Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Crystian_N

Forumowicz
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Crystian_N

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 04/25/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dobre-Bydgoszcz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    signum 2.0t b+g
  1. Już wszystko ogarnięte. Sprawdzając cewki i wszystkie kable zauważyłem ze kabel sygnałowy instalacji gazowej jest podlączony do kabla zasilającego cewkę zapłonową , niestety połączenie to nie było najwyższej jakości poprawiłem i teraz jest wszystko okej . Autko śmiga jak marzenie.
  2. Witam. Od pewnego czasu mam problem z moim sigiem. Niedawno zapalił sie check auto jest mocno zamulone i słabo przyspiesza , byłem u mechanika komp pokazał bład p1351 moduł diagnostyki zapłonu cylindra 1/ nie wystepuje. Pojechałem z autem do gazownika myslelismy ze to listwa wtryskowa gazownik powiedział że winna jest instalacja która była żle podłączona . No i 2 dni było ok , autko śmigało jak nowe, lecz dziś rano znów zapalił sie check ten sam bład. Macie jakieś pomysły co to może być za co sie zabrać ? Miał ktoś z Was taki problem?
  3. Opony wyważoze, zbieżność zrobiona aczkolwiek problem nadal wystepuje. Tylko chyba znalazłem winnego, felgi nie są przykręcone na oryginalne szpilki lecz takie troche kombinowane z takimi podkładkami : http://www.wulmarex.com.pl/product-pol-320-Podkladka-sruby-lub-nakretki.html i mysle ze to one dobrze nie trzymaja. zamówiłem juz szpilki jak przyjda to zobaczymy
  4. Jutro jade wyważyć koła i zrobić zbieżność. Nie wydaje mi sie żeby byo to zawieszenie. Raczej faktycznie pomoże tu wulkanizator. Problem o którym pisałem narasta powyżej 110 km/h i nie ważne czy dodaje gazu czy puszczam falowanie ustepuje poniżej tej prędkości. Jutro zobaczymy czy bedzie po problemie czy szukamy dalej .
  5. Witam. Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Signum 2.0t. Autko z 2007 roku najechane 182tys benzyna gaz. Jest jeden mały problem który zaczyna sie przy około 110km/h. Otóż auto zaczyna tak jakby mocno falować i drżeć. Do 100 zachowóje się idealnie nie ważne czy jade po dziórach czy równej drodze. Ale gdy przekrocze 110 zaczynaja sie cyrki, kołysze całym autem i troszke kierownicą. Po zakupie w aucie wymieniony olej filtry oraz swiece. Czy ktoś wie co może być przyczyną? I czy znacie jakiegoś magika który zajmuje się opelkami najlepiej z woj kujawsko-pomorskiego. Z góry dzieki.
×
×
  • Create New...