Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tomascor

Klubowicz
  • Content Count

    1413
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

tomascor last won the day on June 13

tomascor had the most liked content!

Community Reputation

96 Excellent

3 Followers

About tomascor

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday 01/29/1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Reda
  • Zainteresowania
    Ooooppppeeeellll:), elektronika,wentylacja, klimatyzacja

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Nr klubowy
    1218
  • Auto
    Signum 2.0T była Vectra '03 2.2 16V Z22SE

Recent Profile Visitors

2374 profile views
  1. Tam gdzie większość szuka, olx, allegro itp.
  2. Coroma ma dokładnie ten sam rozstaw śrub, et oraz otwór 65.1. Jeśli masz jakikolwiek pierścień centrujący to nie jest Felga z grupy Opel Saab Fiat Croma. Generalnie jeśli czepiają się felg to na początek prostowanie oczywiście gdy są krzywe. Drgania to temat rzeka... Tu dla przykładu Felga od Cromy bez żadnych dodatków
  3. @maras78 Popieram, wcześniejszy szmelcvagen od 87 do 99 nic się nie działo beton 90, to samo nowy transit na blacie 88 a w menu od 92-98 chyba że trasa to zejdzie do 86 ale wskazówka nie ruszy z miejsca. Jest soft do licznika Viki gdzie wskazówka stroi pionowo od 87 jak by komuś to przeszkadzało że tańczy
  4. Tak jw. Jest ok, nety mają to porąbane, ludzie termostaty wymieniają a okazuje się że czujniki temperatury fiksuje. U siebie chyba ze trzy wymieniłem po czym okazało się że czujnik był padnięty. Teraz fakt czeka mnie wymiana termostatu bo nie trzyma temp. Nawet mimo obecnych temperatur rano po nocy ma mega problem żeby 80st złapać. A po południu zbic z tych 90st ( po wiji lokalnej układu chłodzenia na moje stoi deba w jednym miejscu )
  5. Plusy masz albo lewy dolny narożnik albo prawy górny. Zależy lift czy przedlift.
  6. Nie... Olej 3528 będziesz się mordował a nie ma sensu. Szkoda czasu... Użyj 1206 i wlutuj tak /. Masz trzy katody jedną anodę. To już wiesz jak masz wlutowac
  7. Temat do obejścia bez kombinacji z plcc4 Wstaw 1206 po przekątnej i będzie gitara. Od razu pisze żeby nie było, nie ma problemu z jasnością oraz kątami świecenia To samo z gidem tam możesz 1206 kątowe wstawić ale 1206 standardowe też dadzą radę
  8. Gratuluję sukcesu A po licznik zapraszam
  9. Przyłuż miernik do tego Leda zrób test przewodności. Powiedz czy diody poza tymi od pokrętła włącznika świateł, czy reszta świecić się??
  10. Przelutuj rezystory. Dwa jeśli sprawdzasz polaryzację diod od halogenów powinny zażyć się wszystkie poza trzema od pokrętła włącznika. Jeśli tak się nie dzieje a diody masz sprawne to bierz się szybko za rezystory i będziesz miał sprawny włącznik.
×
×
  • Create New...
UP