Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Beny_GTS

Forumowicz
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Beny_GTS

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C GTS 1.9 CDTI 150 KM 2007

Recent Profile Visitors

180 profile views
  1. Siema, na jakich płytach nagrywacie mapki (NAV_DB_21715.ISO) ? Nagrywałem na dvd+r verbain cristal x8 i na verbatin dvd+rw x2 i nie działa mi ;/
  2. Witam wszystkich użytkowników super fury VECTRY Krótka historia: Miesiąc temu kupiłem VECTRE C GTS 1.9 CDTI 150KM 2007r, od początku palił się check engine. Na diagnozie ( po podłączeniu do kompa ) stwierdzono nie szczelność układ wydechowego (tylko to zapamiętałem), to by się zgadzało bo złącze elastyczne pod wygląda na lekko zniszczone i zmienił kolor na bardziej złoty (srebrny nowy Zanim kupiłem auto inny mechanik robił coś przy światłach LED bo niby nie paliły się wszystkie (obecnie nie palą sie 2 diody). Niby ogarną temat ale po paru dniach widzę: Miedzy czasie przeczyściłem EGR bo był ostro zasyfiony, A CYLINDEREK W ŚRODKU WCALE SIĘ NIE RUSZAŁ. Cylinderek rozruszałem, przeczyszczony itp i zamontowałem z powrotem. Wczoraj wziąłem się za czujnik świateł stopu. I to odkryłem: - Czujnik nr 2 nie podłączony do niczego? Dlaczego? Nie znalazłem dodatkowego kabelka do podłączenia. NAJCIEKAWSZE: przełączyłem na czujnik nr2 - jazda próbna zero zmian, wroCiłem spowrotem na czujnik nr 1. Odpaliłem i patrze a tu CHECK ENGINE ZNIKŁ SUPER ALE DLACZEGO? PYTANIA: 1. KTÓRY CZUJNIK JEST DO CZEGO? 2. DLACZEGO TEN DRUGI CZUJNIK JEST NIE PODŁĄCZONY? 3. PO CO CZUJNIK NR 2 MA TEN CZERWONY KOŁNIERZ - NIECHCĄCY GO ZSUNĄŁEM NA DÓŁ, POPRAWIĆ? 4. CZY MUSZE KUPOWAĆ NOWY CZUJNIK http://www.opel-madry.pl/index.php?k=793&p=717 ? 5. CO Z TEMPOMATEM, NIGDY NIE MIAŁĘM, WŁ WG INSTRUKCJI I NIC 6. CZYSZCZENIE EGR MIAŁO WPŁYW NA CHECK ENGINE? DLA ORIENTACJI OPISAŁEM GDZIE JEST JAKI PEDAŁ. KTO ROZWIĄŻE MÓJ PROBLEM STAWIAM CZTEROPAK (SERIO) Z GÓRY DZIĘKUJE ZA ODPOWIEDZ.
×
×
  • Create New...