Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

jotef

Forumowicz
  • Content Count

    369
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About jotef

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    kłodzko/kraków

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    signum z19dth

Kontakt

Recent Profile Visitors

1886 profile views
  1. przerabiam temat z nakrętkami więc odgrzeję kotleta. rozmiar klucza 19 lub 21 ma bezpośrednie przełożenie na rodzaj stosowanej felgi. oryginalne fele opla mają otwór na nakrętkę o średnicy, która pozwala użyć nasadki 21. występują alu o rozstawie 5x120, gdzie w otwór nie wejdzie klucz o takim rozmiarze i wtedy stosuje się nakrętki na nasadkę 19. zarówno nakrętki na 19 jak i na 21 mają ten sam rozmiar gwintu M14x1.5. to jedyne ograniczenie/potrzeba stosowania nakrętek na taki a nie inny rozmiar klucza nasadowego ...
  2. swój udział w n/n wątku zamykam tym wpisem. dzisiaj czyściłem EGR'a i skan sprawdzający musiał zaistnieć więc i przy okazji wyprogramowałem z UEC'a światła przeciwmgielne stracha miałem do końca 'klikania' ale wsparciem było mi info Pawła J. > że kod modułu umożliwia zmianę jak i w Jego przypadku. Paweł J., jeszcze raz serdecznie dziękuję i pozdrawiam
  3. jotef

    bi-xenon AFL

    mam polift'a > UEC z kodem JF . po uruchomieniu silnika i włączeniu świateł brak 'zezowania' xenon'ów. natomiast start silnika KIEDY światła są zapięte na przełączniku powoduje test sprawdzający lamp > 'zezowanie'/poziomowanie czy jak tam to zwał ...
  4. modrzey, do Ciebie jeszcze zapytanie, bo widzę Tech'em operujesz > jak to możliwe, że Tech nie ma opcji wyłaczenia w UEC'u przeciwmgielnych a opcom jak najbardziej posiada ? dzięki
  5. może być jak piszesz lub alternatywnie można pogrzebać w UEC'u ... nie odniosłeś się do mojego post'a powyżej, więc zakładam, że 'zegary' nie pokażą wówczas żadnej innej spalonej żarówki
  6. geranium, no napracowałeś się z tym wywodem, dzięki rzecz w tym jednak, że do LED'owych halogenów/DRL'i nie biorę prądu z przewodów zasilających przeciwmgielne w oryginale. one są po prostu wypięte a LED'y zasilane są przez osobną elektronikę, która była w kpl. zakupowym światełek. zatem chodzi raczej o to, żeby wypięte zasilanie ori 'zaślepić' rezystorami co przełożyłoby się na brak komunikatów o spalonych żarówkach. i raczej zgadzam sie z modrzey'em w kwestii mocy tych rezystorów > 50W się nadadzą. jednak chyba sobie to odpuszczę, bo rezystory te w momencie włączenia halogenów będą robiły za niezłą grzałkę i trzeba by troche podłubać przy ich zamontowaniu coby sie nic nie sfajczylo przy okazji tej innowacji technicznej
  7. ale wtedy brak info będzie o spalonej jakiejkolwiek innej żarówce ...
  8. tak mi do głowy jeszcze przyszło a co z kontrolką spalonej żarówki na konsoli wskaźników, czy jest dezaktywowana razem z komunikatami na CID'dzie ?
  9. no, to byłoby niezłe już mnie lekko wkurza ciągłe kasowanie komunikatów spalonych żarówek a podpowiesz jakąś procedurę na opcom'a ?
  10. w miejscu oryginalnych halogenów mam LED'y dwufunkcyjne > 'robią' jako światła do jazdy dziennej i jako halogeny po ich załączeniu. co ma wyświetlacz do dezaktywacji przeciwmgielnych ? napisz coś bliżej proszę Paweł J., wielkie dzięki za info
  11. napisz proszę jaki kod ma Twój UEC > sam mam z kodem JF i ciągle mam stracha, że coś uwalę opcomem. Tech'em nie ma opcji dezaktywacji halogenów ... dzisiaj na warsztacie próbowałem > zapięty został opornik ~ 3 Omów i BC nie pokazuje błędów spalonej żarówki. to działa jedynie do momentu załączenia halogenów > później tylko dym idzie ...
  12. moduł AFL jest mocowany w obudowie lewego reflektora. należy wymontować lampę aby się do niego dostać ... p.s. a w ogóle masz AFL'e > daj foto ...
  13. ... no, niezły dowcip się uśmiałem > jak jeszcze troszkę poużywasz, to w/g Twojego 'widzenia świata' ten wypas z vc też w końcu wyrugujesz ... niestety nie wiem czy będzie plug&play po zamianie. uszkodzony zaczep można wymienić w reflektorze > GM 931186567, to numer zestawu reperaturek mocowań do lamp liftowych. są tam 3'rzy mocowania x 2 > dwa górne + dolny + wkręty. koszt niewielki > 24 pln w ASO ...
  14. jak pisze snajper sintofluid fuchs 75W80 jest ok. wymieniałem właśnie sam w ostatnią sobotę > wlałem tylko 2.6 ltr bo tyle miałem i jest git korek wlewu w F40 jest pod skrzynką akumulatorową, więc trzeba ja zdemontować > niezbędny klucz imbusowy 8 mm ! rozmiar klucza do wlewu jak i do korka spustowego jest ten sam ...
  15. ... albo sam sobie wpisz VIN > http://opelvindekoder.pl/
×
×
  • Create New...