Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

tomascor

Forumowicz
  • Zawartość

    571
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

tomascor wygrał w ostatnim dniu 24 Styczeń

tomascor ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

13 Neutral

O tomascor

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1981.01.29

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Reda
  • Zainteresowania
    Ooooppppeeeellll:)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Signum 2.0T była Vectra '03 2.2 16V Z22SE

Ostatnio na profilu byli

715 wyświetleń profilu
  1. tomascor

    Z20net szarpanie na zimnym,

    😁 Możliwe nie przecze 😁 człowiek głupi się rodzi a jeszcze glupszy umiera 😋 tak więc co lpg rano na zimnym ma wspólnego z układem paliwowym PB?? (pytam z czystej ciekawości)
  2. tomascor

    Z20net szarpanie na zimnym,

    Rano lpg nie ma z tym nic wspólnego (jedyny powód związany z lpg to nie szczelny zawór odcinajacy ale to walil by błędami przerobiony temat na z22se). Pierwsze do sprawdzenia, świece, cewki kolejne szczelność dolotu. Co się dzieje jak silnik jest ciepły?? I Jeszcze jedno jaki rocznik auta?? Jeśli przedlift to zerknij czy czasem nie masz niebieskich wtryskow. Jest temat o nich.
  3. Sorki... No jasne młotek ze mnie... 😋 Czyli grawitacja i tyle... 😁
  4. Tak ma odpowietrznik który ma ułatwić przemieszczanie powietrza ale układu w 100% nie odpowietrzy trzeba pomóc. Nie miałeś u siebie w termostacie takiej dziurki z małym koreczkiem na sprężynce?? Dzięki za info, w pierwszej kolejności kupię zestaw potem będę rozpinal 😁😁😁 znając życie pewnie polamie 😁😁😁😁
  5. W którym miejscu jest ten wąż gdzie go szukać??
  6. Co do odpowiatrzania, rura i odpwietrznik nie jest najwyższym punktem układu, ale chłodnice powinno dać się odpowietrzyc podobnie z nagrzewnica. Ogólnie ma być widać że powrot/nadmiar leci przy rozgrzanym silniku. U mnie co jakiś czas po wymianie chłodnicy musialem popuszczac korek, trwało to chyba z tydzień. Ale zadziałało, teraz po termostacie może szybciej pójdzie
  7. Z odpowietrzeniem jest o tyle lipa ze konstrukcja układu chłodzenia ma sporo kolan itp. A kolana uwielbiają powietrze a zwłaszcza trzymanie powietrza. Nim układ dobrze się odpowietrzy trochę czasu minie. Grunt żebyś pamiętał o zerkaniu jaki jest stan płynu. I odpowietrzac...
  8. I to chyba najzdrowsze rozwiązanie 😁. W firmowym Dacio vozie też brak i da się żyć ;). Astra i Zafira też nie mają 😁
  9. Do dziś zależy gdzie w jakim ASO, sprzedadzą i jeden i drugi. Po zadaniu pytania sprzedawcy w ASO nie potrafił odpowiedzieć na pytanie odnośnie różnicy ( a bardziej powodu zmiany). Zmiana zmiana ale nikt mi nie powie że praca silnika z temperatura 78st jest zdrowa dla niego. Zrobiłem dziś jakieś 30km kręcąc się wokół przysłowiowego słupa i średnia temp to 85st jak dla mnie petarda zwłaszcza że na dworzu jest 0.5 - 2st. Różnica w porównaniu do poprzedniego spora. Jedno co mnie czeka to mozolnie odpowietrzenie bo jeszcze gdzieś tam siedzą bomble. Maskara z tym Z20net mam na myśli układ chłodzenia albo mają policzony tak wydajny albo gdzieś babola walneli w Oplu. Może nie ma co porównywać ale w z22se wskazówka przy obecnych temp stała na 85st w trasie, miasto okolice 88st i dawało to spokojnie radę nawet w upały latem.
  10. 1.Dziś zamontowalem ten 88J i obserwacje tak na szybko po odpowietrzeniu. Pod czas jazdy miasto bez korków 84st (odcinek ja wiem 6km) w menu ukrytym na zegarach to samo . 2.Tak że dobrze się nie rozgrzal, termostat puścił przy ok 85st licznikówch. Wentylator ruszył przy ok 99st i zbil do. 90st wszystko na postoju. 3.co zauważyłem jest dużo stabilnij, włączenie nagrzewnicy nie robi rewolucji jak to było przy starym ( potrafiło na trasie zbić do 78st, a jak nie działała nagrzewnica to cały czas trzymał 80-82st). Narazie faza testów. Nie wiem jak w wersji 82 i 85 ale w 88 uszczelka jest mniejsza od oryginału musiałem uzyc trochę siliconu reinza na wysokie temp. Założenie starej nie ma racji bytu jest mega większa albo moja spuchla z wieku. Co do temp 88st to nie jest jakiś skok, w saabie były montowane 89st seryjnie. Tak że bez obaw. 😉
  11. tomascor

    amortyzatory tył

    Dzięki za odp. W takim razie demontuje i odsyłam, szczęście że jeszcze stare mi zostały.
  12. tomascor

    amortyzatory tył

    Cześć Mam szybkie pytanie, czy zdążyło wam się że nowy amor był do bani?? Dziś zamontowane dwie sztuki na tył i po przejzdzce okazało się że coś stuka po lewej stronie z tyłu, pojechałem na stację diagnostyczna potelepali i nic ale jak wyjechali na test amorow okazało się że ten stukajacy nie tłumi zamiast poziomej lini było czerwono i takie dwa banay Góra dół na ekranie komputera. Czy źle skrecony amor tak będzie miał?? Jeszcze się nie spotkałem żeby nowy tak miał?? Czy to realne?? Amory KYB.
  13. tomascor

    wymiana foteli

    😁 Dzięki za opis, poszukam EU 😉. U mnie jest z jednym łatwiej wiązke mam kpl. Ponieważ sig wyszedł z fabryki mając MC, tyle że poprzedni właściciel wybebeszyl auto z cenniejszych rzeczy. Z tyłu mam instalacje do grzanych d** ale klawiszy wraz z fotelami brak.
×