Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zbigniew23071993

Forumowicz
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Zbigniew23071993

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1993.07.23

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Chełm
  • Zainteresowania
    muzyka, motoryzacja, lakiernictwo,

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    VC GTS 2,2DTI Y22DTR

Kontakt

Ostatnio na profilu byli

105 wyświetleń profilu
  1. Zbigniew23071993

    Montaż i uruchomienie modułu CDC - SPORT

    A mam tez pytanie odnosnie zawieszenia sport czy na serio nie wystepuje zamiennik zblizony do oryginalu ? Bo problem mialem z doborem i ostatecznie wpadly sachs'a i nawet w ic stwierdzili ze zamiennik nie wystepuje i sachs zmienil koncowke numeru katalogowego z 63 bodajze na 67 jakos tak
  2. Zbigniew23071993

    Montaż i uruchomienie modułu CDC - SPORT

    A jesli by zrobic edycje softu i zaprogramowac ? Zapytam w auto krak
  3. Zbigniew23071993

    Montaż i uruchomienie modułu CDC - SPORT

    Ciekawe czy autokrak by to ogarneli, skoro dalo rade chip zrobic softu , musialbym sie dowiedziec
  4. Zbigniew23071993

    Montaż i uruchomienie modułu CDC - SPORT

    Mialem vb x18xe golasa a sporo gratow dolozylem, jak np klimatronik myslalem ze i vc da rade tez takie mody , z tym ze wszystko jest logowane pod auto i tak latwo nie ma juz
  5. Zbigniew23071993

    Montaż i uruchomienie modułu CDC - SPORT

    Tylko tego mi brakuje w zestawie 😛
  6. Zbigniew23071993

    Montaż i uruchomienie modułu CDC - SPORT

    Ponoc przy zakupie byla mozliwosc konfiguracji wyposazenia niezaleznie od wersji silnika...
  7. Zbigniew23071993

    Montaż i uruchomienie modułu CDC - SPORT

    Dziwna sprawa ...
  8. Zbigniew23071993

    Montaż i uruchomienie modułu CDC - SPORT

    Sprawdzalem pod zaslepka na konsoli wtyczki wogole tam nie ma co bym potrzebowal oprocz przycisku ?
  9. Zbigniew23071993

    Montaż i uruchomienie modułu CDC - SPORT

    Witam a jak jest ze sportem w vectra c gts konwersja modelu sport 2,2dti Y22DTR z 2003r, produkcja Ellesmere Port. Wielka Brytania na rynek niemiecki, zawieszenie ori sport sachs'a obnizane bez IDS, da rade cos zdzialac w tym modelu z przyciskiem sport zeby to chulało bez amorow ids ?
  10. Zbigniew23071993

    Problem ze wskaźnikiem temperatury

    Witam, a mam pytanie odnosnie temperatury cieczy chłodzacej w 2,2 dti Y22DTR , po przejechaniu 20km nie podnosi sie wskazanie temperatury na liczniku, cieplo na klimatroniku po ustawieniu 20stopni czuc dopiero po 15km, nie raz jest tak ze temperatura skacze lub wogole nie pokazuje, jest to vectra c gts pytajac w inter cars i innych sklepach nie ma czegos takiego jak wymienny wklad termostatu tylko i wylacznie calosc z obudowa, prosze o jakiekolwiek wskazowki i ewentualnie jakis link do pewnego zródła gdzie kupie wkład termostatu z uszczelka i ewentualnie czujnik temperatury cieczy przy termostacie , dla pewnosci wymienie
  11. Tasiol przerabiałem to już i nic to nie dało i graty od znajomego brałem i nic a ja swoje jemu i działa i o co chodzi nie wiem, wiem tyle ze silnik ma mody -dolot nie jest oryginał bo nie jest taki duży i do każdego cylindra jest jest oddzielne kolano podobnie jak w bmw które miałem, oryginał kolekt or wydechowy bo wymieniałem uszczelkę ale jest gładki w środku i duże sa fasolki które praktycznie nie są fasolkami bo są zeszlifowane i powiększone taki już kupiłem ale działało wszystko. Kupiłem znów po zimie klimatronika te same kolory kabelek budowa wszystko to samo musiałem bo klapki się ukręciły i 2 silniczki spaliło zamontowałem i wszystko grało ale jak wracałem z nl wczesna wiosna do pl przestało działać i jak za jakimś dieslem jechałem to smurd w środku miałem, ale klimę odgrzybiłem bo włączyłem obieg zamknięty i ten przewód z elektrozaworu co idzie do zaworu nagrzewnicy ustami wciągałem ciśnienie klapki się podnosiły mało opornie ale taki dźwięk lekkiej trąbki wydobywał się przy tym ze zbiorniczka z podszybia i co o tym sadzisz ?
  12. Witam może ktoś z forum pomoże mi rozwiązać ta zagadkę z podciśnieniami bo ręce opadają zrobiłem fotki i dokładnie wytłumaczę na czym problem polega i proszę o pomoc bo wymiękam z tym już totalnie jak widać na zdjęciach już próbowałem wszystkiego jest tylko "cykanie" włącznik obiegu został zakupiony nowy nic to nie dało, gdy zaciągnę ustami powietrze przez ten wężyk zaznaczony na czerwono klapki się unoszą i nie opadają ciśnienie trzyma, dopiero gdy wyłączę obieg opadają całkowicie, później gdy chce znów włączyć obieg zamknięty klapki unoszą się jak na zdjęciu do połowy i tak zostają, lecz gdy z każdym włączeniem i wyłączeniem obiegu klapki coraz mniej się podnoszą aż później całkowicie się nie ruszają i tylko jest cykanie...taka pierdoła ale uciążliwa zwłaszcza jak się jedzie za jakimś dymiącym dieslem i wtedy w aucie przy włączonej klimie śmierdzi i nie ma jak jej odgrzybić wiec wasza pomoc jest niezbędna ... dodam ze trójzawór nagrzewnicy został wymieniony na nowy wiec jest 100% sprawny tak i jak silniczek klapek , problem tkwi w podciśnieniach jeśli ktoś ma taki silnik jak ja czyli x18xe prosiłbym o zdjęcia podłączonych podciśnień z trójzaworem elektrycznym przy filtrze pyłkowym jak i bez tego zaworu, muszę spróbować wszystkich opcji razem z wasza pomocą bo mi sił już brakuje będę bardzo szczęśliwy oczywiście plusy za pomoc bezcenna polecą
  13. za przycisk obiegu powietrza nie ma przekaznika,jest bezpiecznik tylko,sam przycisk słuzy do właczenia i wyłaczenia i nie ma przekaznika, natomiast dziwne jest to ze klima nie reaguje ... masz klimatronika czy zwykła klima ? ja tez mam problem z obiegiem wewnetrznym... ostatnio jak zrobiłem zwarcie to popaliło mi 2 przyciski a we wszystkich przyciskach żarówki... na szczescie mam zawsze w zapasie to nowe przyciski wstawiłem i jest oki moim zdaniem jesli sie myle to poprawcie to moze byc wina elektryki... spalony bezpiecznik,badz styki kostki w panelu sterowania jesli to klimatron bo miałem z tym przeboje u mnie problemy sie zaczeły po przerzuceniu klimatronika z diesla i od tamtej pory brak obiegu i dlaczego do dzis dnia nie moge rozwiazac....
×