Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

TSD1981

Forumowicz
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About TSD1981

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Opel Vectra B 1.8 16V LPG

Recent Profile Visitors

193 profile views
  1. Witam ponownie, z samochodem dalej mam coś nie tak. Odczytałem sobie kody błędów. Może ktoś umie mi coś po nich poradzić zanim strace kasę na mechanika? O to one: 0100 - przepływomierz 0130 - sonda 0335 - czujnik obrotów wału korbowego 0340 czujnik wałka rorrządu 0351 - usterka elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zaplonu cylinder 1 + 4 0352 - --------------- II --------------------------- 2 + 3 Samochód odpala normalnie, nawet w te potęzn mrozy co były, ale: 1. Dusi się dziwnie podczas przyspieszania 2. Gaśnie podczas jazdy, przeważnie a podjazdach pod górkę gdy silnik jest obciążony 3. Gaśnie przy wrzuceniu na luz 4. Czasem gaśnie podczas postoju 5. Podczas postoju obroty nie falują, mają jakie 800 850 obrotów 6. Czym silnik cieplejszy tym gorzej. 7. Czasem rozpędzę się do 50 - 60 km/h i dalej już tak dusi, że masakra. 8. Takie same objawy na benzynie i na gazie Opel Vectra B 1.8 16V 1996 r. Proszę o pomoc
  2. Witam. Mam dziwny problem. Do niedawna mój samochód na rozgrzanym silniku nie mógł przyspieszać a gdy już mi się udawało to nagle tracił moc, wskazówka obrotomierza wariowała, po wrzuceniu na luz gasł. Wymieniłem cewkę zapłonową, problem się powtórzył. Wymieniłm przewody zapłonowe. Przestał gasnąć, ale problem z dodawaniem gazu przy przyspieszaniu pozostał, choć był jeden moment, że przejechałem 70km w trasie bez problemu, silnik żyleta. Ale problem znów jest taki sam. Dodam tylko, że nie mam problemu z odpalaniem nawet na mrozie, problem pojawia się na ciepłym silniku, problem dotyczy i jazdy na benzynie i na gazie. Mam walniętą sondę lambda, czy to może dawać takie objawy?
  3. Poprzedni własciciel wymienial pompkę, ale nie wymienil filtra. Wykonczyl ja bo jezdzil ciągle na rezerwie. Ja jeżdżąc tak 7ys km, nieświadomie zatkanym filtrem wykonczylem obecna, miala 1 bar zamiast 3 bary. Ja mimo jazdy na gazie zawsze mam powyżej rezerwy.
  4. Samochód Naprawiony. Sonda walnięta ale podłączona. A przyczyna leżała całkiem gdzie indziej... Okazało się, że poprzedni właściciel wymieniając pompkę, która padła z syfu bo jeździł na rezerwie, znowu padła, i to tylko dlatego, że nie wymienił filtr paliwa, który był całkowicie zapchany. Wymieniony filtr plus pompka plus robocizna i samochód śmiga lepiej niż przed awarią... Pilnujcie filtry paliwa
  5. Witam po przerwie. A więc samochód całkiem się rozkraczył. Potoczyłem się do gazowników, którzy stwierdzili że to przepływomierz. Zostal wymieniony i okazało się że dalej to samo. Nie mogąc zrobić korekty na lpg zrobili dogłębną diagnostykę i... I wyszło' że winą jest sonda lambda, a raczej jej brak połączenia, gdzieś został przerwany kabel. A samochód dawał ty Aką mieszankę, że zalewał i dlatego chodził do d***. Teraz samochód u elektronika, jutro się wszystko okaże.
  6. rasumujac. samochod nie pali po dluzszym postoju. Po odpaleniu awaryjnie na gazie i przeczekaniu pol minuty, silnik juz odpali na pb. Jednak i tak nie da się jechać bo go dusi i gaśnie. Gdy jednak uda sie na postoju podkrecić powyżej 3tys obrotów to można tak go kręcić do 7. Nie ma tych wszystkich problemów na gazie. Zatem mam pytania: Czy walnięyy przepływomierz będzie miał wpłym na pb i lpg? Czy czujnik temp cieczy będzie miał wpływ na pb i pg? Czy czyjnik polożenia koła czy wału i czy jakie tam są mają wpływ na pb i lpg? Co ma taki wpływ na pb a nie ma na lpg?
  7. No jak przeczytasz od poczatku to napisali mi juz tyle mozliwosci ze lepiej chyba wymienic samochod. Od czyszczenie do wymiany kilku elementow. Ja zaczne chyba od kupna przeplawki, potem chyba przeczyszcze przepustnice. A do tego pada mi dmuchawa
  8. Czujnik położenia ma wpływ na odpalanie silnika, więc chyba odpada skoro na gazie awaryjnie odpalam. ostatnie już pytanie. Czy przepływomierz ma wpływ na beznzyne i gaz czy tylko na benzyne. Bo tu odpowiedź dużo mi powie. Dalej czekam na jakas odpowiedz, a ja wlasnie wykluczylem reduktor.
  9. Ja kody błędów sprawdziłem sam na srucik, wyszła sonda i przepływomierz. Z tą przepławką nie jestem pewny bo ją odłanczałem na włączonym silniku i mogło wydedukować błąd. Ja po dłuższym postoju to mam nawet problem z odpaleniem na benzynie. Dalej objaw taki sam. Jesli chodzi o mapy to u mnie odlanczanie akumulatora nic nie da. Czy tymi mapami to zajmuje sie gazownik? Różni fachowcy, różne odpowiedzi. Czy przez walnięty przepływomierz jest mozliwość, że mam nawet problem z uruchomieniem samochodu? Pytanie drugie, czy problem z instalacją gazową też może zrobić taki problem? Tzn nieszczelność reduktora, czy nie odcicanie do końca gazu.
  10. Czyli dać do mechanika i liczyć na ile mnie naciągnie kasy Ale czy gdyby tak bylo to powyzej 3tys obrotow chodzilby bez zarzutu? A do tych 3tys dlawiknysie?
  11. Więc proszę o odpowiedź doświadczonych, czy padnięta przepływka może dawać takie objawy jak napisałem na początku tematu? Wole wiedzieć zanim zaczne wydawać kasę na cześći czy mechaników.
  12. czy walnięta przepławka to tylko peknięte druciki, czy może być zepsuty też inaczej? Bo jak oglądam to druciki całe i nie wiem co robić, czy wymieniać czy nie...
  13. Ale po odłączeniu przepływu powinien przynajmniej odpala, a tak przynajmniej mi się wydaje. Czy jednak przepływka ma wpływ na uruchamianie zimnego silnika?
  14. Sprawdzę w papierach co mam, może spróbuje ten restart, jak nie da rady to podjade do gazownika, i tak już piszczenie sygnalizuje mi, że pora na przegląd gazu. Mam kody błędów 0130, 0100, 0135 Mam kody błędów 0130, 0100, 0135
  15. Zastanawia mnie te rozmyte mapy, bo jak miałem problem z pompą to awaryjnie uruchamiałem na gazie, a to przecież mogło coś namieszać w sterowniku. Najpierw spróbuje odłoczając aku a potem gazownik.
×
×
  • Create New...