Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dpiotrex

Klubowicz
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

1 Follower

About dpiotrex

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 07/29/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Toruń

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Nr klubowy
    1236
  • Auto
    Opel Vectra C GTS OPC Line 1.9CDTI 150KM
  • Oddział VKP
    Kujawsko-Pomorski

Recent Profile Visitors

852 profile views
  1. Koledzy który przekaźnik odpowiada za układ ABS/ESP/TC?
  2. Witam Od dłuższego czasu wyskakuje mi kontrolka ESP, zazwyczaj w trakcie jazdy po nierównej powierzchni np. bruk, droga leśna itp., lub po wejściu ,,szybko" w ostry zakręt. Gaśnie dopiero po ponownym odpaleniu auta. Zdarza się ale bardzo rzadko, że pyłgnie kontrolka ABS mimo że nie hamuję. Została zregenerowana maglownica (miała wyciek) myślałem że ona jest przyczyną jednak nie. Zbieżność jest ustawiona jak i czujnik konta skrętu jest wykalibrowany, pompa ABS jak i wspomagania były sprawdzane w serwisie są sprawne. Ale podejrzewam, że to on jest uszkodzony jednak pewności nie mam. Pomocy
  3. Szybkie i za pewne banalne pytanie, jak skasować oraz ustawić inspekcje serwisową?
  4. Szukam i szukam i znaleźć nie mogę. Może ktoś wie jak podłączyć orginalny AUX do kostki od radia. Dokładnie chodzi o to jaki kabelek odpowiada za jaki pin (jaki kanał).
  5. Siemka Potrzebuję schematu wiązki Aux IN z półeczki do radia.
  6. Rozebrałem licznik i poprawiłem luty przy kostce. Pomogło działa jak nowy. Czas pracy około 1 godziny.
  7. Panowie jak zdemontować dokładkę OPC Linę w GTSie aby móc zdemontować dokładkę/dyfuzor na rurę wydechową?
  8. Z tego co czytałem to w corsach 96 montowali różnie. Jutro będę miał ją w swoich rękach, to zobaczę.
  9. Panowie pytanie czy OP-COM da radę zdiagnozować Corsę B 97? Z tego co wiem posiada OBDII. Jeżeli nie ten dział to sorki. Ale nie chcę zaśmiecać forum:)
  10. Ja ma przyczepiona do ściany grodziowej koło kolumny kierowniczej. Zero problemów z zasięgiem. Łapie sygnał chwilę po włączeniu radia.
  11. Już po zamianie. Numery z Insigni: kaseta 55563829, linka F40 55576239. Dodam, że do wymiany linek noe trzeba odkręcać akumulatora. Wystarczy zdjąć zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego. Efekt końcowy
  12. Panowie jak zdemontować to podwyższenie na wybieraku?
  13. Lewarek musi być z Insigni przed liftowej? Czy z polifta też podejdzie?
  14. Poszło. Dużo roboty z zdemontowaniem tunelu? Trzeba demontować schowek, i osłonę pod kierownicą? Nigdy tunelu nie rozbierałem więc niewiem jak się za to zabrać
  15. Witam Mam taki problem, a mianowicie obrotomierz dziwnie się zachowuje. Chodzi normalnie poczym zaczyna pokazywać za małe lub za duże obroty o ok 500. Potrafi również po wyłączeniu silnika pokazywać dalej obroty np. 1500. Po ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. Sytuacja występuje sporadycznie. Dodam że czasami silniczek obrotomierza wydaje dźwięki jak by o coś obcierał. Brak błędów w modułach nawet w CIM (którego podejrzewałem).
×
×
  • Create New...
UP