Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

bartek4334

Forumowicz
  • Content Count

    119
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About bartek4334

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 04/10/1994

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kamień Pom.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    VB 2.0DTI 101KM

Recent Profile Visitors

296 profile views
  1. Podepnę się pod temat. Czy jest gdzieś poradnik jak zabrać się za uszczelnienie układu paliwowego? Czyli z tego co poczytałem i zrozumialem to do wymiany podkładki wtryskòw i uszczelniacze trawersów?
  2. A u mnie tak wyglada moja VB na oryginalnym zawieszeniu i felgach 7,5J x16 ET40 i opona 205/55/16. Nic nie obciera, nie trze itd. Myślę, że przy 7,5" można by pokusić się o ET35 i byloby idealnie.
  3. Przetestuję to, warto spróbować. Nadal jednak oczekuję odpowiedzi na pytanie czy każda pompa z jedną wtyczke będzie pasowała plug&play czy musi być o odpowiednim numerze?
  4. Jeśli chodzi o potencjometr gazu to obserwowałem jego zachowanie i wykluczam problem z nim. Kolego miałem problem z odpalaniem auta po dwóch dniach przestoju. W tej chwili pominąłem filtr paliwa i mam założony zwykły przelotowy filterek. Problem raczej zniknął z odpalaniem po dłuższym postoju więc zapowietrzony układ też odpada. jedyne co mi pozostaje to wymienić ten filterek, dolać dobrego paliwa i może jakiś dodatek
  5. Zdaję sobie sprawę ryzyka zakupu pompy używanej, ale postaram się znaleźć coś w okolicy i uzyskać gwarancję rozruchową. A jak długo pochodzi to już się okaże / Nie...błąd po zgaszeniu auta i odpaleniu na nowo pojawia się po kilku kilometrach, a później pojawia się praktycznie przy każdym rozpędzaniu, a zaraz po puszczeni gazu błąd znika :/
  6. Rozumiem, ale tak jak pisałem chcę to zrobić jak najtaniej bo remont pompy to połowa wartości auta, a ludzie na necie piszą o jakiś przestawionych rozrządach, nieszczelności ukladu wtryskowego itd. Chociaż u mnie raczej ewidentnie widać winę nastawnika pompy :/ Tylko czy to wina elektroniki czy mechaniki? Proszę tylko teraz o info jak to jest z tymi pompami bo chyba zaryzykuję w używaną pompę
  7. Tak czytałem ten temat i kilka innych i jak zauważyłem to nie zawsze była to wina pompy Zależy mi, żeby zrobić to jak najtaniej. Jak sprawdzić czy to wina pompy od strony mechanicznej czy elektronika? Czy decydując się na używaną pompę muszę kupić o identycznych numerach? Czy od silnika 82KM też pasuje? Widzę, że różnią się tym czy są na jedną czy na dwie wtyczki ? Jest ktoś w stanie powiedzieć mi jaki numer pompy powinien być u mnie? I czy jest naprzykład sens kupić pompę z uszkodzoną elektroniką i przełożyć ją ze swojej pompy?jest to wykonalne?
  8. Panowie od kilku dni mam problem z moją Viki X20DTH. Podczas jazdy zapala się check, a na kompie zapisuję się błąd P1220. Drugim razem pojawiły się dwa błędy P1220 i P0400. Wykasowałem błędy, przejechałem ok. 5km i zapalił się check.Zwolniłem, obroty spadły i check zgasł. Przy rozpędzaniu znowu się zapalił, a jak popuściłem gaz to zgasł. Później wykonałem test na postoju. Nie wyłączałem auta od czasu zapalenia się check i na postoju auto wkręciłem na 2000obr/min i trzymałem tak przez 10sek, zapalił się check, puściłem gaz i zgasł, Przytrzymałem obroty przez 10sek. na 1500obr/min i check się zapalił, puściłem gaz i zgasł? O co w tym chodzi? Po podłączeniu Opelscasnner obserwują dwa parametry: Pożadany początek wtrysku i Aktualny poczatek wtrysku Wykasowuję błędy odpalam auto i Pożadany, a Aktualny początek wtrysku pokrywają się prawie idealnie. Przejadę się kilka kilometrów zapala się check, trzymam gaz do dech, Żądany początek to ok. 7-8CA, a Aktualny 2CA. Na postoju mimo, że nie pali się check to Żadany jest ok. 2,5CA, a aktualny 1,4-1,6CA? Dodam jeszcze, że miałem problem z zapowietrzającym się układem paliwowym, ale jak na razie pominąłem filtr paliwa i jest wszystko okej. Wcześnie kilka razy byłem skazany odpalać auta na hol, ale od ostatniego takiego razu minęło sporo czasu, a problem z checkiem pojawił się kilka dnie temu. Macie jakieś cenne wskazówki? Czy to wina od strony mechanicznej pompy czy może sterownika pompy? A może na początek sprawdzić coś innego? Zależy mi na szybkim rozwiązaniu problemu, ponieważ zbliżają się święta, a auto jest potrzebne :/
  9. Ja się poddałem z tego względu, że nie mam dalej już sam pomysłów co sprawdzać itd. Jeśli ktoś jest w stanie mi podpowiedzieć czym mam się dokładniej zainteresować to będę temat nadal drążył. Problem jest, a ja chcę go rozwiązać Widzę, że kolega ma dosyć sporą wiedzę w tym temacie i właśnie na Ciebie najbardziej liczyłem
  10. Ja u siebie po podłączeniu miałem błąd właśnie czujnika temperatury oleju. U mnie był on całkiem ukręcony i też pokazywał -50C. Po wymianie nie odczułem żadnych zmian, ale nie lubię jak coś jest niesprawne Po to tam to jest żeby było
  11. Odświeżam temat ... problem nadal pozostał, a ja się poddałem bo nie mam na tyle wiedzy żeby dalej samemu coś kombinować :? Pomoże ktoś ?
  12. Wydaje mi się, że koledze chodziło o to czy są to identyczne czujniki. Tak sa one zamienne i działają na tej samej zasadzie
  13. Hohoho...na same felgi? No to cały rynek jest Twój. Teraz tylko allegro i poszukiwanie wymarzonej ameliniowej felgi Oczywiście pod takim warunkiem jak podpowiadał kolega wyżej bo inczej to troszkę szkoda felg i $$$ na ewentualne naprawy lub poszukiwanie później jednej identycznej sztuki do kompletu. Co do opon to zerknie koleżanka do Biedronki Teraz nie pamiętam, ale ostatnio u siebie jak byłem to 205/55/16 była w cenie 189 albo 199zł Może nie opłaca się kupować z neta
  14. Panowie to ja mam nowe pytanie. Co byście założyli do VB na przód W tej chwili mam 2szt. Nokian WR D3 z bieżnikiem 7,5mm i Michelin Alpin PA3 z bieżnikiem 7,5mm. Które założyć na przód, a które na tył ? Wydaje mi się, że do lepszego odpychania lepsze na przód, ale który bieżnik okaże się lepszy ?
  15. Zbyt dużego doświadczenia to nie mam, ale jak dla mnie to tak jakby coś z manetką się działo. To co wyświetliło się na wyświetlaczu powinna zapalić się po naciśnięciu dwóch przycisków na manetce. Są to dane MID'a, mało ważne To, że Tobie automatycznie zmieniało się później między dwoma opcjami to też dziwne, jakby dostawał sygnał z manetki jakieś sprzeczne. Musisz pobawić sie na początek manetką
×
×
  • Create New...