Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tomascor

Forumowicz
  • Content Count

    924
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

tomascor last won the day on December 22 2018

tomascor had the most liked content!

Community Reputation

21 Neutral

About tomascor

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 01/29/1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Reda
  • Zainteresowania
    Ooooppppeeeellll:), elektronika,wentylacja, klimatyzacja

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Signum 2.0T była Vectra '03 2.2 16V Z22SE

Recent Profile Visitors

1072 profile views
  1. Jako że wczoraj od bardzo dawna miałem okazję jechać za Signum (za frajerą żona), zauważyłem że tył stoi jak na szczudłach. Co polecacie za sprężyny obniżające na całość TP. Takie w okolice - 20. Signum z LPG Z20net.
  2. Wytlumienie nadkoli i szczeliny między tapicerką a karoserią, prawie cm luki niby wchodzi tam uszczelka ale jednak.
  3. Po pierwsze nie masz gwarancji że dobrze założą przegub, dwa jakość jest mizerna. Co do używki, jak dowiesz zmałym przebiegiem to pewnie dłużej polatasz niż na tym "nowym". Jaki masz silnik?? Bo w profilu brak info.
  4. Święta racja... Tak szybko jak założy, tak szybko może okazać się że będzie gorzej niż jest.
  5. Wewnętrzne są dość odporne ale bałaganu potrafią narobić. Co do wymiany podobno u nas tego się nie robi. Nawet na a....o ciężko dostać wewn.
  6. Wklep wysoki bieg i od ok 50km/h depnij w podłogę jeśli zacznie telepac budą będzie to raczej przegub wewnętrzny. Jesli to wina kół, prędkość o której piszesz może świadczyć o nie wyważonych kołach.
  7. Panowie, czy ktoś podpowie jak rozebrać przepustnice?? Patrzę na zdjęcia i tam chyba jest wszystko zaciskane 😕
  8. Dowiedziałem się tyle że mój Op com nie ogarnia takich rzeczy . Ekran wysłałem do kolegi @Wnekus na wgrane softu.
  9. Możliwe że masz rację :).
  10. Musisz wejść na forum regionalne.
  11. Myślę że najprościej będzie byś skontaktował się z kimś z okolicy. Pewnie ktoś pomoże... :). Moim zdaniem masz problem z Cim. Kierownica oznacza, a problem z Sas.
  12. Kierunki odbijają??
  13. Sporo błędów pojawia się od samego podłączenia op com. Skasuj i sprawdź co wróci, choć z tego co widzę żaden z nich nie występuje. Co do programowania może gdzieś błąd robisz. Na 100% po każdym dołożeniu czegoś trzeba ( bynajmniej tak robię i wszystko trybi) wyłączyć zapłon i ponownie się połączyć. A i jeszcze jedno czy masz czujnik sprzęgła?? Wyświetlacz z przedlifta??
  14. Szczelność czym sprawdzana?? pewnie magicznym uwielbianym przez Magików od klimy kontrastem. Pytanie czy zawór nie jest zawalony i przy wysokich temp. na zewnątrz nie daje rady.
×
×
  • Create New...