Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Zbigniew23071993

Forumowicz
  • Content Count

    181
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Zbigniew23071993

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 07/23/1993

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Chełm
  • Zainteresowania
    muzyka, motoryzacja, lakiernictwo,

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    VC GTS 2,2DTI Y22DTR

Recent Profile Visitors

275 profile views
  1. Szyby tez beda na razie kompletuje pakiet doposazen zewnetrzny itp mammam juz na oku fele 20cali i 19snow flake ktore tez trzeba by bylo odswiezyc, grill bedzie w trakcie budowy taki jak ten na zdj.tylko w kolor mojego auta, budowany na bazie wkladu plastra miodu niestety przez korone grill nie zostal jeszcze zaczety przez pana ktory robi w plastikach
  2. Fele na ta chwile czarne struktury GM malowane proszkowo wczesniej cale wypiaskowane bardzo drobnym piaskiem , zawiecha amory ori sachs jak na 1-wszy montaz dla modelu sport, do tego sprezyny sa progresywne wysokosc jak dla modelu sport/gts, byly fajne srebrzyste felgi.ktore gamonie na wulkanizacji dokrecajac pneumatem- tak pneumatem zamiast dynamometrycznym zepsuli w tamtym roku wiec pod reka mialem struktury ktore dzieki szwagrowi zostaly odnowione
  3. To jest ori lakier Y547 Magma Red - brylant
  4. Dodam rowniez ze mam autopoziomowanie w lampie, w kabinie nie mam regulacji recznej, przy kupnie ASO sprawdzalo auto wiec jesli lampy by byly nie ori od razu by powiedzieli,przy lampie byla przetwornica pod spodem xenon aluminiowa pucha , po bokach lamp lewej i prawej od zewnatrz kolejna pucha koloru czarnego do niej szla wiazka i do lampy druga kosc z wiazka tyle co pamietam zarniki mam philipsa chyba jeszcze ori ?? Bo taka banieczka po srodku jakas zolto szary nalot
  5. To jest moja vc a nie vb jak cos z reszta po lampie widac jakoego to auta lampa
  6. No zrozum ,tez jestem zdziwiony taka sytuacja co mam ci napisac wiecej.
  7. To zdjecia sa lewej lampy ktora jako pierwsza wczoraj rozbieralem , zazynalo juz robic ciemno chvialem szybko szybko poskladac jeszcze lakier mi popekal od wyginania zderzaka, jeszcze na koniec dnia chodzilem synom helikopter szukac bo odfrunal wsina dal i nieznalezlismy mimo szukania dzisiaj .... Jak przyjdzie mi znow cos rozbierac lampe to postaram sie dodac zdjecie prawej lampy w ktorej przeslona dziala na obie strony, co do swiatel mam do was pytanie ... Czy u was dlugie tez swieca tak ze prawa lampa ma kat swiata do lewej strony , a lewa lampa kat swiecenia do prawej ? Uklada sie to w taki sposob _/ \_ u was tez tak jest?
  8. Nie moge dodac wiecej zdjec bo przekraczam jakis limit
  9. To jest taki typ lampy vc gts, zdjecia lampy od prawej lampy zaczynajac do lewej
  10. w VB nie wiem choc mialem z xenonem ale nie jestem pewnien czy byl to ori xenon
  11. Wiem ze niektore Audi tak maja moj znajomy tez twierdzil ze tylko audi moxe takie cos miec opel na pewno nie... Ciekaw jak zaareaguje jak mu pokaze ten myk :8 u mnie wlasnie tez byl problem ze nie do konca dobrze odcinalo kat swiatla na prawa strone, wystarczylo poprawic przelaczanie zeby zaslony sie schowaly i teraz jest elegancko chchcialbym wam pomoc bardziej ale nie mam z polifta tego zadnych danych co do tych lamp, a zderzaka juz sciagac nie bede mam z pdc i sruby tak zapieczone ze z nadkola odkrecic nie moge musialem sie srogo nameczyc zeby lampy wyjac bez sciagania kol wychylajac zderzak z jednej strony popekal mi lakier , gdybym wiedzial z obu stron te kolki od zderzaka bym wyjal co sie chowaj pod maska a chcialem szybko z lewej z prawej jeszcze sie meczylem pompke wymienic od spryskow , moge jedynie otworzyc maske i wam cyknac foty jakia homologacje maja jakie numery itp
  12. Nie zrobilem wiecej zdjec zdemontowalem lampy zeby wyczyscic wnetrze soczewki i odbysnika xenon, w Prawej lampie jest dla ruchu lewostronnego, na plask, i na prawo stronny ruch,w lewej natomiast jest na plask i dla ruchu prawostronnego moge tylko zrobic jakie numery sa lamp jest to wersja przed liftem, po lifcie natomiast jak bralem czesci z anglika z 2005r na autoalarm itp z wersji GTS czarne lampy to tam wlasnie ten myk pokazal mi koles auto tez pochodzilo z tej fabryki co moj opel ,niestety nie mam ani numerow itp bo tak szczerze myslalem ze koles sobie to zdrutowal na handel a tu jak zobaczylem w swoich to zonga mialem ....
  13. A ja wam pokaze myk ori Hella lamp , opcja ta wystepowala w autach vectra c GTS konwersja modelu SPORT aut ktore wychodzily z fabryki Ellesmere Port UK na rynek zachodni, otorz lampy te posiadaja regulacje kata swiecenia zarnika xenon na plask, lewy kat swiecenia i prawy na europe zalaczam zdjecia ze swoich oryginalnych fabrycznych niemodzonych lamp ( mnie tez zdzwiko trafilo ) obok obudowy soczewki jest bialy uchwyt do przelaczania zaslony
  14. Moze wlasnie daltego ze zamiast x-clean mialem x-cess
  15. Zdjecia wnetrza glowicy z perspektywy korka wlewu, nie mam kamery inspekcyjnej, swiatlo rzuca zolta poswiate ale jest wnetrze takie srebrzyste, silnik ma na liczniku 238334 tys, silnik ori nie wymieniany, pompa nie regenerowana jeszcze.
×
×
  • Create New...