Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

MarcinGSM

Forumowicz
  • Zawartość

    69
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O MarcinGSM

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1982.02.01

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łańcut

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Opel Signum 2.0T

Ostatnio na profilu byli

769 wyświetleń profilu
  1. Też nie tak dawno miałem dylemat co założyć do mojego Siga i po długim studiowaniu forum padło na Textar'a. Cena do przyjęcia i jakość bardzo dobra - tak miało być i co??? Zrobiłem na tylnym komplecie ( nowe tarcze i nowe klocki ) już 10 000km, a na przednim komplecie 5 000km. Jestem bardzo zadowolony, żadnego bicia, równomierne ścieranie, brak piszczenia, tak że polecam!!! Jedyny minus, to taki,że są malowane na szary kolor, wszędzie gdzie nie obciera klocek, aby nie łapała "ruda" i ładnie to wyglądało - na początku tak było, ale niestety farba nie do końca dała radę i częściowo rdza wychodzi, ale w żadnym stopniu nie wpływa to na eksploatację.
  2. MarcinGSM

    Signum 2.0T nie odpala tylko cyka

    No to zakończę temat!!! Alternator poszedł do regeneracji, a padł regulator napięcia. Za oryginalny (BOSCH) gość policzył 100zł, do tego wymiana dwóch łożysk i tulejek. Za całość zapłaciłem 196zł. Od tygodnia autko chodzi jak złoto, a ładowanie powyżej 14V. Dzięki Wszystkim za zainteresowanie i cenne wskazówki!!!
  3. MarcinGSM

    Signum 2.0T nie odpala tylko cyka

    Dzięki ANDRE7728 za cenne wskazówki. W piątek wydzieram alternator i idzie do regeneracji! Piszesz, że założyłeś u siebie 100A , a oryginalnie w 2.0T jest 120A? Odczuwasz jakąś różnice?
  4. MarcinGSM

    Signum 2.0T nie odpala tylko cyka

    No i mieliście Panowie rację!!! Dziś zmierzyłem napięcia na akumulatorze i po podłączeniu miał 12,3V, a po odpaleniu silnika 13,6V po czym zaczęło napięcie spadać poniżej 12V. Stąd wniosek, że jednak padł alternator! Teraz pytanie czy regeneracja czy używka?! A czy orientuje się ktoś gdzie znajduje się regulator napięcia w tym modelu ( w środku w alternatorze)?
  5. MarcinGSM

    Signum 2.0T nie odpala tylko cyka

    A podczas jazdy alternator normalnie by działał w tej sytuacji??? Jeszcze podejrzewam rozrusznik, tylko skąd te zwarcia i szaleństwa?!
  6. MarcinGSM

