Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

jacekdl

Forumowicz
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About jacekdl

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra B
  1. Witam, zaizolowałem wszystkie przewody i narazie jest ok. Mam mały wyciek i nie mogę go zlokalizować, pytanie jest: czy vectra posiada czujnik poziomu oleju w skrzyni??
  2. Witam, Sprawa wygląda tak że autko odpaliło Dzisiaj zaglądnąłem do tej 4 skrzynki z bezpiecznikiem fv6 (wcześniej jej nie zlokalizowaliśmy - nawet elektryk!! - chyba muszę go zmienić) i rzeczywiście bezpiecznik był przepalony, szybka wymiana i auto zapaliło bez zająknięcia. Zaczęła się świecić kontrolka check. Po rozgrzaniu silnika i włączeniu gazu ruszyłem na jazdę próbną jednak dałem za mało gazu i auto zgasło, nie dało się go uruchomić - kontrolka check zgasła. Więc do bezpieczników i znowu padł bezpiecznik - coś robiło zwarcie. Wypieliśmy przekaźniki od pompy oraz ecu i po kolei wkładaliśmy z powrotem. Bezpiecznik spalił się kolejny raz przy podłączeniu przekaźnika do ecu. Szukaliśmy jakiś przerw lub zwarcia ale nie niepokojącego nie było. Kolega wypiął dwa kable do cewki (elektromagnesu gazu) i o dziwo bezpiecznika nie wywaliło a auto normalnie zapaliło na benzynie. Wpięliśmy z powrotem kable do cewki gazu i auto normalnie chodziło, przeszło na gaz. Teraz normalnie pali, nie przepala bezpiecznika. Pytanie jest czy gaz może być podpięty do tego bezpiecznika lub ecu i on powodował zwarcie?? Czy cewka (elektromagnes) mógła być przyczyną?? Czy gaziarze wymieniając filtr (tam właśnie grzebali) mogli by coś uszkodzi?? Pytam bo tak naprawdę nie jesteśmy pewni co było przyczyną. Może ktoś z Was potkał cię z takim przypadkiem??
  3. Był u mnie elektryk z 2 kompami i nie zdołał się połączyć, twierdzi ze za stary samochód (96r)
  4. To może być również immo. Nie mam kontrolki check wiec nie wiem jak to sprawdze
  5. Dziękuję za odpowiedz. A co odcina immobilizer?? Gdzie znajdę przekaźniki k43 i k44??
  6. Dziękuję za odpowiedzi. Czujnik wymieniłem na nowy - jutro posprawdzam przewody. Co do kontrolki nie świeci się w czasie zapłonu - tak jakby nie było napięcia. Podobno gaziarze lubią odpinać tą kontrolkę. Czy da się sprawdzić czujnik?? Jakie napięcia powinien mieć na wtyczce??
  7. Witam wszystkich, Zakupiłem ostatnio vectre 1.8 16V 115 KM z gazem sekwencyjnym rok 1996. Wszystko było fajnie do czasu kiedy pojechałem na wymianę filtrów gazu. Po wymianie silnik nie chce odpalić. Widziałem jak to robili i raczej wykluczam żeby coś zepsuli. Po przekręceniu kluczyka nie słychać pompy paliwa. Napięcie na pompie 9V, pompa podpięta pod akumulator chodzi. Czy można podpiąć ją do akumulatora i sprawdzić czy zapali?? Do cewki dochodzi napięcie 12V. Nie ma iskry przy próbie zapalania. Sprawdzone wszystkie czujniki i bezpieczniki. Wymieniony czujnik położenia wału. Nie ma alarmu. Nie odpala na popych (nie wie dlaczego wyrzuciło trochę płynu od wspomagania) Nie świeci się kontrolka check. Wyjąłem licznik, nie było żarówki ale po włożeniu na pewno dobrej nie świeci. Nie mam jak sprawdzić błędów - czy da się podpiąć ją pod komp?? Czy może to być imo?? Jak go sprawdzić?? Panowie proszę o pomoc.
×
×
  • Create New...