Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

TSD1981

Forumowicz
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O TSD1981

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Opel Vectra B 1.8 16V LPG

Ostatnio na profilu byli

180 wyświetleń profilu
  1. Witam ponownie, z samochodem dalej mam coś nie tak. Odczytałem sobie kody błędów. Może ktoś umie mi coś po nich poradzić zanim strace kasę na mechanika? O to one: 0100 - przepływomierz 0130 - sonda 0335 - czujnik obrotów wału korbowego 0340 czujnik wałka rorrządu 0351 - usterka elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zaplonu cylinder 1 + 4 0352 - --------------- II --------------------------- 2 + 3 Samochód odpala normalnie, nawet w te potęzn mrozy co były, ale: 1. Dusi się dziwnie podczas przyspieszania 2. Gaśnie podczas jazdy, przeważnie a podjazdach pod górkę gdy silnik jest obciążony 3. Gaśnie przy wrzuceniu na luz 4. Czasem gaśnie podczas postoju 5. Podczas postoju obroty nie falują, mają jakie 800 850 obrotów 6. Czym silnik cieplejszy tym gorzej. 7. Czasem rozpędzę się do 50 - 60 km/h i dalej już tak dusi, że masakra. 8. Takie same objawy na benzynie i na gazie Opel Vectra B 1.8 16V 1996 r. Proszę o pomoc
  2. Witam. Mam dziwny problem. Do niedawna mój samochód na rozgrzanym silniku nie mógł przyspieszać a gdy już mi się udawało to nagle tracił moc, wskazówka obrotomierza wariowała, po wrzuceniu na luz gasł. Wymieniłem cewkę zapłonową, problem się powtórzył. Wymieniłm przewody zapłonowe. Przestał gasnąć, ale problem z dodawaniem gazu przy przyspieszaniu pozostał, choć był jeden moment, że przejechałem 70km w trasie bez problemu, silnik żyleta. Ale problem znów jest taki sam. Dodam tylko, że nie mam problemu z odpalaniem nawet na mrozie, problem pojawia się na ciepłym silniku, problem dotyczy i jazdy na benzynie i na gazie. Mam walniętą sondę lambda, czy to może dawać takie objawy?
  3. TSD1981

    Dziwnie zachowanie na benzynie

    Poprzedni własciciel wymienial pompkę, ale nie wymienil filtra. Wykonczyl ja bo jezdzil ciągle na rezerwie. Ja jeżdżąc tak 7ys km, nieświadomie zatkanym filtrem wykonczylem obecna, miala 1 bar zamiast 3 bary. Ja mimo jazdy na gazie zawsze mam powyżej rezerwy.
  4. TSD1981

    Dziwnie zachowanie na benzynie

    Samochód Naprawiony. Sonda walnięta ale podłączona. A przyczyna leżała całkiem gdzie indziej... Okazało się, że poprzedni właściciel wymieniając pompkę, która padła z syfu bo jeździł na rezerwie, znowu padła, i to tylko dlatego, że nie wymienił filtr paliwa, który był całkowicie zapchany. Wymieniony filtr plus pompka plus robocizna i samochód śmiga lepiej niż przed awarią... Pilnujcie filtry paliwa
  5. TSD1981

    Dziwnie zachowanie na benzynie

    Witam po przerwie. A więc samochód całkiem się rozkraczył. Potoczyłem się do gazowników, którzy stwierdzili że to przepływomierz. Zostal wymieniony i okazało się że dalej to samo. Nie mogąc zrobić korekty na lpg zrobili dogłębną diagnostykę i... I wyszło' że winą jest sonda lambda, a raczej jej brak połączenia, gdzieś został przerwany kabel. A samochód dawał ty Aką mieszankę, że zalewał i dlatego chodził do d***. Teraz samochód u elektronika, jutro się wszystko okaże.
  6. TSD1981

