Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

qp_seba_qp

Forumowicz
  • Content Count

    0
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About qp_seba_qp

  • Birthday 01/18/1990
  1. Wizualnie bardzo ładna, wiadomo wypucowana do handlu. Z mechanicznych rzeczy nic nie zaobserwowałem, jedynie zastanawia mnie fakt że gość ją kupił w lutym tego roku z komisu przy salonie czy jakoś tak. Z informacji która uzyskali mi chlopaki z forum astry-g nie było w niej poważnych szkód (informacja od Aso w Niemczech) tylko co on z nią robił że w lutym kupił a dwa tygodnie temu wystawił ? Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
  2. Signum malutki :-) Ja budy kombi szukam :-) Mam dość kombinowania czy wjedzie mi wózek i torby :-D
  3. U mnie w Z22SE dzwonił, wymieniliśmy był na 2 cm rozciągnięty. Wsadzilismy Febi i w sumie chodzi głośniej niż tamten dzwoniący :-/
  4. Ostatnio tą oglądałem. http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5407766012 ale czysto dla funu pojechałem, zobaczyć jak to wygląda i jak jeździ. Przebieg cofniety o 30 tys. Sprawdzili mi na forum astry. Została kupiona w lutym tego roku przez polaka w komisie przy Salonie Opla w Bautzen z przebiegiem 260. Tu ma już 230 a na słowo Aso zaczął kręcić nosem. No ale wizualnie auto jak i frajda z jazdy nieziemska. Poszukam i przede wszystkim podejde do zakupu z głową. Napewno chciałbym tutaj na forum mieć dostęp do dzialu auta klubowiczów z działu giełda, bo trafiaja się naprawdę perełki. Wiem że często klubowicze mają problem ze sprzedażą bo ciężko sprzedać auto modzone nie seryjne, a mi to akurat na rękę bo sam lubie modzic u siebie :-)
  5. Może nie marze ale zaczynam się powoli rozglądać i dopytywać aby nie popełnić błędu jak przy zakupie astry z 2.2 gdzie totalnie byłem nie świadomy tego jakie tw silniki są awaryjne.Z tego co doradzili mi tutaj to albo 3.2 albo 2.0T. Spalanie w astrze mam 12 litrów, pytałem znajomego ile pali mu 3.2 w mieście to ok 15 wiec jak dla mnie tragedi nie ma, części do 3.w są też w miarę tanie. Przy moich przebiegach diesel nie opłacalny, lpg też się nie zwróci. Mam też dość spory rabat w intercarsie i autozatoce więc wszystko jest na dobrej drodze.. Mówię rozglądać i dopytać się mogę, zawsze być poinformowanym lepiej niż wcale.:-) Zniżek mam full czyli pojemność też mi nie straszna. Z VC rywalizuje jeszcze Zafira B która miałem przyjemność jeździć i w dieslu 150 KM i 2.0T ale znaleźć coś godnego z 2.0 T jest ciężko, a każdy inny silnik benzynowy tam nie jedzie. Dlaczego uparłem się na polifta w VC, bo poprostu jest ładniejszy i bardziej mi się podoba, te lampy w przedlifcie poprostu są dla mnie obrzydliwe :-/
  6. Kurde myślałem że wchodzą bezproblemowo ewentualnie jakieś zaczepy trzeba dorabiać :-/ No trudno w takim razie nadal szukam polifta. Wydaje mi się że mój temat został wyczerpany. Znalazlem fajny temat na forum gdzie oceniacie samochody z ogłoszeń tak więc w razie wątpliwości ppdpytam tam no i oczywiście przestudiuje już założone tematy :-) Dzięki chlopaki, szerokości wam życzę i udanych modów :-P
  7. Dokładnie przeraża mnie przynajmniej w obecnej chwili.Znając moje szczęście do samochodów pewnie zaraz po zakupie będę musiał wymieniać. Fun z jazdy pewnie nie ziemski, ale w związku z tym że mam dziecko i rodzinę, a nie zarbiam Bóg wie ile rozum musi wygrać z sercem. Będę szukał w takim razie 2.0 T lub 3.2 V6 tylko powiedzcie mi dwie rzeczy. Czy jest możliwość wsadzenia lamp polift w przedlifta i czy przedlift miał kolorową navi ? Bo wszystkie na allegro jakie widziałem mają wyświetlacz bursztynowy
  8. No spalanie to przypuszczam że małe nie jest ale liczę się z tym. Jakbym chciał oszczędności to szukał bym Fabii 1.4. Co do rozrządu, muszę przejść się po hurtowniach i popytać czy są zamienniki albo jaka cena w ASO. A o co tak naprawdę chodzi z tym rozrząd em ? Zrywa się łańcuch czy co ?
  9. Przeczytałem cały temat od postu "aktualizacja po 5 miesiącach". Wg mnie w aucie od omegi nie było nic ukrytego, rzeczy normalne do wymiany które się zużywają, a to że musiał wymienić rozrząd za 2500 tys to kogo wina, łańcuch też się zużywa po jakimś przebiegu, jak chciał na pasku to mógł coś innego kupić. Druga sprawa, opony ze2 miał do wymiany, to co nie widział przy zakupie ? Szkoda gadać, to nie są auta nowe, wg mmie nic tam nie było wadą ukryta aby wystawiać omedze negatywna opinie. Co innego gdyby np było bite a zapewniał że nie jest. Wg mnie opinia kupca który myślał że kupił nowe " używane" auto które będzie kolejne 14 lat jeździć bez wkładu finansowego. Ja czytałem dużo opini o omedzie i tym na "l" laki czy jak on to ma. Wiadomo zawszs trafi się negatyw bo są różni ludzie.
  10. No właśnie zacząłem przed chwilą lekturę i widzę że tam się dzieje. Domin coś ewidentnie kręci
  11. Czytałem ale tak pobieżnie się przyznam. Nie zaglebialem się w temat może wyciągnąłem z kontekstu. Wiem że miał do omegi jakiś żal że miało auto być igła a tu psikus.
  12. No właśnie czytałem ten temat, jeżeli to prawda że auto było bite a miało nie być to faktycznie nie fajna sprawa, a to że padają niektóre podzespoły to raczej rzecz naturalna, przecież to też nie jest młode auto.
  13. Może źle się wyraziłem, bardziej chodzi mi o OPC line z silnikiem 2.8 ale samego OPC nie wykluczam. Wspomniałem o was chłopakach z sieradza bo śledzę wasze tematy od stycznia i same pozytywne komentarze a tu ostatnio fala negatywów szczególnie na twój temat, że auta bite, nie zgodne z przebiegiem itp dlatego pytam, nikomu nie chcę ubliżać. Co do ceny widziałem że OPC wahaja się pomiędzy 22 a 30 tys , wasze z sieradza są zawsze ciut droższe
  14. Ja odcięcie mam 90, z tym że robię codziennie tą samą trasę i po wszystkim już po prostu rzygam :-) No wiadomo że jak na weekend przesiade się do astry 147 km to jest fun, ale mam już dość tego silnika, zresztą blacharka powoli też już podupada i tak rozglądam się za VC. Miała być C Klasa ale słabo na rynku z opcją która mi odpowiada, a myślę że za 24 tys plus opłaty już coś trafię. Chciałem zadzwonić do handlarzy forumowych z Sieradza ale oni też podobno już są januszami biznesu
×
×
  • Create New...