Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Jakub wawa

Forumowicz
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Jakub wawa

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opek Omega 3,2
  1. Szukam V6 ale tyle czytam pozytywnych opinii o 2.0 T że jężeli oferujesz wersję Cosmo z jasną skórzaną tapicerką to chętnie obejrzę to auto może wyniknie z tego coś fajnego
  2. Dziękuję za ofertę przejechania się Twoim wozem ale nie za bardzo mam obecnie czas i ochotę na jazdę do Łodzi.Może kiedyś będzie mi po drodze to na pewno skorzystam. Masz rację że Omega to ponton ale spodziewałem się że to Signum z W-wy będzie reprezentować zbliżony komfort. Skoro kupił Twój kolega tego Signum z Częstochowy to ciekaw jestem czy udało się potwierdzić przebieg i bezwypadkowość ?
  3. Nie sądzę by to auto było zajeżdżone bo jak pisałem wygląda że przebieg jest oryginalny, natomiast brak komfortu i hałas był przyczyną dużych kół o niskim przekroju i utwardzonego zawieszenia. Ktoś po prostu chciał z tego auta zrobić samochód na tor co już nie jest fajne w jeździe codziennej . Auto było oczywiście częściowo lakierowane ale nie wnikałem w szczegóły bo mi nie odpowiadało. Jak ktoś lubi taki ekstremalny typ zawieszenia to myślę że samochód jest wart zainteresowania. Osobiście szukam całkowicie cywilnego auta i chyba jednak z silnikiem 3.2. Właśnie umknęło mi takie : http://allegro.pl/opel-signum-3-2-cosmo-model-2005-niemcy-oplaty-i5575070122.html. Zanim zdążyłem się zastanowić kiedy podjechać je obejrzeć już zostało sprzedane. Po bardzo pochlebnych opiach o komforcie biorę też pod uwagę Vel Satis'a ale to jeszcze większy unikat w Polsce.
  4. Witam oglądałem i jeździłem tym autem. Opis stanu technicznego i przebieg wyglądają na wiarygodne, natomiast osobiście zniechęciła mnie jazda próbna : głośno wewnątrz i mało komfortowo jak auto tej klasy. Przyczyna za pewne tkwi w oponach 19' i twardym zawieszeniu , Może na zwykłych kołach było by lepiej.
  5. Tylko że Signum dalej mi się podoba Jeżeli znajdę 3.2 z 2004 roku w takim stanie jak wspomniane Audi to na pewno się nim zainteresuje. Dziękuje za ofertę na PW.
  6. Owszem o ile było wymieniane. Jeżeli szyba jest oryginalna to raczej nie sądze by nastąpiło to samo z siebie. Oczywiście jak każde auto ma swoje bolączki i ale jest ich w stosunku do późniejszych Opli o wiele mniej i są mniej kosztowne.
  7. Co prawda nad Vectrą/Signum dopiero się zastanawiam , ale na temat Omegi mogę powiedzieć dużo i to samego dobrego. Od 2010 używam Omegi 3.2 Design Edition z 2001 roku. Zero większych problemów, sprawa rdzewienia tez mi się wydaje wyolbrzymiona. Jeżeli auto nie było klejone z dwóch czy nieprawidłowo naprawione blacharsko to po za dwoma miejscami ( : tylnia klapa pod znaczkiem Opla i pod wycieraczką szyby) nie powinno byc nigdzie rdzy. Silniki V6 są rewelacyjne i z tego co piszą na forum Omega gwarantują przebiegi w granicach 500 tyś km. Podobnie skrzynia biegów. Auto bardzo wygodne , można rzec że luksusowe, tanie części, bez problemów z elektroniką , natomiast juz lekko przestarzałe technicznie i moralnie: brak nawigacji z Polską mapą, problematyczny telefon Nokii. Forum Omegi bardzo pomocne, dużo porad i informacji. Polecam szukać Omegi po 2001-2002 z motorem V6. Jeżeli auto było w dobrych rękach do 300 tys km to gwarantuje przyjemne i tanie użytkowanie jeszcze przez następne 100 tys km.albo więcej. Tylko że tych egzemplarzy jest coraz mniej
  8. Widzę że nie potrzebnie zakładałem własny wątek na temat jaki silnik. Mam ten sam dylemat i podobne założenia co autor tego wątku. Szukam komfortowego, mocnego auta (silnik benzynowy) z większym bagażnikiem ( Signum lub Vectra kombi). Najlepiej V6, automat , polifcie, wersja Cosmo I tu jest problem bo to może być tylko 2.8 T. które z wiadomych względów jakoś nie wzbudza mojego zaufania. Zakładam że na pakiet startowy pozostawiam od 3-5 tys zł (płyny, opony itd) to jeżeli dojdzie jeszcze koszt wymiany rozrządu to transakcja kupna auta za +- 25 tys zł staje się mocno niekorzystna. Ktoś napisze że wcale nie musi być potrzeby wymieniania rozrządu, ale myślę że wiele aut trafia do Polski bo taki zabieg jest już konieczny albo zbliża się jego termin. Za pewne koszt wymiany rozrządy w Niemczech jest równy albo wyższy niż wartośc auta i dlatego te egzemplarze id do Turka a potem do Polski. Napiszcie po jakich przebiegach zaczyna się rozciąga łańcuch i czy ewentualnie możliwa jest wymiana samego łąńcucha bez kół, napinaczy i prowadnic?
  9. No to teraz juz nie wiem czy szukać 3.2 z problematyczną skrzynią automatyczna czy poliftowy 2.8 z drogim rozrządem, ale wygląda że ewentualna naprawa skrzyni bedzie tańsza niż wymiana rozrzadu
  10. ..ale z kolei widzę że 2.0 T występuje głownie ze skrzyniami manualnymi. Czy się mylę? A może któryś z kolegów oglądał tego Opla Signum: http://otomoto.pl/oferta/opel-signum-ID4p9GM5.html z Wschowej. Wszystko mi odpowiada ale trochę intryguje zadziwiająco mały przebieg.
  11. Czas na zmianę auta. Spodobało mi się Signum i dlatego mam do szanownego grona parę pytań. Miałem już okazję przejechać się w Warszawie 2.8 T w wersji Cosmo Sport. Auto wizualnie spodobało się mnie i mojej żonie , natomiast jazda próbna już nie za bardzo. Wyjątkowo twardo zawieszone, głośne w środku. Sprzedający twierdzi że to od opon 19'. Trochę mnie również ostudziła lektura Waszego forum na temat kosztów wymiany rozrządu w silnikach 2.8 T. Jako że finanse mam ograniczone chcę celować w lata 2004-2007 bo jak jak znam życie jeszcze pewnie trzyba będzie 3-5 tysięcy włożyć w pakiet startowy. Prosze o informację: Czy Signum jest przy zwykłym zawieszniu też twarde i tak głośne ? Czy w wersji po lifcie występowały silniki 3.2? Podobno jeszcze w 2005 były te motory. Czy Vectra Combi miała silniki 3.2? Czy rzeczywiście ważne jest by kupić auto ze skrzynią AF40 a nie ze starsza AF33?
×
×
  • Create New...