    Dziwnie zachowanie na benzynie

    rasumujac. samochod nie pali po dluzszym postoju. Po odpaleniu awaryjnie na gazie i przeczekaniu pol minuty, silnik juz odpali na pb. Jednak i tak nie da się jechać bo go dusi i gaśnie. Gdy jednak uda sie na postoju podkrecić powyżej 3tys obrotów to można tak go kręcić do 7. Nie ma tych wszystkich problemów na gazie. Zatem mam pytania: Czy walnięyy przepływomierz będzie miał wpłym na pb i lpg? Czy czujnik temp cieczy będzie miał wpływ na pb i pg? Czy czyjnik polożenia koła czy wału i czy jakie tam są mają wpływ na pb i lpg? Co ma taki wpływ na pb a nie ma na lpg?
  7. TSD1981

    Dziwnie zachowanie na benzynie

    No jak przeczytasz od poczatku to napisali mi juz tyle mozliwosci ze lepiej chyba wymienic samochod. Od czyszczenie do wymiany kilku elementow. Ja zaczne chyba od kupna przeplawki, potem chyba przeczyszcze przepustnice. A do tego pada mi dmuchawa
  8. TSD1981

    Dziwnie zachowanie na benzynie

    Czujnik położenia ma wpływ na odpalanie silnika, więc chyba odpada skoro na gazie awaryjnie odpalam. ostatnie już pytanie. Czy przepływomierz ma wpływ na beznzyne i gaz czy tylko na benzyne. Bo tu odpowiedź dużo mi powie. Dalej czekam na jakas odpowiedz, a ja wlasnie wykluczylem reduktor.
  9. TSD1981

    Dziwnie zachowanie na benzynie

    Ja kody błędów sprawdziłem sam na srucik, wyszła sonda i przepływomierz. Z tą przepławką nie jestem pewny bo ją odłanczałem na włączonym silniku i mogło wydedukować błąd. Ja po dłuższym postoju to mam nawet problem z odpaleniem na benzynie. Dalej objaw taki sam. Jesli chodzi o mapy to u mnie odlanczanie akumulatora nic nie da. Czy tymi mapami to zajmuje sie gazownik? Różni fachowcy, różne odpowiedzi. Czy przez walnięty przepływomierz jest mozliwość, że mam nawet problem z uruchomieniem samochodu? Pytanie drugie, czy problem z instalacją gazową też może zrobić taki problem? Tzn nieszczelność reduktora, czy nie odcicanie do końca gazu.
  10. TSD1981

    Dziwnie zachowanie na benzynie

    Czyli dać do mechanika i liczyć na ile mnie naciągnie kasy Ale czy gdyby tak bylo to powyzej 3tys obrotow chodzilby bez zarzutu? A do tych 3tys dlawiknysie?
  11. TSD1981

    Dziwnie zachowanie na benzynie

    Więc proszę o odpowiedź doświadczonych, czy padnięta przepływka może dawać takie objawy jak napisałem na początku tematu? Wole wiedzieć zanim zaczne wydawać kasę na cześći czy mechaników.
  12. TSD1981

    Dziwnie zachowanie na benzynie

    czy walnięta przepławka to tylko peknięte druciki, czy może być zepsuty też inaczej? Bo jak oglądam to druciki całe i nie wiem co robić, czy wymieniać czy nie...
  13. TSD1981

    Dziwnie zachowanie na benzynie

    Ale po odłączeniu przepływu powinien przynajmniej odpala, a tak przynajmniej mi się wydaje. Czy jednak przepływka ma wpływ na uruchamianie zimnego silnika?
  14. TSD1981

    Dziwnie zachowanie na benzynie

    Sprawdzę w papierach co mam, może spróbuje ten restart, jak nie da rady to podjade do gazownika, i tak już piszczenie sygnalizuje mi, że pora na przegląd gazu. Mam kody błędów 0130, 0100, 0135 Mam kody błędów 0130, 0100, 0135
  15. TSD1981

    Dziwnie zachowanie na benzynie

    Zastanawia mnie te rozmyte mapy, bo jak miałem problem z pompą to awaryjnie uruchamiałem na gazie, a to przecież mogło coś namieszać w sterowniku. Najpierw spróbuje odłoczając aku a potem gazownik.
×