Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Zbigniew23071993

Forumowicz
  • Content Count

    156
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Zbigniew23071993

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 07/23/1993

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Chełm
  • Zainteresowania
    muzyka, motoryzacja, lakiernictwo,

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    VC GTS 2,2DTI Y22DTR

Kontakt

Recent Profile Visitors

206 profile views
  1. Tez mnie to zastanawia sa troche zywotniejsze, choc znam przypadki ze z tylu czesto otwierane mocno drzwi to ogranicznik peka na tym drucie napinajacym i trzymajacym stalowe rolki bo jest troche inaczej zbudowany , tez slyszalem ze niby sie da ale drzwi maja krotszy skok otwarcia,tzn. nie otwieraja sie tak szeroko.
  2. I jeszcze cos czy ori filtry gm sa ok czy lepiej jednak postawic na Mann/knecht ?
  3. Witam ja rowniez mam dylemat co do wymiany oleju... Do przebiegu 186 tys. Byl zalewany 5w30 GM dexos2 , a przez ostatnie 3 zimy Ow40 Mobil 1 ESP na zmiane z GM 5w30, przy przebiegu 210 zostal wlany Motul 5W40, teraz mam 224 tysie i chce zmienic tylko teraz sprawa wyglada tak ze jezdze krotkie odcinki codziennie czasami trasa 100-200km, wczesniej duzo ganialem polska niemcy , wiec zmienilo sie to i owo obdzwonilem rozne aso opla w polsce gdyz jeszcze tamtego roku serwisowalem w aso i opinie sa rozne ze oleje jakim zalac to : Ow30,5w30,10w30,0w40 a w innym aso opla tylko zalecaja 5w30 dexos2 , w innym odradzaja mobila standard to GM 5w30 dexos 2 lub na zyczenie klienta motul ... Co mi poradzicie drodzy forumowicze....szczerze to na mobilu 0w40 esp bylo ok ....
  4. Tez mam co kolega wyzej , jest to suchy filtr DPF marki HJS montowany jest za fabrycznym katalizatorem, do tego dostaje sie wlepki i dokumentacje, niestety na zachodzie obowiazuje ekologia i tym sie zajmuje firma HJS maja emulatory katalizatory filtry dpf, wszystko po to by auto spelnialo normy spalin, wszystko po to by nie placic duzego podatku ekologicznego i mozna wjechac do miasta jest to nie pierwsza i nie ostatnia vectra 2,2dti z wmontowanym filtrem dpf. Co do mulenia tego diesla 2,2 dti to sprawa wyglada tak : czujnik cisnienia w kokektorze lubi sie zasyfic i sypac bledami ze to zawor elektropneumatyczny siada, jesli jest fest zabrudzony to warto tez egr wyczyscic zeby bledami nie sypalo, mozna to zrobic domowym sposobem, jesli czyszczenie nic nie daje to sa 2 opcje faktycznie elektropneumatyczny zawor sterowania podcisnieniem siadl lub czujnik walu i tyle w temacie , te zaworki elektropneumatyczne mocno sie nagrzewaja i warto kupic ori niz zamienik bo zamiennik dlugo nie podziala , i warto tez czasem wyczyscic turbine zwlaszcza sterowanie zmienna geometria bo tez lubi sadzy nawalic i sie zacinac
  5. Juz doszedlem do wszystkiego redukcja na lewy bo zostaje reszta z 3,2v6 i gitara
