Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

sigviper

Forumowicz
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About sigviper

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    '98 Primera 2.0/'07 Saab 9-5 2.0t
  1. Poniewaz w Polsce wybor 2.0t jest niewielki a zza granicy dobre sztuki bardzo drogie, postanowilismy kupic Saaba 9-5 z 2007r. Udalo sie w automacie i blizej 25tys niz 30. Takze bedziemy mieli Vectrę B a nie C Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
  2. Auto wjechało na podnośnik, pełna weryfikacja wycieków, geometrii - jest w cenie i wszystko jest spoko. Właśnie w ten sposób tuleja wahacza została wyceniona do zmiany (nie na ucho). Ja sam nic nie sprawdzę i nie rozumiem nawet pojęcia "korekty wtrysków". W silniku nic nie cieknie, auto poprawnie i bez szarpnięć przyspiesza. Nie bardzo chcę podawać linka do tego auta, bo w ten sposób każdy szukający VC dostanie ode mnie prezent 350zł a może się zna lepiej ode mnie, albo sam umie robić i mi sprzątnie sprzed nosa fajną furę. A być może rzadko się takie auta trafiają. Dobry punkt, jeszcze muszę zdjęcia książki serwisowej z Belgii poprosić i fotki z zakupu. Hak wysuwany oryginalny kosztuje 1500zł na Allegro (+montaż) a hak+montaż nieorginalnego, niechowanego haka w Wawie ~1200zł. Plus badania techniczne na hak 70zł, jeżdżenie z tym po wydziałach komunikacji itp... To jest kupa kasy i czasu. Mniej-więcej tyle co zakup felg+zimówek.
  3. 2008 VC kombi 1.9CDTI automat 150KM, Cosmo, pełna czarna skóra. Przebieg 193tys km. Pierwszy właściciel w Polsce od 3 lat, wcześniej Belgia. Pani chce 25tys zł. Był ekspert z Motoraportera i ocenia że nie bite, nie malowane, nic nie wymieniane, mechanicznie sprawne. Nic nie cieknie, rdzy na nadwoziu ani podwoziu nie ma. Wszystko działa. Xenony sprawne, niezaparowane, lustra błysk. Auto jest zaniedbane wizualnie: - kilka dziur w boku skóry w przednim siedzeniu do załatania skórą w płynie, skóra w złym stanie ogólnym - brud, liście w komorze silnika (w aucie fotografowanym na sprzedaż, wtf?!) - opony chińskie zajechane, felgi obite o krawężniki (nie na rancie), brak zimówek - gałka automatu wytarta na tym chromowanym plastiku (pierwszy raz widzę coś takiego!) 1. Zawieszenie: tuleja przedniego wahacza do wymiany: 700zł Wygląda na wymianę wahacza, co w zameniku kosztuje 450zł + wymiana - 700zł. Ok? Ale czy to czasem parami się nie wymienia? 2. Tarcze + klocki: 600zł Przy hamowaniu z dużej prędkości bicie na kierownicy: ekspert mówi że tarcze + klocki przód do wymiany. Akurat jest promocja za 400zł na http://www.opel-sklep.com/pl/p/Zestaw-oryginalny-tarcze-klocki-przod-Signum-Vectra-C-285-mm-1515014-OPEL-GM/702 3. Opony całkowicie do wymiany wszystkie, 215/50 R17: 1400zł Kormorany letnie @ oponeo Założona jakaś zajechana chińszczyzna. To jest punkt który sprawia że w ogóle się zastanawiam czy to auto brać. Plus brak felg i opon zimowych. 4. gałka biegów do wymiany: 90zł @ Allegro (sama gałka, ale ciekawe czy to da radę tylko gałkę ściągnąć) http://allegro.pl/galka-zmiany-biegow-vectra-c-automat-i5452427374.html **** W tej cenie co podana oczywiście auta brać nie ma sensu, powstaje pytanie do ilu negocjować upust. I czy w ogóle brać? W tej cenie bywają auta w pełni sprawne, w tej samej opcji ale z kompletem kół zimowych. Zaletą tego auta jest fabryczny hak, żadko w Polsce spotykany (a kosztujący 1500zł+montaż). Ekspert Motoraporter mówi że sam by nie wziął bo sporo najechane. Ale ile ma być najechane w ośmioletnim dieslu? 50tys km? Byłoby najechane 120tys km i auto tak samo by wyglądało to by brał? Dziwna jakaś rada. Myślę że chciał mi dać do zrozumienia, że auto tyle nie warte, co akurat prawda w 200%. Przy okazji polecam firmę Motoraporter. Kolega Hołek nadał mi na nich namiar i mimo wydanych 350zł nie zawiodłem się. Zdecydowanie ostudzili mój zapał, zacząłem kalkulować. Najlepiej wydane pieniadze w tym roku. Bo po zdjęciach na aukcji i rozmowie z właścicielką chciałem jechać od razu z kasą.
