Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tomascor

Klubowicz
  • Posts

    1452
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

tomascor last won the day on July 11

tomascor had the most liked content!

3 Followers

About tomascor

  • Birthday 01/29/1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Reda
  • Zainteresowania
    Ooooppppeeeellll:), elektronika,wentylacja, klimatyzacja

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Nr klubowy
    1218
  • Auto
    Signum 2.0T była Vectra '03 2.2 16V Z22SE

Recent Profile Visitors

2564 profile views

tomascor's Achievements

Specjalista początkujacy

Specjalista początkujacy (4/7)

100

Reputation

  1. Witam wszystkich... Myślę że rozwiązałem problem. Na początku zasugerowałem się że wtryski leją ale to nie one, regulator w listwie również. W końcu dzięki pomocy kolegi @szymozor ( pożyczył dla testów swoją starą pompę). A także @Gucio71, @DamianSig... Dzięki chłopaki za poświęcony czas. Okazało się że pompa paliwa daje ciała po nocy ( nie wiem czy się wieszała czy co innego było). Odpalanie przed ( efekt przygasania w okolicy 26-35s) Tak odpalal po wymianie
  2. Zrobiłeś adaptacje?? AFL generalnie ustawia się w uec i liczniku żeby działało. Wszystkie przewody między uec a modułem afl są?? Tak samo między afl a lampą?? Błędy świecą się??
  3. Nie gniewaj się, daj to komuś do poprawy, będziesz się bawił a może okazać się że po czasie porobią się zimne luty. A jak strona pod ekranem?? I przy dławiku??
  4. Ok Pytanie do was Czemu tylko z20net nie ma zaworu zwrotnego na powrocie?? Mam na myśli dekiel pompy paliwa. Począwszy od 1.6 do 3.2 przez 2.8 mają a 2.0 nie ma Pompa ma w sobie na zasilaniu a powrót??
  5. Sig 2.0T 285KM /412Nm Trzeci bieg bez klimy, Turbo napompowane.
  6. Co masz założone?? Jakie graty ze 316 wypluło?? Ja będę w sobotę u Bartka
  7. Nie ma się czego bać jak Bartek LPG zakłada. Będzie OK!! Sypnąć się morze w aucie z mocą seryjną jak i podniesioną. To są tylko części. Bartka robota na bank będzie porządnie zrobiona.
  8. Jak masz dobre graty to nie ma najmniejszego problemu. U siebie mam fakt puki co poniżej lecz jest wielu kolegów którzy mają sporo ponad 300KM i nie ma problemu. Jw pisałem podstawa to dobre graty i wystrojenie przez osobę z głową.
  9. Z op com jest różnie... W większości nie przechodzi kalibracji.
  10. U siebie nie ruszam, Bartek je wstawi przed korektą softu. Ale dziękuję wszystkim za podpowiedzi
  11. Hej, amnezja mnie dopadła... Tak więc na wolnych temp silnika 98st Kolektor 30-32kPa Krótka korekta od - 4% do 0% Dluga nie wiem kiedy spadła na -0.78% z +3% Obroty silnika skaczą 850-870
  12. Siemanko, pytanie techniczne jak krok po kroku wydłubać wtryski?? Sorry za głupie pytanie ale nigdy tego nie robiłem a chce wszystkie uszczelnienia wienic (praca naukowa) Może ktoś już robił jakiś tutorial.
×
×
  • Create New...
UP