Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ajuready

Forumowicz
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ajuready

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 02/27/1989

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bochnia
  • Zainteresowania
    Muzyka,Kino

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Opel Vectra B 1.6 16V

Kontakt

  • GG
    11135997
  1. wymieniłem świece dla pewności ale z każdym dniem jest coraz gorzej.Na wolnych obrotach silnik trzęsie całą buda i zauważyłem nieco większe spalanie. Zaczynam tracić cierpliwość do tego samochodu
  2. Ok. Postaram się zdobyć jak najszybciej cewke,wymienie kable i dam znać jaki rezultat Wyjąłęm starą cewke (bo tyle narazie zrobie) i pomierzyłem opory: Na pierwotnym-zakres 200 kilo ohm: 1-2 ; 17,9 kilo ohm 1-3 ; 82 kilo ohm 1-4 ; 82 kilo ohm 2-3 ; 48,6 kilo ohm 2-4 ; 48,9 kilo ohm Na pierwotnym-zakres 20 mega ohm: 1-2 ; 0,36 mega ohm 1-3 ; 2,95 mega ohm 1-4 ; 2,95 mega ohm 2-3 ; 2,47 mega ohm 2-4 ; 2,48 mega ohm Na wtórnym-zakres 20 kilo ohm: 1-4 ; 6,30 kilo ohm 2-3 ; 6,30 kilo ohm Co możecie powiedzieć o cewce na podstawie zmierzonych oporów ? Jak mierzyłem na pierwotnym to wskazania wychodziły w jednym kierunku,jak zmieniłem biegunowość to opór miałem tylko między 1-2 stykiem (124 kilo ohmy lub 1,57 mega ohmów). Podmieniłem cewke i bez zmian. Sprawdziłem też ciśnienie sprężania i wyszło równo po 14 barów. Iskry też daje równo. Jakieś pomysły co może być?
  3. Tylko że nie mam skąd wziąć drugiej cewki. świece ngk a kable sentech ale za firmę kabli głowy nie dam A co powiecie o cewce którą zakłada się bezpośrednio na świece ? Szukając nowej cewki spotkałem się własnie z takimi. To jest jakaś różnica między taką jaką mam obecnie założoną czy moge się zdecydowac też na taką?
  4. Nie tyle szarpie co trzesię całą budą na wolnych obrotach.Nie mam gazu.Kable i świece wymieniałem w tamtym roku.Cewki nie wymieniałem bo mam cewke. A autko z 95r. Mogę podejrzewać kończącą się cewkę bo wykręcałem świece i dwie są ok a pozostałe dwie były trochę bardziej przyjarane i jedna z nich była ciut wilgotna.Poza tym jeden z kabli miałem nagryziony przez jakiegoś jeb....go gryzonia (pewnie kuna bo pod robotą łazi ich od groma) ale zamieniałem przewody ten nagryziony wymieniłem i dalej jest jak było.
  5. Witam. Na początku chce zaznaczyć że jesrem tu nowiutki.Zarejestrowałem się na forum bo liczę na waszą pomoc. Przechodząc do problemu: Moja Viki przerywa na jednym garze. Gdy odpalam jest w porządku ale po chwili zaczyna przerywać.Czyli gdy podejdę do wydechu i przyłoże rękę ( bo tak najlepiej to czuć) to efekt jest taki że mocniej bucha powietrze z wydechu jak z kompresora.Mam nadzieję że wystarczająco opisałem problem i prosze o pomoc.
×
×
  • Create New...