  4. Słuszna reprymenda dare40. Trzeba czytać temat a nie zadawać to samo pytanie znów i znów.
  5. Powiadasz że tańsze? Jeśli wziąć pod uwagę wyłącznie 1.9 CDTI to tak nie będzie - ceny są podobne. 3.0V6 są droższe ale nie wiem czy w ogóle istnieją z automatem.
  6. Ach uwaga, bo wpisałem w przeglądarkę D5WZ w wyskoczyły mi oferty D5WS - czyli pełnego webasto. Natomiast nowej takiej części jak D5WZ nie widze nigdzie żeby kupić, a używka na allegro jedna za 500zł i nie wiadomo czy to działa (pewnie nie).
  7. Świetna sprawa ale coś takiego da się dokupić w ogóle jak w fabryce nie dali? Jesteś pewien że to ogrzewa też silnik?
  8. Dziękuję, na pewno rozważę taką opcję. Rozumiem że nie chodzi o coś podłączanego do zewnętrznego gniazdka elektrycznego? U mnie jest taki kłopot że ja zimą robię trasę praca-dom ok 10km i silnik nawet nie zdąży się rozgrzać. To dogrzewanie coś pomoże czy dopiero pod domem wskazówka drgnie? Webasto bardzo by poprawiło żywotność i silnika cdti i skrzyni automatycznej - jaką planuję w Vectrze. Już nie mówiąc o komforcie przejścia z ciepłego biura do ciepłego samochodu
  9. Dzwoniłem właśnie do jednego z zakładów wymienionych na webasto.com/pl (konkretnie do tego: http://www.autospec.waw.pl/uslugi_ogrzewanie_postojowe.html ) i nowe webasto z modułem, piecem i sterowaniem + montaż kosztuje ponad 6500zł Używane z allegro zamontują za 1500zł ale i tak potrzebny moduł sterownika do wpięcia w klimatronik. Dzwoniłem od razu też do innej firmy, która montuje instalacje Eberspacher: CENTRUM-OGRZEWAN.PL I oni webasto montują nowe fabrycznie za 4500zł za wszystko (+2lata gwarancji). Ale mówi do mnie gośc: regenerowana 3000zł z montażem. I 6-mcy gwarancji dają na to. Z tej aukcji kontakt miałem: http://allegro.pl/webasto-eberspacher-wodne-mokre-d5ws-nowe-fv-i5085167549.html Dobre to informacje są. Za 3tys zł ogrzewanie postojowe to jest konkretna propozycja, bo i wygoda nieziemska i silnik w krótkiej trasie po mieście nie dostanie tak w tyłek. A co dopiero automat.. Dobre informacje, bardzo dobre.
