Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

tomascor

Forumowicz
  • Ilość treści

    793
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

tomascor wygrał w ostatnim dniu 22 Grudzień 2018

tomascor ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

17 Neutral

O tomascor

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1981.01.29

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Reda
  • Zainteresowania
    Ooooppppeeeellll:)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Signum 2.0T była Vectra '03 2.2 16V Z22SE

Ostatnio na profilu byli

895 wyświetleń profilu
  1. Tu masz jak to wyglada https://allegro.pl/oferta/blotnik-tyl-prawy-cwiartka-opel-signum-c-z163-7713275982
  2. Przy seryjnym nagłośnieniu raczej cudów nie będzie. Jak już to wstawić lepsze głośniki i inne radio.
  3. W wielu kwestiach zgadzam się z Tobą ale gdzie Radocha że zrobiłeś coś sam
  4. Będę w domu to sprawdzę po schemacie czy jest szansa na zwarcie.
  5. Mam pytanie odnośnie regulacji wysokości czy to normalne że fotel kierowcy nie zjeżdża tak nisko jak pasażera?? A jeśli to źle to co trzeba sprawdzić żeby zrealizować działanie.
  6. Z czystej ciekawości zapytałem "starszyznę" w firmie, jak jeden mąż potwierdzili że na wentylach i owszem zdarzały się ale na instalacji to nie.
  7. Myślisz że nie chciał bym?? 😁. Stoję właśnie przed dylematem czy delikatnie jeszcze dłubnąć właśnie w okolice 290 czy pójść już krok dalej i wskoczyć w 300+. Bartek strojac był sam w szoku ze na tym zestawie co mam wyszło 250, bardziej obstawial 240 i po strojeniu stwierdził że IC właśnie do88 plus pusty kat może uda się dokończyć w okolice 265 270km Tyle że z bomby sprzęgło do wymiany na aero albo wzmacniane. ;). Tak czy tak czeka mnie wymiana tyle że poniżej 300 jeszcze chwilę moge poczekać :). IC na bank zmienię jak mocno depcze to po czasie czuć że mu ciepło , połosie, 2.8 już na pokładzie.
  8. Czyli wtryski 630tki, turbawka lepiej hybryda czy 19tka?? IC doczytałem że najlepiej jak na początku tematu radzi Jarek. Odnośnie 19tki czytałem że ona wolno wstaje ale jak wstanie to dociska do fotela
  9. Odgrzeje trochę kotleta, przebić się przez temat ciężko Obecny zestaw turbo 14tka, wtryski szare, wypluło 250KM 388Nm. Co trzeba jeszcze żeby zrobić z tego 280-290KM i ponad 400Nm?? IC seria, kat chyba jest n dniach poproszę mechanika by sprawdził.
  10. Wygląda to tak jak byś miał nie do końca dociśniętą kostkę fakry i ekran nie widzi się z radiem po Can. Moja propozycja odepnij kostkę zawleczkę podciągnąć na max do góry i zapiąć na nowo. Jeśli nigdzie nie zrobiłeś zwarcia do szyny w radiu to więcej powodów raczej nie ma.
  11. Wybacz, nie mogę sobie tego jakoś wyobrazić, sam napisałeś że próba azotowa ma 3 razy większe "parcie". Napisałem że ciekawa teoria ponieważ nigdy nie spotkałem się z tym że w przypadku wystąpienia nieszczelności próżnia nie wychodzi a azot trzyma. Jedyna opcja w instalacjach samochodowych to połączenia metalowo gumowe ( w miejscach gdzie są zaciskane). Z chęcią też się dowiem gdzie była ta nieszczelność
  12. Żeby nastąpiło występowanie przekaźnika musi być czynnik w układzie a to bada czujnik Low pressure ( niskiego ciśnienia) jeżeli masz czynnik (tzn czujesz ewidentnie że chłodzi). Sa dwie opcje te prostsze, uszkodzony czujnik ( można sprawdzić na zasadzie zrobienia na nim zworki), naturalnie trzeba wstawić sprawny przekaźnik. Jeśli ruszy temat jasny. Dwa uszkodzony czujnik high pressure, ale jego uszkodzenia objawia się tym że na postoju na moment poczujesz chłodne powietrze a potem usłyszysz jak kompresor zapinana się i po chwili rozpina. HP odpowiada za włączanie wentylatora na skraplaczu. Jeśli to nie pomoże to kolejnym krokiem jest sprawdzenie klimatronika.
×
×
  • Utwórz nowe...