Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kukiz87

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kukiz87

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra B 1.8 16v
  1. Witam , próboje swój pojazd doprowadzić do ładu w związku z lichą pracą na pb i mam pytanie , z tyłu silnika jest dziura , tylko czy to miejsce na jakąs śrubę ? czy może czujnik ? a moze poprostu tak ma być taka dziura ? i drugie pytanko jeszcze , czy jeżeli pojazd łapał by mi lewe powietrze to czy jest możliwość ze na benzynie nie bedzie jezdził , a na gazie normalnie śmgał ?
  2. ok tak zrobie napewno , juz sprawdze ten olej ile kosztuje i spisze sobie na kartke zebym miał jak bede jezdził za nim po miescie
  3. auto zakupilem tydzien temu a pracuje non stop w sumie naprawde nie mam nawet chwili w godz pracy mechaników zeby to zrobić , ale za tydzien bede mial wolne w koncu to wtedy za to sie wezme , przebiegu ma 270 tyś , i mówie jestem bardzo miło zaskoczony ogolna jazda auta poprzednia laguna 1.8 8 v nie dorastała pod wzgledem mocy vectrze , auto pali na dotyk , tą benzyne musze doprowadzić do ładu , na gazie chodzi perfekt , zmienie olej i wleje ten ceramizer , czytam opinie na tym forum opla i widze w zasadzie same pozytywy
  4. tydzien temu i przejechałem od zakupu dokladnie 250 km ale chciałbym na dniach własnie zmienic olej całkowicie i zalać go na max , bo ten juz ma barwe nie za ciekawą szczerze mówiac
  5. auto zakupiłem niedawno , nie mam pojecia ile pali tego oleju tylko wiem tyle ze na obrotach powyzej 3 tysiecy moze 3.5 kopcic zaczyna , auto ma moc ma kopa chodzi zwawo na gaziie tylko z ta benzyna jeszcze mam problem z tymi błedami i nic poza tym , ze spalaniem tez jeszcze nie wiem co i jak bo jeszcze mam gaz w butli odkad go zatankowałem na full
  6. no kazdy inne opinie pisze a w zasadzie to kazdy pozytywne a tutaj jedna negatywa , dlaczego tak sadzisz ? przeciez to jest aby pomóc a nie go dobić , nie spotkałem sie z przypdakiem jeszcze aby komus zaszkodził
  7. Ok olej wiem ale czemu go dławi na benzynie zczytałem błedy oto one 1690 Lampka kontrolna układu nie wiem o co chodzi zabardzo 0130 Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? l sonda padła ?? dlatego zamula ?? 0110 Czujnik temperatury powietrza zasysanego nie wiem tez o co z tym chodzi , podjerzewam ze to ten czujnik przed przepływką 0100 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza , przepływomierz wymieniłem dzis bład jest cały czas 0201 Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra l 0202 Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 2 0203 Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 3 0204 Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 4 to pewnie od jazdy na gazie tylko oto błedy ktore mam w aucie a i jeszcze jedno , nie ma szans ze na dymienie pomoze ceramizer ? jest tu ktoś wogole ??
  8. Błedy zczytam mysle dzis wieczorem na spinacz , powiedzcie mi tylko czy to że auto kopci to jest pewne na 100% ze i bedzie duzo palić ? kluczowe pytanie , czy nie musi to isc razem w parze ?
  9. Witam posiadłem vectre b i mam pewne problemy auto zadławia mi się trochę na benzynie , tzn obroty trzyma na jałowym nie gaśnie gorzej jest z wkrecaniem na obroty wtedy zaczyna zamulać , chyba ze przyspieszamy bardzo powoli wtedy wkreca sie nawet i jedzie szybciej , na gazie auto chodzi bardzo dobrze , ma duzego kopa , czuć moc przesiadłem sie z laguny 1.8 na vectre 1.8 i róznica jest kolosalna , silnik odpala od strzału na benzynie i na gazie . Dodam ze check sie pali ale tylko na benzynie , na gazie jest ok , W omedze b miałem podobny problem i tam miałem przepływke do wymiany po wymianie było ok i tutaj to samo przypuszczałem , ale niestety kupiłem dziś przepływke orginał oczywiscie , wymieniłem ale bez zmian check sie pali auto dławi na benzynie . druga sprawa to lekkie dymienie , tylko powyzej 3 tysiecy obrotów nie wazne czy jade czy stoje powyzej 3 tys zaczyna kopcic na biało niebiesko , czyli podejrzewam że olej bierze ? czy te silniki tak mają ? , Dodam że zbiorniczek wyrównawczy jest czysciutki nie ma zadnej mazi w płynie ani pod korkiem., Mysle jeszcze co moze byc przyczyną tych Zadławek na benzynie , moze sonda lambda ? może mieć wpływ na taką jazde ? jeżeli odpiał bym ją auto nie przejdzie w tryb awaryjny i nie powinno być ok ? prosze o pomoc i Pozdrawiam
  10. Napiszcie jaki macie gaz w swpich autach , nikt nie jest czarodziejem , jeżeli 1 lub 2 gen to można samemu pokombinować , podkręcić trochę śrubą i może być ok , zależy też od parownika jaki macie , w kilku modelach jest dodatkowa śruba która odpowiada za wolne obroty , popuszczenie jej daje efekt że autko na jałowym ciut więcej pobiera nam gazu ale nie będzie gasło itp
  11. Miałem identyko objaw w omedze B i teraz zakupiłem vectre b w ktorej pali się check i tez dziwnie jedzi na benzynie i podjerzewam ze padł przepływomierz powietrza , w omedze własnie to mi padło miałem takie same objawy jak i Ty , nie pamietam czy tam mi jakiś błąd wywalał w opel scanner , ale po wymianie przepływki auto dosłownie odzyło i śmigało na benzynie az miło , może spróboj odpiąc przepływke i przejechać sie na benzynie i daj znac czy jest lepiej. W omedze własnie jak ją odpinałem auto normalnie jezdziło jak podpinałem muł że jechać się nie dało
×
×
  • Create New...