  10. No .. nie, nie mylę się. Jest sporo CDTI na sprzedaż w Polsce, wśród nich są liczne samochody użytkowane przez kilka lat przez tego samego właściciela. Ja mam obecnie takich wytypowanych już 6 aut z 2008r, które ze sobą konkurują. Wszystke w skórze i automacie, dwa z hakiem, dwa cosmo.. Stąd też niższa cena przy takiej podaży. Dla odmiany poliftowe kombi 2.0T są bardzo nieliczne i aktualnie na allegro żadne nie jest z 2008r. Musiałbym sprowadzać i to sam albo na zamówienie co oznacza ryzyko co mi przyjedzie. A tak, dieselek stoi na placu, jedzie Motoraporter, wszystko wiadomo. Nie ten to inny i jeszcze cenę można negocjować. I co, które w tej sytuacji łatwiej kupić? To jest w końcu auto rodzinne, na automacie skorzystają wszyscy a na turbo tylko kierowca...
  11. Ja już raz w ASO Suzuki zostałem nieomalże zrobiony na kasę, więc od teraz bez kosztorysu wstępnego w ogóle nie rozmawiam. Najgorzej to machać ręką jak mówią kolejne pozycje kosztów - bo przecież jakość kosztuje. Ja jestem specjalistą ds. jakości oprogramowania i skutecznie egzekwuję tą zasadę "jakość kosztuje". I dlatego do ASO chętniej bym jeździł Jak ludzie jak takie podejście zobaczą to zaraz myślą że frajer i trzeba go naciąć. Trzeba nad każdą śrubką pytać "dlaczego aż tyle" i wszystkiego rządać na piśmie. A potem się okazuje, że auto niezadbane. A jak ma być zadbane jak wszyscy kradną i trzeba do "pana Mietka" jeździć ? Ja się mechanikom w sumie też nie dziwię, milionów nie zarabiają, po łokcie i po godzinach w smarze i jeszcze taki przyjedzie i wylicza że pompa drogo. Cześci do tego samochodu więcej kosztują niż ich wiedza i praca. Nie tak powinno być. W Szwecji jak auto się rozwali to nikt nie naprawia, bo praca mechanika kosztuje. I taki mechanik pracuje 8-16, rodzinę za to utrzyma i jeszcze na wakacje pojedzie. A u nas 40 stopni na kanale cały dzień zapi***asz, zwłaszcza w wakacje bo się auta psują i wypadków więcej. Przepraszam za offtop, ale uważam że warto.
  12. Bardzo przepraszam, aplikacja Tapatalk wyświetliła mi że "nie można dodać posta" - więc myślałemże się nie dodał (((
  13. Czekajcie - chodzi o to zeby oszczedzic 300zl na wymianie rozrzadu? Na czyms co robi sie co 100tys km? Na jedynej rzeczy ktora zle zrobiona na pewno rozwali silnik? Pytam dla pewnosci Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
  14. Koledzy mnie straszą ze jak kupie diesla to pompa paliwa za 10tys na pewno pojdzie a potem znow cos za grube pieniadze i lepiej wez benzyne bo sie nie psuje. Moja benzyna sie psuje czasem - przeplywomierz, swiece itp.. Ja robie male przebiegi to i auto malo mi sie psuje. Raz-dwa razy w tygodniu gdzies jade plus codziennie zimą. No nie wierze ze jest roznica taka w awaryjnosci diesli vs benzyna - nie wynikajaca z wiekszych przebiegow diesli. Ci sami koledzy w sporej czesci nie wiedza ze w automacie nie ma dwumasy, wiec pytam was
  15. CDTI a 2.0T to dwie rozne bajki ale o wiele latwiej kupic w dobrym stanie cdti. Sam piszesz ze 2.0t drozsza a jeszcze sprowadzenie. Ja bym Insygni nie kupil bo VC mi sie podoba i tyle. Zwlaszcza w kosztach utrzymania. Uswiadomiles mi jednak jaki gigantyczny spadek wartosci bedzie na tak drogim 2.0T. Jak ktos chce tuningowac, gazowac, cieszyc sie autem to wezmie 2.0. Ja bede plakal jezdzac dieslem ale mam motocykl na otarcie lez Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...