem moją Viki przez jakieś 40 km 200-210 i od tamtej pory nie ten samochód. Nie wiem czy się przepchał i duża prędkość obrotowa silnika przez dłuższy czas mu nie pomogła, ale czuje się jak by miał co najmniej 150 koni, na każdym biegu wyrywa. Mojego brata A4 avant 1.9 tdi 130 w quattro zostaje w tyle. Mozliwe żeby turbo przeładowywało przez jakiś czujnik i dmuchało więcej powietrza? Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi w tym temacie A tak poza tym to Viki C w GTS to najlepszy wybór jaki mogłem mieć. Nie dość że piękny i w cenie brzydkiego passata b5 po lifcie to jeszcze na tym zawieszeniu i na ori felgach z GTSa jeździ się co najmniej tak jak bym miał hot hatcha
×
×
  • Create New...