Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tomascor

Klubowicz
  • Content Count

    1307
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

tomascor last won the day on June 13

tomascor had the most liked content!

Community Reputation

81 Excellent

About tomascor

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday 01/29/1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Reda
  • Zainteresowania
    Ooooppppeeeellll:), elektronika,wentylacja, klimatyzacja

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Nr klubowy
    1218
  • Auto
    Signum 2.0T była Vectra '03 2.2 16V Z22SE

Recent Profile Visitors

1851 profile views
  1. To kolega @rudiksaxnapisał wcześniej co zrobić podgrzej płaski śrubokręt i zatop w tym gwincie, wykręcisz. Wkręć inna śrubę i tam odpiwietrz. Masz pełno powietrza w układzie. Druga strona tam masz foty kolega Patryk wstawił.
  2. Na pewno musisz odpwietrzyc na trójniku przy lewej stronie silnika u góry, zaraz przy czujniku temp, śruba na wężu. To dwa miejsca. Jeśli temperatura nie chce spaść na postoju to zapewne wentylator nie startuje czyli zapowietrzona chłodnica.
  3. Nie obrażając nikogo czym to się różni. Jeden napisze że było np 2.8 czy 3.0 a drugi nie. Przecież buda, mocowania i cal reszta jest podobna. No cóż... No cóż... Też nie byle fanem swapa, wynika z tego że lepiej kupić ori 2.0 po dzwonie niż proste po swapie . Bo przecież to nie zniszczalne 2.0
  4. Jak kolega @Mover napisał to już jest szczyt kwotowy. 2.0T jak znajdziesz na full wypasie to z reguły swap. Nie oznacza to jednak że nie warto zwrócić uwagi na taki egzemplarz. Sam jeżdżę od dwóch lat Signum 2.0t z 3.0cdti. Grunt to brać od kogoś kto wie co robi.
  5. Dokładnie, wersja przejściowa. Posiadam taką u siebie. Końcówka 2004 już były rolki i radia z serii cd70 itp.
  6. Zawsze można założyć zestaw z aero średnica jest większa. Trochę dlubania bo pucha filtra nie do końca pasuje ale da się
  7. To w takim razie prościej niż w Z20net Podziękował Dawid, zaś człowiek mądrzejszy
  8. Dawid dawaj aż ciekaw jestem, bo serio nie widziałem
  9. Tu nie chodzi o to że ruszysz czy nie, bardziej o to że po przykręceniu walki maja inny kat niż w ori. A to wpływa na chyba wyprzedzenie zapłonu. Gdzieś było pisane.
  10. Dokładnie, zdziwiony byłem że nagle hp takie idealne się zrobiły U mnie jak był robiony to mechanior z ciekawości przyłożył HP zielone a potem KM ori. I o ile na stole właściwie nie było różnicy to ruch walków był widoczny na aucie.
×
×
  • Create New...