  6. Witajcie powiedzcie mi prosze prawdziwe info na temat tych srednic rur, robie u siebie podwojny wydech z wlasnymi koncowkami mam vc gts 2,2dti , wydech mam pojedynczy a bedzie podwojny, z jakiej wersji kupic ten rozdzielacz, czy 2.0T, 2,2direct i 3,2v6 maja taka sama srednice rur czy jak bo w pojedynczym wystepuje 55,5/55 a czy w podwojnym rozgalezieniu jest tylko srednica z 55 rozdzielajaca sie na 45 ? Druga sprawa jest kilka rozwiazan tego rozgalezienia mozna kupic sam rozdzielacz lub z tlumikiem srodkowym,laczony opaska skrecana na rure od strony tlumika srodkowego o tej samej srednicy(55) lub rozgalezienie tlumikow od strony wydechu srodkowego ma poszerzenie srednicy na rure (55)na nia nachodzi i tak samo na tlumiki koncowe posiada poszerzenie na zlaczenie tlumikow na srednice (45)i kolejne rozwiazanie ta sama srednica co 55 od strony tlumika srodkowego laczona jest szeroka podwojnie skrecana opaska a na rozgalezieniu przechodzi w srednice 45 na ktore to tlumiki koncowe posiadaja poszerzenie na owa srednice 45 i na nia zachodza.... Nie mogli jednego zestawu zrobic ? W sklepie moto czesci wlasnie zobaczylem ze tak jest ten Y- rozgalezienie ma takie warianty ze ma od kazdej strony poszerzenia ,lub od strony na tlumiki koncowe lub na laczenie sie z tlumikiem srodkowym lub jest z tlumikiem srodkowym okraglym lub prostokatnym takim i ze to warianty od do roku danego pojazdu pojemnosci i nadwozia czy gts czy zwykly hb sedan...
  7. Ja jestem w trakcie podwojnego wydechu w 2,2DTi tylko pytanie mam takie jaki wydech na prawa strone kupic i jaki Y rury wydechu bo ponoc sa 2 srednice ..... Do wydechu i tak swojej roboty koncowki owalne bede wstawial.
  8. Mam wersje z Ellesmere Port UK na rynek Niemiecki i tez mam podgrzewane i u mnie grzeja jak sie wlaczy w climatronie przycisk podgrzewania, lukalem tam i instalacja zlacza wtyki ect. Wygladaja jak nowe wszystko dziala bezproblemowo, i chcialbym miec ten "bajer" w mglowych, bo mimo wszystko sie nie raz przydaje w przejsciowych warunkach pogodowych lub wtedy gdy jestem poza domem nie garazuje a plyn nie raz zlapie na dyszy zwlaszcza po myjce czy da sie to jakos polaczyc grzanie ze starych i psikanie mglowe z nowymi ? W mglowych jest wneka na podgrzewanie tylko jak i czym to polaczyc ze soba ??
  9. Nie ma sensu drzwi sprawdzane w aso drzwi chodza w kolkach :/dlatego ograniczniki siadly 😕
  10. Juz wiem niestety mocowanie zawiasu od strony drzwi trzeba razem z bocem wymienic 😕 jest zabezpieczony obustronnie i sam bolec nie wyjdzie tylko z elementem zawiasu drzwi kerowcy zawias slupka zostaje tylko torx trzeba wykrecic niestety aso komplet sprzedaje czyli caly element zawiasu:/
  11. Ja w calibrze czy astrze f ,vectra b zmienialem same bolce zawiasow
  12. A mi oprocz strzelania ktore jest glosne zaczely ruszac sie drzwi kierowcy , gora dol luz bardzo czuc niestety taki tryb zycia ze ciagle sie przetwieram z tymi drzwiami, jak mozna zniwelowac problem ? Czy to jest jak w calibrze ze sie te bolce zawiasow wybija i nowe wstawia i jest ok czy trzeba cale zawiasy nowe malowanie itp. 😕
  13. Ja tez nie jestem fachmanem, ale skoro klimy nie uzywasz, a po zlej pogodzie ci paruje szyba to mozesz miec upchane odplywy syfem jak auta sie nie garazuje, mialem tak z vectra b i paskiem, syf z drzew z igiel swierkow brud zamienia sie w zbita maz blokuje odplyw i woda przedostaje sie sie do srodka szukajac ujscia, profilaktycznie po zimie i po okresie wakacyjnym najlepiej tam zagladac i wyczyscic odplywy , nie raz przy samym ujsciu wezykow odplywowych sie pozapychalo i pozamiatane woda bedzie stala
  14. Poki masz wilgoc w aucie i przemoknieta wykladzine szybko sie tego nie wyzbedziesz, wykladzina jest skomponowana z roznorodnych materialow
×
×
  • Create New...