Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Brayanfelix

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Brayanfelix

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 02/14/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Zainteresowania
    Gra na gitarze, majsterkowanie

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra B, X18XE1
  1. Hej, Odświeżę trochę ten temat. Czy ktoś z Was wymieniał/uszczelniał wężyk tylnego spryskiwacza? Płyn cieknie mi wewnątrz klapy. Rozebrałem co się dało ale nie mam pojęcia jak dobrać się do spryskiwacza. Z góry dzięki za odpowiedzi.
  2. Dokładnie tak. Swoją drogą, Peter, jakie miałeś objawy padającej przepływki?
  3. Miałem podobny problem z muleniem na pierwszych biegach. Pomogło czyszczenie przepustnicy i wymiana świec.
  4. Nakleiłem na klapę bagażnika naklejkę z imieniem synka
  5. Odcinał. W każdym razie już po problemie. Przyczyna była prozaiczna - wtyczka od przepustnicy nie stykała do końca:) Temat do zamknięcia
  6. Nie, na postoju mogę kręcić do oporu. Mechanior umywa ręce i twierdzi że to nie wynik czyszczenia przepustnicy tylko że albo przepływomierz albo pompa paliwa. Po tym czyszczeniu, faktycznie obroty przestały tak wariować i autko lepiej jeździ ale kręci tylko do 3 tys i bieg jałowy ma około 1000 obr./min.
  7. Trochę falowały obroty i spadały poniżej prędkości biegu jałowego przy wciskaniu hamulca i sprzęgła. Wymiana świec trochę pomogła. No i pomyślałem że skoro daję do mechanika autko żeby wymienić hamulce to niech od razu przeczyści przepustnice to może akurat problem całkiem zniknie, a tu lipa :/
  8. Panowie pomocy! Dzisiaj odebrałem moją vectrę od mechanika. Gość miał m.in. wyczyścić przepustnicę. Po odebraniu autka, nie chce ono się kręcić powyżej 3 tys. obrotów (silnik x18xe1). Dodam, że nie wyskakuje "check". Jutro jadę do gościa i niech naprawia to w ramach gwarancji . Pytanie, co ten mechanik mógł spaprać? Czy jeżeli np. okaże się że trzeba wymienić przepustnicę, to na czyj koszt jest zakup nowej części? Bo nie zamierzam płacić za to. Z góry dzięki za pomoc.
  9. Dzięki za info. Nie mam klimatronika więc w takim razie powinien pasować zwykły przedliftowy do klimy manualnej, wg tego co mówisz.. W najbliższych dniach będę majstrować przy tym, jakby się okazało (choć w to wątpię) że potrzebny będzie taki sam to na pewno dam Ci znać i się dogadamy co do handlu. P.s. co do numerków - Stary, bez spiny:) celowo je pisałem żeby była jasność jakie konkretnie rezystorki porównujemy. A ludzi z ASO ciężko brać na poważnie, ale bądź co bądź są jakimś źródłem info.
  10. Dmuchawy. Jesteśmy w dziale "układ chłodzenia + ogrzewanie" więc wydało mi się to oczywiste że chodzi o wentylator. Dostałem odpowiedź z jakiegoś ASO Opla: "Rezystory nie są takie same i nie można stosować ich zamiennie. Pierwszy (GM 90568693) jest do przedlifta z AC , drugi do polifta (GM 90586303) bez AC" To w takim razie, wlatuje następne pytanie: czy do polifta (wersja 100) z manualną klimą będzie pasować GM 90568693?
  11. Panowie, Czy ktoś się orietuje czym różnią się oporniki: GM 90568693 i GM 90586303? Wyglądają tak samo, a z tego co widzę to ten pierwszy był w modelach przedliftowych a ten drugi w poliftowych. Chciałbym użyć tego pierwszego zamiast tego drugiego:) Chyba nie byłoby to problemem?
  12. Właśnie się przymierzam do czyszczenia i nie wiem czy odłączyć akumulator. Odłączaliście do czyszczenia? Proponuję też podsumować sprawę adaptacji po czyszczeniu w X18XE1. Na podstawie wyżej opisanych doświadczeń kolegów myślę że można powiedzieć że NIE trzeba robić adaptacji. Potwierdzacie?
×
×
  • Create New...