Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

brzesiu

Forumowicz
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Signum
  1. Problem z kontrolka

    Witam Pacjent y22DTR w signumie. Od kiedy go kupiłem irytował mnie z przerywaniem na sekundę przy około 2tys obr poczytałem wyczysciłem przepustnice kolektor przesmarowałem wszystko pożniej rozebrałem zaworek od sterowania turbo membrany posmarowałem preparatem do regeneracji gumy i nic. Ostatnio wymieniłem na nowy zawór od turbo dokupiłem jeden zaworek do sterowania klapami i podmieniam go raz z przepustnica raz z kolektorem. Problem cały czas sie pojawia. Jade okolice 2tys czuje jakby przez chwile ujmował gazu ale to pal licho teraz mega sie nasilił inny problem słynne p0234 stan nadmiernego lądowania. Dużo jeżdżę po mieście więc aż tak czesto go nie wywala ale tylko jak znajdzie sie jakiś dłuższy podjazd albo obwodnica to co chwile muszę kasować błąd. Dodam ze auto po chipie EGR programowo stłumiony ale nie calkowicie wyłączony cisnienie jakiekie vacum daje to okolo 0.8-0.9 vacum tez rozebrane było opruznione z oleju i dokładnie przeczyszczone ogulnie wyglada w srodku jak nowe.
  2. Witam Panowie Z tego co kolega pisze to u niego problem byl w przepływce. Ja u siebie też mam tego irytującego laga w okolicach 2200 obr . Czujnik turbo wyczyszczony razem z calym kolektorem Błedów zero brak ubytków podcisnienia zawór EGR domkniety o polowe przy okazji robienia virusa a jak miał laga tak ma cały czas w tym sammym miejscu. Momentami wrazenie jakbym jeżdził Vtekiem i akurat druga faza mi sie załącza. W przyszły weekend bede cos grubiej grzebał przy silniku macie jakieś sugestie co by zrobić zeby to zdiagnozować.
  3. Wymiana uszczelniaczy trawersów

    Witam ponownie jestem juz po zabiegu. Dopiero ucze sie tego silnika i puki nie znajde dokładnych informacji jak sie ustawia katy nie bede ruszał rozrządu. Staneło na wymianie oleju wszystkich filtrów i uszczelniaczy. Filtr paliwa nie był mocno brudny może leciutko ciemniejszy u dołu ale nie tak jak u kolegów na zdięciach a jedynie lekko ciemniejszy. Co mnie zastanawia zalałem silnik nowym olejem dokładnie do polowy stanu a po kilku dniach z nowu mam nieco ponad stan i sie juz nie zmienia. Wyjasni mi możne ktoś o co chodzi z tym silnikiem. Jest tu jakiś specjalny manewr na sprawdzanie poziomu oleju.?
  4. Wymiana uszczelniaczy trawersów

    Na wstępie chciałbym sie przywitać. Od kilkunastu dni jestem posiadaczem Signuma 2.2 DTI kupiłem go ze względu na cene i na dużą przestrzeń na tylnej kanapie która będzie mi potrzebna na Taryfie. A co do tematu biorę sie dzisiaj za wymianę wszystkich filtrów przy tej okazji jako ze pogoda dopisuje i mam w koncu weekend wolny co rzadko sie zdarza postanowiłem wymienić uszczelniacze trawersów. U mnie objawy wyglądają tak ze jak troche postoi to zanim zapali musi tak z 2-3 razy zakrecic wałem za to jak juz odpali i go zaraz zgassze to po tym odpala od strzału. Kilkukrotne podgrzewanie swiec nie pomaga wiec stawiam na układ paliwowy. Niesterty w tygodniu nie mialem nawet chwili by zajzec do filtra paliwa. Mam jedno pytanie bo z opisu tutaj wynika ze wszyscy robicie ta czynnosc bez zdejmowania wałka z tego co sie orientruje tym sposobem calego wtryskiwacza nie zdemontuje a chciałbym to zrobic by wyczyscic koncowki a zarazem wymienic dobrze wszystkie uszczelnienia. Nie moge nigdzie znalezc opisu demontazu i montazu walka czy jak kolo zembate po uprzednim spieciu plastikowymi opaskami zbije z walka pozniej nic mi sie nie przestawi? a jak juz mi sie cos przestawi to gdzie i jak ustawione powinny byc znaki ?
×