Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tomascor

Klubowicz
  • Content Count

    1358
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

tomascor last won the day on June 13 2020

tomascor had the most liked content!

Community Reputation

89 Excellent

3 Followers

About tomascor

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday 01/29/1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Reda
  • Zainteresowania
    Ooooppppeeeellll:), elektronika,wentylacja, klimatyzacja

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Nr klubowy
    1218
  • Auto
    Signum 2.0T była Vectra '03 2.2 16V Z22SE

Recent Profile Visitors

2150 profile views
  1. Po co podpinasz się kilkoma programami?? Sam widzisz że Chinol głupoty robi.
  2. Jesli przebieg masz wyzerowany to Chinol ogarnie. Co do indexow odczytaj swój który masz. A najlepiej eeprom przelutuj i po problemie.
  3. Poszukaj gdzieś na forum jest generator Indexu zrobiony prze kolegę Xpirat
  4. Przewody były poszukaj na forum. Mi też podpowiedział kolega nie z forum odnośnie czujnika a już ori termostat miałem kupiony
  5. Nie padł, wentylator wstaje przy 99 lub 100 i zbija 91-92. Jego złączenie warunkuje czujnik który wymieniłeś. Opowiedz sobie na jedno jeśli wcześniej czujnik bzdury pokazywał to wiatrak mimo że powinien to się. Je odpalał . Przy obecnych temperaturach trochę trzeba żeby się załączył. Wyłącz ogrzewanie i postój w korkach to zobaczysz że się włączy
  6. Zmiana indexu w ekranie nie ma wpływu na licznik. Moim zdaniem zbieg okoliczności chyba że coś przy okazji zabawy z Cid, ruszałeś w liczniku. Kontrolka świec po wybraniu odpowiedniego indexu i silnika powinna świecić. Nie trzeba resetować ipc. PS. Jesteś pewny że index masz ok?.
  7. Delphi 15 393 755 Możesz wstawić verneta ale ten akurat dedykowany jest do 1.9 CDTI i u nas wysoko trzyma wskazanie. Co do klucza nie prubowalem płaskim tam jest mało miejsca. Wymianę zrób na zimnym bez odkręcania korka w zbiorniczku. Nie powinna nawet kropla polecieć
  8. Wymień czujnik... Koszt serio nie wielki a masz obiaw identyczny jak u mnie. Jak pisałem chwila dzieliła mnie od kolejnej wymiany termostatu a okazało się że on jest sprawny. U siebie wstawiłem ori z sabixa. Tyle że on jest Delphi
  9. Prawidłowo działający czujnik od 70-85 pokazuje realnie tak jak w ukrytym. Powyżej 85 następuje rozbieżność we wskazaniu. Zrobiłem pracę naukową, już prawie termostat zmienialem i jak kolega wyżej wymieniłem czujnik. U siebie na ori. U mnie 81 pokazuje tu i tu.
  10. Temperatury za wysokie, u mnie przy tych temp w mieście waha się 81-88 jadąc, w korkach do włączenia wentylatora czyli od 99 spada do 91. Trasa 81-83 jadąc spokojnie. PS. Ogrzewanie powinno zbijać temp. To jest jeden z patentów który stosuje się jak auto ma za ciepło.
  11. Bo index ustawiasz w indexach. Pewnie Twój opc com jest z grupy tych mało mogących. Indexy zmień na takie jak miałeś u siebie. Nie wiem co tam masz popularne są 001 05 dla benzyny Przedlift. Idąc w prawo od rodzaju silnika musisz mieć zakładki odnośnie tempomatu itp. Myślę że trzecia strona.
×
×
  • Create New...
UP