Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

tomascor

Forumowicz
  • Zawartość

    669
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

tomascor wygrał w ostatnim dniu 22 Grudzień 2018

tomascor ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

14 Neutral

O tomascor

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1981.01.29

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Reda
  • Zainteresowania
    Ooooppppeeeellll:)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Signum 2.0T była Vectra '03 2.2 16V Z22SE

Ostatnio na profilu byli

787 wyświetleń profilu
  1. tomascor

    Wymiana radia, wymiana wyświetlacza

    Op com chinol da radę.
  2. tomascor

    Wymiana radia, wymiana wyświetlacza

    Nie będzie ok. Musisz zmienić index w ekranie bo klimatronik nie zadziała
  3. tomascor

    Wymiana radia, wymiana wyświetlacza

    Zapraszamy do lektury... Początek tematu. Podpowiem że jeśli Dawca miał podobny osprzęt jak Ty to wszystko zadziała.
  4. tomascor

    Język Polski Na Ekranie W Cd70 2005

    Cześć Co może być powodem że ustawie w op com polskie komunikaty np o przymrozkach na jezdni ale za chwilę pojawia się znowu angielski. Navi CD70 spolszcone
  5. Myślę że mogę już coś więcej powiedzieć, dziś korzystając z waszych rad weryfikowalem krok po kroku co blokuje lewarek. 1.linki obie siedzą w stelażu 2.ramie porusza się swobodnie można zmieniać biegi. 3.w kabinie linki siedzą pewnie wszystko całe. I na koniec zauważyłem że cyngiel który trzeba podciągnąć żeby wklepac wsteczny zostaje w miejscu tzn. Podciagne do wstecznego, puszczam a on zostaje w górze. To co smar w sprayu w rękę, rozpiolem koszyk żeby ten biały plastik ze sprężyną opadł, nasmarowałem cały trzonek lewarka i wpsikalem w elementy do których miałem dostęp. Wczoraj psikalem na linki w komorze silnika i kabinie. Żeby nie przechwalić dnia... Na ten moment biegi wchodzą jak w nowym aucie, ani w Viki a nie wspomnę o obecnym sigu, nigdy tak lekko nie chodziło, lewarek wraca sam, wsteczny jest. Pytanie do was czy coś mogło się aż tak zastać, zwsztywnieć. Auto stało ok tygodnia. Podziękowanie dla kolegi Klosiu, Matoslaw i Rafalg, za pomoc
  6. Na początku regulacji jak ja podciagnolem do góry to nie wracała sama, po 30min zabawy reaguje chyba właściwie. Jak tylko zwolnilem blokadę serwisowa natychmiast opadła w dół dając taki delikatny syk ( może subiektywne uczucie ten syk)
  7. Dzięki za podpowiedzi, podejdę dziś za dnia i sprawdzę co i jak. I napisze... PS. Na co szczególnie zwrócić uwagę??
  8. Tu filmik może coś podpowie??
  9. A jak sprawdzić ta linkę?? Na skrzyni?? Nastąpiła mała zmiana, teraz wszystkie biegi można dość swobodnie wklepac ale, po wklepania wstecznego i następnie np. Wyłącze wsteczny lewarek zostaje po lewej stronie, muszę użyć siły żeby wrócił na środek. Czasem zdaży się że nie wróci z pozycji np 2 na neutral. Ciężko mi to jakoś inaczej wytłumaczyć... Po prostu blokuje się po lewej stronie trzeba popchnac żeby wskoczył no środek. Popsikalem sam lewarek i linki tyle co widzę. Ale wielkiej zmiany nie ma. 😕
  10. A jak sprawdzić ta linkę?? Na skrzyni?? Nastąpiła mała zmiana, teraz wszystkie biegi można dość swobodnie wklepac ale, po wklepania wstecznego i następnie np. Wyłącze wsteczny lewarek zostaje po lewej stronie, muszę użyć siły żeby wrócił na środek. Czasem zdaży się że nie wróci z pozycji np 2 na neutral. Ciężko mi to jakoś inaczej wytłumaczyć... Po prostu blokuje się po lewej stronie trzeba popchnac żeby wskoczył no środek. Popsikalem sam lewarek i linki tyle co widzę. Ale wielkiej zmiany nie ma. 😕
  11. A jak sprawdzić ta linkę?? Na skrzyni?? Nastąpiła mała zmiana, teraz wszystkie biegi można dość swobodnie wklepac ale, po wklepania wstecznego i następnie np. Wyłączne wsteczny lewarek zostaje po lewej stronie, muszę użyć siły żeby wrócił na środek. Czasem zdąży się że nie wróci z pozycji np 2 na neutral. Ciężko mi to jakoś inaczej wytłumaczyć... Po prostu blokuje się po lewej stronie trzeba popchnac żeby wskoczył no środek. Popsijalem sam lewarek i linki tyle co widzę. Ale wielkiej zmiany nie ma. 😕
  12. Prośba o wsparcie techniczne dziś dopadło. Mnie coś takiego, brak możliwości wklepania wstecznego, ale po regulacji daje się wbić. Tyle że lewarek sam nie wraca w pozbycje jalową muszę sam go przesunąć na środek, stawia wyraźny opór. . O co może chodzić.
  13. tomascor

    AFL - migajaca kontrolka

    Tak kolega Curtis opisał, silniczek jest w IC np.
  14. tomascor

    AFL - migajaca kontrolka

    Masz poliftową wersję, proponuję podpiąć op com sprawdź błędy. Jeśli to któryś z silników regulacji. Oba są wymienne i dostępne. Wymiana nie wymaga rozklejania lampy jak w przedlifcie.
  15. Ooo już coś innego bardzo fajnie wyszło.
×