Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

akutom82

Forumowicz
  • Content Count

    202
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About akutom82

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tychy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC 1.8 140KM Z18XER Kombi

Recent Profile Visitors

577 profile views
  1. Hmmm no klekocze masakrycznie i to przy zamkniętej masce. Otwórz i posłuchaj skąd to może ew docierać. Z ciekawości podepnij jeszcze kompa i sprawdz czy ma jakieś błędy .
  2. Powiedzmy że jest zima i spalanie na pewno będziesz miał większe. Odczytywałeś błędy ??
  3. A jakiś oznaczenie ew symbol pamiętasz ??
  4. U mnie jak już napisałem wtyczki nie podpiął (ehhhh) stąd ten błąd......na przyszłość jak coś będzie się dziać zastosuję ten od chevroleta. Możesz podać link gdzie kupiłeś ??
  5. A ja mam takie pytanie. Wczoraj odebrałem auto od mechanika. Wymieniał na gwarancji czujnik położenia wału korbowego wraz z nadajnikiem (coś ścierało sam czujnik). Jak wsiadłem do auta zauważyłem auto z kluczem ale z racji tego że mi się śpieszyło stwierdziłem że to pewnie nieskasowany bład P0335 (czujnik położenia wału korbowego) i skasuje go sam pod domem. Jakie miałem zdzicho jak pod domem podpiąłem kompa i wyskoczył błąd otwartego termostatu P0597. Błąd da się skasować ale zaraz wraca. Auto z kluczem gaśnie dopiero jak uruchamia się auto.Czy mechanik mógł coś uszkodzić jak montował skrzynie, nadajnik i sam czujnik?? Gdyby winą okazał się faktycznie termostat który polecacie ?? Podobno od Chevroleta pasuje ( jaki ma symbol??) Czy wymianę termostatu można przeprowadzić bez spuszczenia wody z układu ?? Ps. Sprawa wyjaśniona wieczorem nie zauważyłem ale już rano tak. Wtyczka nie była podpięta......ehhhh....mechaniki......
  6. Czujnik z Delfaja wytrzymał miesiąc. Wczoraj podczas jazdy szarpło budą i znowu to samo. Tryb awaryjny auto z kluczem. Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Stary czujnik ten przed wyminą na delfaja był jakby pościerany wyżłobiony tak jakby coś o niego ocierało. Ktoś się spotkał z czymś podobnym ?? Zamówiłem już oryginał w ASO jutro ma być montowany.
  7. A więc tak czujnik wymieniony, auto zapala teraz bezproblemowo. Dojście jest masakryczne całość zasłania rozrusznik i trzeba go zdemontować. Nie wiem jak to ktoś zrobił w 15min ale chyba nie w 1.8 XER.
  8. Czyli faktycznie może miał rację że nie da rady inaczej ok dzięki
  9. Oddałem auto do mechanika bo nie ma czasu za bardzo się z tym bawić. Pytanie bo tak jak pokazałeś w fotce wyżej znajduje się on w okienku tak jakby serwisowym. Jest tam prosty dostęp czy trzeba coś demontować ??
  10. Chyba ślepy jestem gdzie to jest ?? Ew. brać czujnik od delfaja ??
  11. ok nie moge go namierzyć gdzie go szukać ?
  12. Ok .... Da radę to zrobić bez kanału ??
  13. Ktoś pomoże ?? Zauważyłem że rano muszę dłużej pokręcić żeby zapalić i cały czas świeci się auto z kluczem. Jak już zapali pochodzi chwile na wolnych, przejadę się po osiedlu, zgaszę go, skasuje błędy i za około godzinę uruchomię ponownie pali od strzału i nie zapala się kontrolka tylko mignie hmmmm. W sklepach mają czujniki od Delfaja lub oryginał w ASO 290 zł
  14. Bo one będą klepać niestety. Ich budowa i zbyt późne docieranie oleju powoduje że pierwsze sekundy pracują na sucho i nic z tym nie zrobisz. Wielu boryka się z tym problemem. A mnie interesuje jedna rzecz. Czy takie koła jak odmówią posłuszeństwa mogą uszkodzić silnik czy tylko robią stop i dalej nie pojedziemy ...??
×
×
  • Create New...