Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Giro_GSi

Forumowicz
  • Zawartość

    409
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Giro_GSi

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dzierżoniów dolny Śląsk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    opel vectra c kombi z20net opc line

Ostatnio na profilu byli

433 wyświetleń profilu
  1. Giro_GSi

    Montaż oryginalnego haka

    Ja piszę o tej gumie osłaniajacej cały mechanizm rozkładający. I w serwisie już byłem niedodostania. Chodzi o tą gumę Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  2. Giro_GSi

    Rozrzad w Z20NET

    Dobrze Rafalg mówi. Są odwrotnie założone Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  3. Giro_GSi

    Z20net szarpanie na zimnym,

    Hehe, no niby nie. To widocznie moi gazownicy chyba też nie byli dawno na badaniu krwi :-D Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  4. Giro_GSi

    Z20net szarpanie na zimnym,

    No dobra, a jak wkładają afr do jednej rury, to drugą chyba muszą i tak zaślepić, bo odczyt będzie nie miarodajny,bo cześć spalin ucieka drugim wydechem, czy się mylę? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  5. Giro_GSi

    Z20net szarpanie na zimnym,

    To jest właśnie najgorsze, że żeby ktoś to porządnie ustawił to trzeba przejechać pół Polski :-( I później właśnie tworzą się baśnie i legendy jak to ten, czy tamten silnik h...owo chodzi na gazie. A u was jak jest z tymi tlumnikami, macie pojedyncze, czy gdzie wkrecają afr'a Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  6. Giro_GSi

    Z20net szarpanie na zimnym,

    Trochę to trwało, ale byłem wkoncu na ustawieniu gazu, poprawili mi te korekty i narazie jest ok. Pytałem też jak bym chciał ustawić na tą sondę afr, to niby dali by radę, ale chyba do końca nie wiedzą jak, albo się boją,a jak wspomniałem że mam podwójny wydech z tyłu to już im w ogóle chęci odeszły. Mówił coś że trzeba by wykręcić pierwszą sondę i w jej miejsce wkręcić afr. Bo ja im mówię że jak jest problem z tym tłumikiem to mogę przed rozejsciem na dwa, wspawać taki adapter żeby można było ja tam wpiąć. Ale jeszcze wspominał że jakby ustawił na afr, to może być taka sytuacja że przy butowaniu na autostradzie może się zapalić check. Czy to prawda? (to pytanie kieruje do osób które mają lpg w swoich z20net i mieli ustawiane na sondzie afr ) Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  7. Giro_GSi

    Montaż oryginalnego haka

    A ma ktoś może jakiś numer tej gumy. Bo tak to nie wiadomo pod jaką nazwą szukać tej gumy/osłony Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  8. Giro_GSi

    Montaż oryginalnego haka

    Trochę to trwało, ale hak dzisiaj zamontowałem. Miałem tylko trochę problemów z czujnikiem otwarcia /zamknięcia haka, bo piszczał cały czas jak hak był rozłożony, a jak był zamknięty, to nie piszczał, musiałem wszystko dobrze przeczyścić i posmarować, bo niby się rozkładał i blokował, ale bolec blokujący nie dokońca wchodził w dziurę i dlatego nie wyłączał czujnika. Ale teraz pytanie gdzie dostać tą gumę zabezpieczającą, chyba że ktoś wymyślił czym ją zastąpić. Albo może ma używkę do sprzedania? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  9. Giro_GSi

    Z20NET KLEKTO POMOCY~~!!!

    Jak dla mnie to trochę brzmi jak coś z wydechem, obejrzyj dobrze turbo i zobacz czy są wszystkie śruby przy łączeniu turbo z katalizatorem Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  10. Sprawdź tył, u szwagra w zefirze tak było,że jedna strona tyłu brała słabiej i jak się hamowało to normalnie ciągło do rowu Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  11. Giro_GSi

    Montaż oryginalnego haka

    A nie masz może jakiegoś zdjęcia Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  12. Giro_GSi

    Montaż oryginalnego haka

    Panowie,ma ktoś może zdjęcie w którym miejscu trzeba zrobić dziury pod wiązkę i linkę do tego haka. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  13. Giro_GSi

    Montaż oryginalnego haka

    Panowie, dzisiaj przyszedł hak oris automat. Więc rozwiewam wszystkie wątpliwości związane z wagą haka. Hak waży ok 33 kg +/-2kg, bo ciężko to zwarzyć, blachy z bagażnika wraz z śrubami 9kg. Więc całość waży ok 42 kg +/-2kg. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  14. Giro_GSi

    Montaż oryginalnego haka

    No właśnie też mi się tak wydawało, że westfile robił wpinane, a na początku wątku inni piszą że mają ten z wajchą i jest to westfile. Dlatego zdziwiło mnie to że gościu mi chce sprzedać oryginalny hak, a tu nazwa oris? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  15. Giro_GSi

    Montaż oryginalnego haka

    No dzisiaj naładowałem ok 50 kg do bagażnika to siadł jakieś 5-7mm. A jakiej firmy są te wasze haki, bo na tym moim pisze oris, czy to jest nazwa modelu. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
×