Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

taitelijan

Forumowicz
  • Content Count

    116
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

1 Follower

About taitelijan

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 01/11/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Cieszyn

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC Z19DTH 07' virus 180KM OPC LINE

Kontakt

Recent Profile Visitors

444 profile views
  1. To juz sam nie wiem co z tym fantem zrobic. Dziwi mnie ze bledow nie wywala a takie ustrojstwo sie dzieje. Moze poszukam lampy i inne zaloze. Zastanawialem sie nawet nad przerobieniem na zwykly ksenon bez skretu ale jak kiz cos takiego mam to sie dobrze z tym jezdzi. Gdyby jeszcze to dzialalo jak nalezy.
  2. Da sie to wymienic bez rozklekania jak wyciagne lampy?
  3. Jak bedzie kapac to moze wymien te oringi,czasem trafi sie feler choc rzadko. Powodzenia
  4. Oringi mozna dopasowac bez problemu, w sklepie z uszczelkami powinni dobrac, ktos wczesniej na forum pisal ze jak za mocno filtr sie dokreci to moze wystapic kapanie tu masz na przykladzie z19dth jak gosc robil wymiane krok po kroku
  5. Plukanie powoduje ze olej jest jak woda i dobrze splywa,sam bylem sceptycznie nastawiony ale po wyprobowaniu przekonalem sie ze warto, poza tym skrocilem wymiane oleju z 15tys do max 12tys. Dam znac po ilu tys zacznie czarniec.
  6. Potwierdzam. Kolega ma rację. Wymianę zrobiłem po 11 tys i również płukanie LM. Zlalem z silnika wszystko, czekalem tak dlugo az przestalo z misy kapac. Ponad 2 godz. Wlalem do silnika Z19DTH 4,3 litra i mam stan jak z fabryki. Po przejechaniu kilkudziesięciu km olej jest czysty.
  7. Witam. Odkopie trochę. Kolega post wyżej pisze o przedlifcie a jak jest w polifcie ? Mi skręcaja soczewki ale nie synchronicznie. Jak skręcam np. w prawo to pierwsze skręca lewa soczewka a później prawa. Co ciekawego jeszcze jak cofie do tylu i wyrzucę bieg wsteczny na luz to widać szybki ruch soczewek prawo lewo.
  8. u mnie lepiej jest po zalozeniu sprezyn eibacha, tyle ze wymienilem komplet razem z amorami
  9. U mnie sciagalo w prawo to podjechalem do serwisu wywazyc porzadnie kola, napompowac i sie udalo. A glowkowalem tak samo, geometria zbieznosc sprezyny zawiecha itp itd.
  10. Pytanie odnosnie srub, jesli mam alu 16 cali oryginal i zmienie kola na alu 18 cali tez oryginal to musze inne sruby kupic czy moge miec te same?
  11. Pierwszy temat kolego http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/197137-fotorelacja-z-zaslepiania-kolektora-ssacego-w-silniku-z19dth-nowsza-wersja/
  12. No to dziwie sie ze Tyl mu siedzi tak nisko przy tych springach.
  13. szukałem czytałem pisałem do sprzedawcow, kazdy co innego, nacisk na przednia os mam 1065 a tylna 985, wiec ktore eibachy do 1,9cdti hatchback, sa dwa komplety z naciskiem na przod 1060kg czyli E10-65-007-01-22 oraz z naciskiem 1135kg czyli E10-65-007-02-22, tyl w obydwóch jest 1035kg. Amory do nich bede wkladal sportowe sachsa. eibach napisal ze jesli mam nacisk 1065kg to powinien byc zestaw drugi gdyz niedopuszczalne jest aby sprezyna miala mniejsza wartosc niz na tabliczce znamionowej nawet gdy jest to roznica tylko 5kg, co wy na to bo wiosna idzie a juz miesiac szukam zestawu i nie moge znalezc by wszystko bylo ok.
×
×
  • Create New...