Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Adil

Forumowicz
  • Zawartość

    230
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Adil wygrał w ostatnim dniu 28 Wrzesień 2017

Adil ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

6 Neutral

1 obserwujący

O Adil

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1995.11.10

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sępólno Krajeńskie

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    VC z19dth

Ostatnio na profilu byli

599 wyświetleń profilu
  1. Adil

    Poziom oleju

    I jak sytuacja? Zmieniałeś?
  2. Adil

    Turbodziury...

    Mam auto 3 lata i szczerze mówiąc nie pamiętam kiedy to się zaczęło ale najprawdopodobniej było od początku. 2 lata na pewno to mam. U mnie turbo nie gwiżdże jak na zimnym ale głośno świszczy jakby co najmniej 500km jechało aż się ludzie odwracają
  3. Adil

    Turbodziury...

    Może gdzieś lewe powietrze wyłapuje? Wydaje mi się, że mam ten sam kłopot, takie jakby chwilowe odpuszczenia gazu i ponownie wciśnięcia. U mnie występuje to tylko czasami, a czasami wszystko idzie równo. Na pewno nie jest to wina softa, raczej mechaniczna sprawa A no i egr, przepustnica i wszystkie inne pierdoły były czyszczone prócz "n75". Kolektor bez klap ale przed wymianą było to samo więc myślę, że można kolektor wykluczyć
  4. To przewód od odmy, jeszcze się nie spotkałem, żeby u kogoś były szczelne te plastikowe ścierwa. Na pewno nie przez to nie masz mocy. Pierwsze co to sprawdź przewód przy pompie vacuum i zaworku przy chłodnicy bo masz objawy np. braku podciśnienia. M.in chodzi mi o ten, który widać na zdjęciu z prawej strony (odwrócone C). Ogólnie zacznij od sprawdzenia wężyków tych cienkich. Kolektor widzę miałes wymieniany, nowy z klapami czy zaślepiany?
  5. Adil

    Poziom oleju

    I sprawdzałeś coś z tym olejem?
  6. Adil

    Signum 1.9 cdti jakie obroty

    U mnie nie ma znaczenia czy cały czas cisnę w mieście czy na trasie jeszcze nie udało mi się przekroczyć 8l a nie ukrywam, że często zdarza mi się przycisnąć na 2 i 3 biegu. Trasa 400km na tempomacie 200 na odcinku 30km a reszta tempomat 150-160 bo idealnie pusto i wyszło chyba 7,6l na ekranie. W mieście odpalanie gaszenie pi**a i teraz też mi pokazuje w granicach 7,6l. Licząc od tankowania do tankowania oscyluje to w granicach 6l średnie mieszane
  7. Adil

    Poziom oleju

    Po katalogu IC pokazuje, że czujnik poziomu od Z19DT pasuje do Z19DTH, jest ktoś w stanie to potwierdzić?
  8. Adil

    Poziom oleju

    A ja tyż to mam, a nie mam kiedy czujnika wymienić. Tyle, że fakt jest taki, poziom oleju na bagnecie jest ok gdy kontrolka się zapala, ale po dolaniu oleju samoczynnie znika, po iluś set kilometrach znów się zapala, ostatnio jeżdżę ciągle miasto praktycznie, na trasie 700km nic się nie zapaliło a na drugi dzień przejechałem w mieście w koło i kontrolka. DPF się wypala normalnie. No i oczywiście jak wyżej, gaszę auto, wyciągam kluczyk i wkładam i kontrolki już nie ma, nieraz przez 10 kilometrów nieraz przez 100. Opcom nie rzuca żadnych błędów
  9. Adil

    Temperatura zewnętrzna a klimatyzacja

    Musisz gałę środkową nacisnąć i AC uruchomić to wtedy się dopiero klima załączy. Jeśli masz climatronic oczywiście A sam czujnik temp. zewnętrznej według mnie nie ma wpływu na działanie klimy chyba. Czujnik 20zł kosztuje w zderzak
  10. Rada na dziś: Nigdy nie eliminuj dwumasy Wymieniłem 2szt. w bardzo krótkim czasie i obie napier....ją
  11. Jakby co to mam całe 1.9 120 na części, w razie coś potrzebne by było to pisz pw. Generalnie po wymianie skrzyni przestała mi wchodzić jedynka, zaczne od wymiany tych dźwigienek pod maską przy akumulatorze ale na poprzedniej skrzyni było ok Wk-wia mnie już ten samochod -.-
  12. Adil

    Kratka halogenu

    Najlepiej zdejmij zderzak i zobaczysz te zatrzaski bo tam trzeba troche przykombinować. Zapomnialem dziś zdjęcia zrobić, jutro postaram się pamiętać z rana to wrzucę Na ostatnim masz zaznaczone gdzie wdziać śrubokręt. Czasem trochę trudu to sprawia. A halogen przykręcany jest na dwie czy tam trzy śruby 8 lub 10mm
  13. Adil

    Kratka halogenu

    A halogen nie jest przypadkiem skręcany też z kratką? Jak do tego czasu nikt nie da znać to rzucę okiem bo mam gdzieś zderzak i halogeny to wrzucę zdjęcie I druga sprawa, nie masz tej drugiej kratki też żeby podpatrzeć?
  14. Jeśli pytasz mnie to pierwszy komplet wymieniałem po zakupie przy przebiegu ok 250tyś km i nie było jakoś bardzo mocno zużyte i nie wiem czy wcześniej ktoś coś w skrzyni wymieniał ale wątpie, samochód jeździł głowie po autostradach. No i jako, że wk-iało mnie to grzechotanie to po ok. 70tyś, które zrobiłem w jakieś 2 lata wymieniłem drugi raz. Olej też świeży, stan zalecany przez producenta, bodajże 2.2l?? Niektórzy radzą dolać do 2.4 czy coś takiego ale osobiście wątpie, aby to pomogło. Szkoda mi tego samochodu się pozbywać bo już mam praktycznie porobione prawie wszystko, tylko w tej skrzyni nieszczęsnej coś się sypie. Mam jeszcze jedną F40 bo przywiozłem vectre 1.9 na części ale jak mam znowu przekładać i 300 u mechanika zostawiać to same wymiany zaczynają powoli przedrażać wartość dwumasy bo w tym roku skrzynia juz 2 razy była wyciągana. No i nie chciałbym też sprzedaż komuś świadomie kłopotu, którego jeszcze nikt nie potrafi rozwiązać.
  15. A przy tym głuchym stuku występuje Ci też jakieś szarpnięcie czy coś?
×