Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Giro_GSi

Forumowicz
  • Zawartość

    342
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Giro_GSi

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dzierżoniów dolny Śląsk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    opel vectra c kombi z20net opc line

Ostatnio na profilu byli

384 wyświetleń profilu
  1. Giro_GSi

    Z20NET praca na 3 cylindrach na zimnym silniku

    No tak zapomniałem jeszcze o rozrządzie, ale ja założyłem swój stary, bo główny widać że był wymieniany, a balans jeszcze był ok Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  2. Giro_GSi

    SPREZYNY

    Jaki samochód, i jaki silnik,jakie koło , bo jak dla mnie to wysoko jeszcze jest Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  3. Giro_GSi

    Z20NET praca na 3 cylindrach na zimnym silniku

    Panowie z tą kompresją to ja już to przerabiałem u siebie. Samochód VC z20net 2006 rok polift na szarych ftryskach. U mnie było to samo, na 3 cylindrach było po 14 a na jednym nawet 10 nie było. Zdecydowałem się wtedy na zakup słupka, żeby się nie bawić rozbierania silnika, nie stety słupek który kupiłem okazał się w gorszej kondycji niż mój, więc decyzja była prosta, rozbierać swój. Po rozegraniu okazało się że zawory są pozapadane, przybliżone koszta regeneracji głowicy z wymianą zaworów (na zamiennikach) to jak dobrze pamiętam około 2,5tys, ale po konsultacji telefonicznej z chłopakami turbolpg odradzono mi zamienniki zaworów , gdyż ponoć nie wytrzymują temp i poprostu szkoda wydawać kasy na zamienniki. Jak dzwoniłem do serwisu to jeden zawór wychodzi ok 200 zł *16(3200zl) i w tym momencie szczęka odbiła mi się od ziemi. Więc rozebrałem ten słupek co kupiłem (pochodził z przedlifta) i okazało się że ma lepszą głowice od mojej, więc szybko do planowania i do docierania zaworów (robiłem to ręcznie, osobiście nie polecam, lepiej dopłacić chłopakom co frezują zawory i gniazda) przejeździłem już 15tys i narazie ok (w niedługim czasie po remoncie głowicy założyłem lpg, te 15tys to już na gazie). Jak macie jakieś pytania to chętnie pomogę. Jak masz możliwość kupienia silnika, który jest jeszcze na samochodzie i jest możliwość odpalenia, to nie ma się co zastanawiać, bo wspomnę że ja to robiłem sam, a ty jak chcesz dać do mechanika, to on jeszcze swoje też doliczy. Napisz jeszcze do Raflag, może on coś ma do sprzedania, a jak nie to może on ci to ogarnie. Powodzenia. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  4. Giro_GSi

    Amortyzatory tył kombik

    Ale muszą być chyba od GTS'a w kombi, bo też były. A masz u siebie tak że jak wjedziesz w jakieś nierówności poprzeczne, to tył tak jakby faluje, czuć to bardziej jak się jedzie powyżej 100km\h Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  5. Giro_GSi

    Amortyzatory tył kombik

    U mnie jest podobnie z tym bujaniem, ja jak będę wymieniał amory to kupie raczej do sportowego zawieszenia. Wydaje mi się że Eibach się trochę przeliczył, że te sprężyny mogą współpracować ze standardowym amortyzatorem. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  6. A gdzie mam przyłożyć multimetr i na jaką wartość go ustawić Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  7. A ja się podłączę pod temat, jak sprawdzić czy cewki są sprawne. Można je jakoś pomierzyć omomierzem Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  8. Giro_GSi

    Wymiana pompy paliwa - demontaż siedzen

    Tylne oparcia, to chyba prostsze niż dolna kanapa. Musisz trochę złożyć tylne oparcie, to większe, złap za dół oparcia i mocno pociągnąć do góry, tylko w jednym rogu tym od drzwi, one są na takich grzybkach zatrzaskowych a połączone ze sobą są takim bolcem. Chyba dobrze to wytłumaczyłem, jak czegoś nie będziesz wiedział to pisz Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  9. Giro_GSi

    SPREZYNY

    Do jakiej VC to zakładasz(rok,model nadwozia,silnik) Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  10. Giro_GSi

    Felgi 19 cali snowflake

    Może spawacz źle pospawał. Ja swoje już sprzedałem, profil 35 i Eibach -30mm to jednak trochę za twardo. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  11. Giro_GSi

    Wymiana klockow i tarcz przod

    To jest 314 czy 345 mm Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  12. Giro_GSi

    Rozrzad w Z20NET

    A jak można wiedzieć ile cię kosztował remont głowicy, i jakie zawory wymieniałeś(oryginały czy zamienniki) Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  13. Giro_GSi

    Felgi 19 cali snowflake

    Też tak myślę, dlatego je kupiłem, bo były w dobrych pieniądzach. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  14. Podjedź do tapicera, powinien mieć coś bardzo podobnego. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  15. Giro_GSi

    Felgi 19 cali snowflake

    A tak dwie inne już pospawane, Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
×