Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

wisensane

Forumowicz
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O wisensane

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    VC 2.2 GTS
  1. Wyjąłem bezpiecznik odpowiedzialny za radio - zobaczymy czy to pomoże. W sumie dobrze gdyby pomogło... To byłaby chyba najlżejsza z możliwych usterek.
  2. W linkowanym wątku nie znalazłem niestety odpowiedzi na swoje pytania... Żadna kontrolka nie świeci, a poza tym problem dotyczy zapewne silników wysokoprężnych (ja mam bezyniaka). Alternator raczej działa, gdyż po odpaleniu od kabli i przejechaniu kilku / kilkunastu kilometrów, samochód przeważnie odpala bez problemu następnego dnia, więc aku jest prawidłowo podładowywany. Mimo wszystko dzięki!
  3. Cześć, Niedawno kupiłem Vectrę C, no i zaczęły się problemy... Coś żre prąd na potęgę (akumulator po 1-2 dniach jest rozładowany w 100% - na tyle, że nie świeci się żadna kontrolka na desce rozdzielczej, a o działaniu centralnego można zapomnieć)... Do rzeczy: - poprzedni właściciel samodzielnie montował ksenony, - ksenony nie są podpięte pod bezpiecznik odpowiadający za "reflektory przednie" (po wyjęciu bezpiecznika nadal świecą), - hit: po wyjęciu bezpiecznika nr 13 (zmywacze reflektorów, których de facto nie mam - zamontowane są atrapy) samochód gaśnie, - radio podczas jazdy raz na jakiś czas samoczynnie się włącza i po sekundzie wyłącza (bez żadnego komunikatu o błędzie). Zapewne czeka mnie mozolne sprawdzanie obwodów, aby sprawdzić który żre prąd, ale może ktoś z Was miał podobne objawy i mógłby się podzielić co w jego przypadku było przyczyną problemów? Oczywiście poprzedni właściciel twierdzi, że problemy nie występowały. Dzięki z góry za wszelkie sugestie.
  4. wisensane

    Problem z pilotem

    Racja! Rozmontowałem gumy. Faktycznie naciskając przycisk bezpośrednio dioda reaguje, więc to na 99% to. Dziękuję za pomoc!
  5. wisensane

    Problem z pilotem

    Cześć! Wiem, że wątków dot. kluczyków jest masa, ale przyznam, że przejrzałem wiele z nich i nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie. Niedawno kupiłem VC. Problem polega na tym, iż nie można zamknąć drzwi z pilota. Pilot mam standardowy, z 3 przyciskami, z czego działa jedynie przycisk otwierania drzwi / uchylania szyb. Wciśnięcie dwóch pozostałych przycisków nie powoduje mignięcia diody. Ba, powiem więcej! Nie słychać standardowego kliknięcia, a po rozebraniu kluczyka mam wątpliwość czy gumki tych przycisków są połączone z jakąkolwiek elektroniką. Wygląda na to, jakby pozostałe dwa przyciski były atrapami. Tak może być czy wymyślam? Co radzicie? Niby to drobnostka, ale kompletnie odzwyczaiłem się od zamykania samochodu z klucza... Dzięki z góry za wszelkie rady & sugestie odnośnie tego, gdzie się udać i co zrobić. Może ktoś miał taki sam problem? Pozdrawiam
×