Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Roland

Forumowicz
  • Posts

    114
  • Joined

  • Last visited

About Roland

  • Birthday 06/01/1976

Kontakt

  • GG
    5348789

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zielona Góra/Nowa Sól
  • Zainteresowania
    Formuła 1, ciężarówki itp. itd....;))

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    VC GTS Z22SE 03' , Celica VII 1.8 2004

Recent Profile Visitors

1959 profile views

Roland's Achievements

Średnio obeznany

Średnio obeznany (2/7)

0

Reputation

  1. Witam, Panowie VC Z22SE 03 rok, wczoraj zaświecił sie check w drodze do domu, dzisiaj rano nie zgasł po odpaleniu ale po 9 godzinnym postoju pod firmą zgasł normalnie po urochomieniu silnika. Podjechałem do znajomego i wyszło: P0601 reprogramowanie ECU i ESP, P0601 zły wariant kodowania, P0601 błąd wewnętrzny ECU; suma kontrolna. Coś z tym robić? ​​Coś umiera? Dzięki z góry za pomoc.​
  2. Witam. Mamy podobne przebiegi, moja weszła teraz na 307 kkm i bierze dokładnie litr oliwy na bak paliwa, czyli jakieś 650 km Rozmawiałem z mechaniorami i pierwsze co proponowali to zrobienie głowicy czyli uszczelniacze plus zawory. Jak do tej pory nie ruszyłem tematu chociaż miała to od kiedy ją kupiłem z przebiegiem 216 kkm. Co do pierścieni i tłoków to wątpię w skuteczność i sens takiej roboty. Słyszałem opinię,że z cylindrów robią się w tych silnikach owale i wymiana pierścieni na nic się nie zda. Ja przywykłem do dolewek i na razie nie planuję żadnych robót w tym temacie. To moja opinia, może ktoś mądrzejszy powie Ci coś bardziej przydatnego. Pozdrawiam szczęśliwego posiadacza Z22SE
  3. NIe twierdzę,że KYB jest zła, ja nie narzekam. Myślę,że dobrałem odpowiednie i to,że z czasem trochę jeszcze osiądą to pewne. Opisałem swój przypadek żeby inni mogli skorzystać z moich doświadczeń
  4. Witam. Mnie też dopadła wymiana sprężyn. Długo wczytywałem się w temat i skończyło się totalnym mętlikiem w głowie. Wybór padł na Lesjoforsa o nr 4063507 - niestety nigdzie nie był dostępny na tą chwilę a auto musi jeździć więc... Ryzyk- fizyk - KYB nr RH 3527 plus łożyka kolumny. Po wymianie auto stoi tak - przód 36 cm między osią koła a krawędzią błotnika, tył jakieś 35,3. Przed wymianą przód miał jakieś 32 cm ale ze sprężyną pękniętą w trzech (!) miejscach. Ogólnie chyba nie jest tak źle z tą KYB. Dodam tylko że montowana do VC GTS 2,2 benzyna 2003 r. Może komuś to pomoże. Pozdrawiam
  5. jakiś czas temu miałem spotkanie z sarną i też poszła kurtyna i poduszka fotela. Wymieniłem poduchy i ta z fotela dała się skasować op-comem ale kurtyna już niestety nie. wychodzą jakieś połowiczne wartości napięć kurtyny. daj znać czy podmiana sterownika załatwiła problem. pozdrowionka
  6. Dzięki za wstępne informacje. W razie potrzeby pozwolisz,że się jeszcze odezwę. Pozdrowionka.
  7. esp jest na pokładzie. te przeróbki poważne muszą być?
  8. Witam. Co jest potrzebne żeby przejść ze zwykłego xenonu na skrętny w przedliftowym GTS? Po dzisiejszym spotkaniu z sarną muszę wymienić reflektor więc może warto przy okazji na coś "z bajerem"?
  9. To chyba znamy tych samych K@rto - dzięki za aktywację
  10. no i gdzie zdjecia znajde?

  11. Kustoszu, gut termostat kupisz w polmozbycie na francuskiej (parter)w Zielonej, wahler- cena ok. 50 PLN. Ja kupowałem tam na początku zimy.
  12. No i ja też już mam kawałek Insigni Koszt - 20 PLN/ kpl. w ASO od ręki i Pan stwierdził że "do Corsy też pasują bo też już zamontowałem "
  13. u nas była taka edycja jedyna VA z indiglo z logiem VKP
  14. A może nie odkręcaj korka na maksa. Popuść go tylko trochę i niech nadwyżka sobie wykapie. Wielkiego syfu raczej nie będzie. Ale może się nie znam.
  15. wygląda na to,że masz inny zamek skoro nie możesz obrócić klucza. opcje: - zapytać poprzedniego właściciela ( o ile znasz takowego) czy to on coś robił z zamkiem i czy ma klucz - dorobić klucz do tego zamka - wg mnie nie opłacalne - poszukać nowej wkładki z kluczem. pozdro.
×
×
  • Create New...
UP