    Signum 2.0T nie odpala tylko cyka

    Pomysł stąd, że temat prądów zaczął się od pompy wspomagania.
  7. MarcinGSM

    Signum 2.0T nie odpala tylko cyka

    Tego jeszcze nie zdążyłem sprawdzić, ale jeśli po odpaleniu na kablach przejechałem 20km do domu, to chyba nie ma się co przyczepić do alternatora. Ale jutro też sprawdzę ładowanie dla pewności.
  8. Witam Wszystkich! Może ktoś miał taki problem, więc zacznę od początku ze szczegółami. W piątek po południu, dojeżdżając do pracy na parkingu nagle przestało mi działać wspomaganie i za chwilę włączyła mi się kontrolka kierownicy z wykrzyknikiem. Zostawiłem auto na parkingu i wieczorem po pracy wróciłem po nie z nadzieją, że to tylko jednorazowy wybryk, bo w głowie miałem już wymianę pompy wspomagania. A tu zaskoczenie - nie odpalę samochodu! Włączają się kontrolki, ale przy próbie kręcenia rozrusznikiem z pod maski słyszę tylko cykanie przekaźników i szaleństwa prądów w całym aucie ( od przygasania oświetlenia kabiny, po dziwne odgłosy z radia). No więc myślę sobie pewnie padł akumulator, który całą zimę przetrwał,nawet przy mrozach -25 C, ale nic nie trwa wiecznie.Poprosiłem kolegę i za pomocą kabli rozruchowych udało się odpalić i dojechać do domu, ale po przyjeździe i zgaszeniu silnika, ponownie nie udało się odpalić, a nawet był problem z zamknięciem centralnego zamka, który się zamykał, a następnie sam otwierał. Moje przypuszczenia padły na akumulator, więc wymontowałem i podłączyłem pod prostownik na całą noc. Rano wsadziłem naładowany akumulator i odpaliłem "od strzała", a następnie zadowolony przejeździłem pół dnia. Po południu historia mi się powtórzyła, czyli auto znów nie odpala, tylko cyka. Myślę sobie, na 100% akumulator - pewnie padła jedna cela i robi zwarcie, więc mając drugie auto w domu, podmieniłem akumulatory i znów odpaliłem Signuma bez problemów. Tym razem zrobiłem, krótką trasę ( ok. 3km ) zgasiłem auto i po 10 min. próby uruchomienia, znów ta sama historia - auto nie odpali, tylko cyka. Znów pomoc kolegi i na kablach udało się uruchomić rozrusznik, a następnie dojechać do domu. I teraz najbardziej frapujące mnie pytanie, czy padł mi rozrusznik i robi zwarcie ( bo akumulator już wykluczyłem ), czy może o zgroza siada mi CIM??? Może ktoś miał podobny przypadek i coś poradzi?! Żadne błędy jak na razie nie wyskoczyły, z tym że jeszcze nie podpinałem pod "kompa". Może ktoś coś?????
  9. W takim razie dzięki za poradę i pozostaje mi szukać kompletu Textar'a standard.
  10. Przyszedł czas na wymianę u mnie w Sigu kompletu hamulcowego na tył ( tarcze+klocki) i po lekturze w tym temacie padło na Textara. Teraz moje pytanie, czy ktoś ma doświadczenia odnośnie tarcz Textar Pro i Textar Pro+ ( wysokonawęglane, czyli mają być twardsze i mniej się ścierać) oraz klocków Tektar zwykłych i jakości epad ( mniej pylące i cichsze)??? Czy ktoś w praktyce to sprawdził, czy to tylko tzw. chwyt marketingowy???
  11. MarcinGSM

    Z20NET turbo 2003r. słabe przyspieszenie

    Powitać! Mam bardzo podobny problem i już trochę zgłupiałem :-( Od pewnego czasu auto na wyższych biegach przy mocniejszym wciśnięciu gazu zaczęło poszarpywać, dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku. Na początku stwierdziłem,że pewnie padła cewka, ale właśnie ok. tygodnia temu dodatkowo zaczął się problem z mocą, tzn. auto jeździ, ale przyspiesza bardzo kiepsko,chociaż zdarza się to co jakiś czas. No i teraz po wgłębieniu się w temat obstawiłem na zaworki ciśnienia doładowania, ponieważ przy wizycie u kolegi na Tech 2 pojawił się jeden błąd a mianowicie: P0244 zawór ograniczający ciśnienie doładowania zakres/działanie. I teraz pytanie, który to jest zawór??? Czy po prostu wymienić oba, choć jak widzę przy tych objawach u kolegi Ramigolan wymiana tych zaworków nie pomogła??? A może od razu bawić się z zaworem bocznikowym??? I jeszcze jedno pytanko, czy jeśli byłaby padnięta cewka i przez nią by auto szarpało, to czy błąd w ECU zostaje, bo przy moim szczęściu, to przy tych dwóch przyczynach(szarpanie i brak mocy) mogę mieć czasem dwie usterki, cewkę i zaworki???
  12. MarcinGSM

    Z20net cewka

    No to temat załatwiony! Że ja też od razu o Tobie nie pomyślałem! Odezwę się do Ciebie na priv.
  13. MarcinGSM

    Z20net cewka

    A kupował ktoś może od tego sprzedającego? Sensowna cena i z wyglądu ok. Wiem,że żółty laminat :-( http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-opel-vectra-c-saab-9-3-1-8-2-0-16v-i5874712129.html
  14. MarcinGSM

    Z20net cewka

    Jutro wybieram się do kolegi na techa, więc pewnie wszystko się wyjaśni. Chodzi o ten laminat na górze cewki???A co sądzicie o tym ogłoszeniu??? Widzę,że dwie już ktoś kupił. Może ktoś z forum? http://allegro.pl/signum-2-0-turbo-z20net-cewka-zaplonowa-12787707-i5794833867.html
  15. MarcinGSM

    Z20net cewka

    A możesz mi wysłać linka do tej aukcji?! No i będę czekał na cynk czy wszystko oki z tą nową-starą cewką.
×